Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Lucien was toch van de Dark Brotherhood..

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    lucien lachance ofso dat was die speaker.
    vincente valdieri was de vampier :) ik ben dark brotherhood fan :)

3. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was het;) maar nu maar weer ontopic.:9

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zit dus weer is op alterego te surfen en kom hier dus op uit.
    Wat is dit zou je zeggen?
    Een volle analyse van de Fable 2 trailer, ok ik dacht dus ook in het begin, het zal wel vast weinig wat ik over het hoofd heb gezien.
    Doh |:- , serieus gasten, dit moet je zien.
    Er staan ong een stuk of 20 ideeën die een hoop zouden kunnen verklaren en misschien zelfs dichter brengen bij bevestigen.

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mace was het toch uit deel 1?

Speech van x06 de fable 2 intro
    Now let’s talk about the story, let’s talk about the opening of the story, as I said, you can be a man or a woman, the story starts in classic computer game style. It’s all about this bird, this regal bird, flying through this, oh this amazing, incredible landscape, through, down vales, over mountaintops, through city streets, the bird just comes to rest on the top of this, this tower, and, it takes a dump. The camera follows the dump down, it comes down, the crap lands on this kid’s head - that’s you. That’s the style of the game. You’re nobody, you’re nothing, you live in the sewers, everybody, you know, just disregards you. Your destiny is to be a truly great hero ...
    The story has a baddy, who’s Lucien, we’re trying to make him the most cruel baddy you’ve ever seen, not evil, cruel. He is destined to build this tower, called the spire, that tower will end up five miles high, what you do with that tower is very much dependent on how you play the game, we are really going in, and anyone that saw the talk with Peter Jackson this morning and heard some of the things that I said will realize that I’m really into the world and the story connecting with you, what you are, so you will find the story slightly different when you play it, but you still will be able to talk about that, you are destined, in that story, to bring together a group of heroes rather like the Magnificent 7.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  6. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat ze zeggen heeft wel een punt man :eek:
    en zie je die lichgevende symbolen in die screenshot?
    ze zeggen uit fable1/TLC maar volgens mij lijken dat meer sterrebeelden togh?
    ik zie vissen, maagd, ram en waterman zowiezo :eek:
    zou dit misschien kunnen dat je kan keizen welke maand je geboren word als jong ventje/chickie en dat, net als bij oblivion, je speciale abilities krijgt bij elk sterrebeeld?;)
    zou wel grappig zijn :9

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja ik zie ook sterrenbeelden, maar dit zou niet kunnen kloppen toch?
    Want er lichten 8 beelden op, terwijl er 12 sterrenbeelden zijn.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maze en Scythe ja. Maar die Lucien, wie is dat dan? Die zat in ieder geval niet in Fable of Fable: TLC. Of het moest in een boek o.i.d. zijn.

9. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik zat ookal te kijke:lol:
    maar je weet maar nooit8)
    misschien telt in fable een sterrenbeeld als jaar net als bij e japanners...weet togh jaar van de draak enzo....misschien is t bij fable het jaar van de maagd en kan je het hele jaar voor korting naar de hoeren van albion ofzo whehehe:lol: :+

leuk zo filosoferen enzo:thumbs:

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Lucien is de slechterik in deeltje 2, was verteld op de X06

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een andere jaartelling heeft lijkt het me sterk dat er toch 8 van de westerse sterrenbeelden inzitten ;)
    Ok degene die ik heb weten te ontcijferen, tegen de klok in:
    Linksboven1: ?
    Linksboven2: Weegschaal
    Linksonder1: Vissen
    Linksonder2: ?
    Rechtsonder1: Waterman
    Rechtsonder2: Steenbok
    Rechtsboven1: Leeuw
    Rechtsboven2: Schorpioen

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    maar missen we nou niet de agility skill zie: bow,en sneak? er word alleen wa over mind en body gezegd:{ ennnn als je kijkt naar dat symbool op haar kleren... weetje waar ik dat op vind lijken??
    op de teleport-pad/guild seal dus zou ze van de guild zijn of dat zusje die dood ging in dat verhaal en die ook bij de guild zit? :9
    en dat is dus sowieso een nieuw beest die daar dood ligt. het is een soort van lizard/kroko/draak/gargoyle/niet harige balverine. \o/

en bij het plaatje van de stad...zie je de tegels recht lopen.
    bij het volgende plaatje zie je ze om haar heen cirkelen,dus ze moet van plaats zijn geswapt:9

nog 1 ding: waarom nou piraten?! en die musketeers hoedjes. het hoeft toch niet te zijn dat ze in albion precies dezelfde vorderingen maakten en cultuur hadden zoals wij hadden? kijk ridders dat is niet te vermijden zeg maar, grote zwaarden is geen cultuur maar zon napoleon hoedje weetikveel wel... schijnt albion een wereldje naast ons te zijn en blijkbaar alles met een supersize verrekijker alles van ons afgekeken te hebben?

13. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat rechtsonderin boogschutter stond...dat pijltje
    en die vage soor M links boven is maagd ;)
    ik kan t weten...tis mijn sterrebeeld XD

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat je ultieme keuze in fable 2 niet zo'n 1 is van er zijn 2 keuzes...

15. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Chinezen zul je bedoelen

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen ja, ben ook niet bekend met alle symbolen, had het in 2 minuutjes opgeschreven :+.
    Maar ik denk wel dat we het er nu mee eens zijn dat het sterrenbeelden zijn, en dat er een paar missen.

@Joe: Het hoeft ook niet te zijn dat Albion onze geschiedenis afgaat, dat zal ook nogal lastig zijn (lees als de straatlampen waar al elektriciteit inzit etc).
    Toch heb jij denk ik dan bij Fable 1 iets over het hoofd gezien, want zoals je kon zien was het piraten/zeeman gebeuren er al sterk aanwezig, de havens etc waar die scheepmannen dozen aan het laden waren, dus eigenlijk was het er al en zal het niet veel veranderen.
    Over dat monster, ik ben er zeker van dat het gewoon een Balvarine is.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    XBW heeft het fout als ze Lucium zeggen het is namelijk echt Lucien en dat vierde kwartaal 2008 is ook uit een duim gezogen, het is nog gewoon ergens in 2008. Albion is oud-engels voor Engeland / Groot-Brittanië dus dat ze ze ongeveer dezelfde ontwikkeling doormaken is wel logisch.

EDIT:mad: Dark: Ik heb het ook even doorgelezen en die ene linksboven die je niet had is Ram en die linksonder inderdaad boogschutter

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 4de kwartaal klopt idd niet nee, daar is nog niks over bekend, maar op de Fable 2 site staat dus wel duidelijk 2008

Hier te vinden (even naar beneden scrollen)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja dat had ik 2 paginas terug ook al vermeld. ;)

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die trailer zo mooi. Weten jullie al of Mind, Body, Nobility of Coruption gaan volgen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina