Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha oke, ik kom wel rond 8 uur miss wel eerder, moet eerst iets voor school doen 8)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Saleen vind ik anders prima rijden hoor. Je moet gewoon het beest temmen, en dan heb je hem wel onder controle. :)

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    1300 :D and counting :)

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

damn, haha

bikkel :9

hoogste stand staat op me MV agusta met 800 nogwat 8)

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Thank God ben ik wel zo slim om van dat geld een Lamborghini te kopen of een Ducati :9

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :D whehe koop de F40 maar eens, dan heb je er zo 1000 op staan, gegarandeerd. Wat een auto!!!!

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ jordy, gewoon Expert worden en hij zit in H-9 op dat mapje:

http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

Gewoon doen met een getunde A of B klasse auto en je haalt hem zo. De AI is soms wat stom en er is geen verkeer.

Ik heb nu 79 uur in totaal gespeeld. En ik heb nu ongeveer 8750km in totaal gereden. Net had ik nog even een leuke tour gemaakt met mijn Ninja ZX-10R, en ik word meer en meer verlieft op dat geile ding!! Super geluid en hij rijdt gewoon geweldig. Met mijn Enzo heb ik nu bijna 2700km gereden, maar daar rijdt ik nu nog nauwelijks mee.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    krijg dit spel morgen binnen als het goed gaat.
    1 probleem.. over 2 weken tentamen's... denk dat ik een probleempje heb als ik hierboven al 79 uur hoor:p

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, over 2 weken tentamens. Heb het spel dan wel wat langer, 1 week nu. Ik vrees het ergste....

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe same here... moet nog 5 boeken lezen voor engels en nederlands:p

11. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik moet ook nog 5 boeken, maar haal de samenvattingen gewoon van internet. Zeker 5 havo, heb het spel nu sinds zaterdag maar is erg verslavend.

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    De Tuscan Sagaris is ook helemaal niet zo duur hoor. Gewoon even deze halen en tunen tot het meeste, en dan trekt 'ie in 3.66 seconden op de 100 met een topsnelheid van 320 km/h of iets dergelijks. Hiermee heb ik Tour of the Island gedaan, in 43 minuten.

Bij McLaren zag ik die McLaren F1 en McLaren F1 GTR staan, potverdomme nog.... 1 miljoen en 1 1/2 miljoen 8) 8) Wat een geld |:-

Missies waarbij je autos weg mag brengen is nog altijd het vetste. Althans als je een snelle hebt. Niet zo'n covertte van de jaren 70 die net zo snel is als een Kadetje.... (sorry voor de Kadet-bezitters onder ons :p).

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ppfff nog 1 missie, maar die auto blijft maar out of stock :p wan klote zooi :)

Wacht maar voor 1 missie hebt je een Shelby GT500 nodig, denk je wow vette bak, maar ding trekt nog langzamer op als een tracktor. Dus je kan je lol nog op met de oldtimer missies :D

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Sagaris is de beste C klasse op stage 3 getunded. Dat is ook de enigste C klasse auto waar je zowat de Island Tour mee zult halen. Ik had het gewoon met een ongetunde Enzo gehaalt in het begin.

Nu denk je w00t!! 1 miljoen of 1,5 miljoen! Maar dat valt later nog wel mee.
    Als je de rank Champion behaalt, komt er een race vrij waarbij je 180mph (290km/h) moet rijden voordat je het hebt gehaalt. Je wint hiermee 70,000 en je doet er minder dan 20seconden over. Dus dat betekent dat je in een minuut 140.000 wint inclusief laadtijden. Dit een stuk of 22 keer herhalen en die Mclaren F1 GTR is van jou!! (Als je hem wilt natuurlijk. :9)

En die challenges waarbij je (oude) auto's mag wegbrengen heb ik altijd geweldig gevonden, losgaan met een Enzo of lekker cruisen met een oldtimer die je dan weer mag vervoeren!

Gistern maar weer eens gecruised met mijn Ninja ZX-10R en ik moet zeggen:
    De motors rijden nu veel en veel fijner nadat ik er zowat de hele tijd mee rijd, echt super hoe snel ze optrekken! En de wheelies en stopies zijn ook erg gaaf, lekker tussen het verkeer door sjeezen is natuurlijk gewoon állés!! Plus het "feit" dat hij er gewoon geweldig uitziet met een super geluid! _O_

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hoogste stand was 1250 met een Pontiac GTO, maar die stand had ik gehaald in 4 dagen!:)

Ik heb eens gekeken, en ik heb nu (schrik niet...:x) 242 uur (!) TDU gespeeld in totaal, maar ik heb hem wel veel langer dan jij, sinds december 2006 heb ik hem, maar ik speel hem nog steeds verreweg het meest van al mijn games.:D

Je hebt gelijk, die oude Shelby kan zijn vermogen gewoon niet kwijt.=(

Over die Kawasaki: Ik zag in het handleidingboekje van TDU bij de Copyright bij Kawasaki ook de Ninja ZX-12 R staan, dus die komt ook wel!\o/

P.S.: Ik heb nu een 4 car bungalow in Waianae (het stadje waar de Triumph en Cadillac dealer zijn) en in de garage daarvan staat:

Lexus IS350 (Donkerblauw, standaard 17 inch wielen, beige met hout interieur)
    Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch vijfspaaks wielen, rood met zwart interieur)

De Lexus is niet getuned, de Saturn wel, op level 3, omdat ik het standaard maar een sloom karretje vind.:{ De Saturn ziet er fantastisch uit, besef ik gelijk hoe leuk zo'n klein, tweezits roadstertje is.:) En de Lexus, WÁT een geluid heeft ie!:thumbs:

Ik heb ook nog info over een getunede Nissan 350Z, maar die geef ik later omdat ik nu enorme trek heb.;)

Edit: Zo heb even wat gegeten, zal nu de Nissan info geven!:)

Als je een gewone Nissan 350Z hebt, kan je die tunen tot een Nismo S-Tune (Level 1-Die staat ook in de dealer) , een Nismo R-Tune (Level 2) of een Nismo R-Tune Power (Level 3 ). Hier de statistieken:

Standaard Nissan 350Z: |Prijs: $35,100|Tuninglevel: 0|Vermogen: 280 PK|Klasse: E
    Nismo 350Z S-Tune: |Tuningprijs: $5,000|Tuninglevel: 1|Dealerprijs: $40,000| Vermogen: 300 PK|Class: E
    Nismo 350Z R-Tune: |Tuningprijs: $10,000|Tuninglevel: 2|Vermogen: 350 PK|Klasse: E
    Nismo 350Z R-Tune Power: |Tuningprijs: $20,000|Tuninglevel: 3|Vermogen: 400 PK|Klasse:E

Het is natuurlijk zo, dat als je grote wielen koopt, dat je dan bij de tuning kleine wielen krijgt. Maar dat is bij elk wiel voor de 350Z.:{

:)

16. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet het. Heb al verschillende trage bakken gezien, dan denk ik meestal nog effe wachten om deze uit te spelen. Maar op het einde zit ik met allemaal die trage dingen te kijken.... Had gister 3 snelle wagens gepakt en in ongeveer 25 minuten gehaald (allemaal perfect).

Maareh, welke wagen heb jij nog nodig. Dan denk ik dat ik die ook vast ga pre-orderen als 'ie bij mij ook out of stock is :thumbs:

Kan helaas nog niet op motoren rijden, heb nog niet alle showrooms ontdekt.... :):

17. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste D klasse auto? Heb nu 320 000 ofzo en heb als e klasse auto nissan 350 Z (getuned tot niveau :cool:, kan ik beter een andere kopen of deze houden?

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Trage brommobielen in TDU:

'67 Shelby Mustang
    '06 Mustang GT (als het geen Saleen is...:mad:)
    Saturn Sky (tunen is noodzaak bij de Saturn, maar dan is ie ook erg lekker:D))
    '57 Corvette (kan z'n vermogen niet kwijt, wel erg mooie auto)
    Alfa Brera (veel trager dan GT, Brera is 20 PK sterker maar wel 300 kilo zwaarder...:'-()
    Audi S4 Cabrio

@ Jordy: Audi RS4, Mercedes CLK, Maserati Spyder 90th. :)

19. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    Is een Aston Martin V8 Vantage goed, kan de Audi RS4 niet vinden(is niet te koop bij de audi dealer).

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Die RS4 Audi is een downloadauto (gratis in pakket met Skyline) , een Aston Martin rijdt redelijk goed, maar ik zou hem niet aanraden omdat hij te weinig teruggeeft voor het geld ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina