Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat eenmaal door hebt is het makkelijk. Met rechtertrigger zakken ze en met de linkerstick moet je zorgen dat dat rondje in het midden, en dus groen blijft. Wanneer je de pin laat zakken zal die wel heen en weer gaan zwiepen, maar je kan ook even loslaten en daarna weer verder gaan als je hem weer goed hebt.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, hier een stukje van Gamespot voor het geval dat.

    Your main goal here is to assemble ten mines for the operation in Kinshasa. This isn't necessarily all that difficult, though. You can find the mine-assembly device near the door to Emile's security area.

    To use it, simply walk up to it and access the computer screen. There are only two controls involved here; on the 360, they'll be your right trigger and the left analog stick. The right trigger will cause the detonators to descend into the mine itself, while the left analog stick will orient the detonator so that it heads into the core of the mine. If you descend too quickly, you'll likely have a hard time controlling the detonator's movement and crack it on the side of the mine. If you descend too slowly, you'll have a hard time lining up the detonator with the center of the mine (since the slower it moves, the less control you'll have over it).

    The trick, if there can be said to be one, is to go not too fast but not too slow. This is more of a touch game than anything else. We found it best to adjust our aim using the diagram in the upper-right corner of the screen to guide us, but also keeping an eye on the height of the detonator on the right. If you're in the green zone when you're just above the sweet spot, you can hit the plunger and send the detonator where it needs to be in one swift stroke.

    You have fifteen detonators to work with and need to construct ten mines, so you have some leeway here. It's best to save your game before you attempt this mini-game and give it some practice before trying it for real; doing so will save you time when you actually get good at it, and you'll probably need all the minutes you can get here.
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm vanavond nog maar eens een keer proberen. Dit vind ik wel een minpuntje voor de game, ik houd niet zo van dit soort geintjes :{
    just my two cents :b:
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die afwisseling wel leuk, wel wat priegelen maar als je het eenmaal doorhebt is het leuk. :)
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben één Double Agent armer. :9
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    verkocht? :eek:
    zonde. die moet je in je lijstje hebben^^
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog één. :+
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb hem 3x uitgespeeld en nu ruil ik hem voor RB6. vind het gaaf spel alleen na 3x is hij niet leuk meer. en de online vond ik helmaal raar
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Online vind ik erg cool, helaas wel veel bugs (kon laatst als merc niet eens schieten :eek: ) maar verder vind ik 't erg leuk. Coole naam trouwens. :thumbs:

    Zijn er trouwens ook mensen die graag de co-op missies willen uitspelen? Telkens als ik eentje kies dan maakt ie zelf een lobby aan en kan ik een eeuwigheid wachten. Ik moet nog drie Double Agent missies, eentje in Dawn Waves, één in Blackwing (al wel op zilver) en nog eentje in USS Wissdom.

    Kan het wel in m'n eentje proberen maar als team is leuker en heb je direct ook veel meer kans. :)
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk heb ik de game
    ben bij missie 1 , en het is moeilijker dan de rest vd serie's ( heb alle series uitgespeeld.)

    hoeveel missies zijn er in totaal???

    en de terroristen lopen weer het zelfde als in de voorgaande , als je die hebt gespeeld is het niet heel moeilijk om ze te pakken ,

    gewoon altijd In het donker lopen, en op je hurken gaan lopen . en dan maak je hem dood..

    ik heb meestal altijd ook me Night Division aan ,

    xbox live vind ik altijd raar bij splintercell

    het is een goede game (Y)
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens een missie te doen zonder ook maar iemand aan te raken! (okhotsk missie uitgesloten!) Dan ben je pas echt de man. *)
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Hellboy

    Hoezo vind je Live vreemd bij de Splinter Cell serie?!
    Dit is juist zo heerlijk aan de game :)!
    Voornamelijk SPY zijn is in mijn ogen iets aparts, wat ik bij andere games niet zo ervaar...
     
  13. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    In tegenstelling tot andere splinter cell's, zitten er in deze splinter cell veel levels die je overdag moet spelen. Dus dat maakt het iets lastiger.

    Ben nu trouwens voor de 2de keer begonnen ditmaal op de hoogste moeilijkheidsgraad en ik ga direct ook voor de 100% stealth. Dus ik probeer vrijwel geen mannetjes af te maken.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik moet nog steeds beginnen met deze game :) ... maar als ik straks tijd heb dan ga ik even vol op genieten :)
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    vind die online mode maar niks ( maarja dat vind ik )

    overdag ja ? oke :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Pf..kep dit spel al heel lang niet meer gespeeld! Dat komt omdat ik in de gevangenis niet verder kom. Op een gegeven moment kom ik op t dak. Daar heb je enkele personen lopen met in de buurt een helikopter. Ik knal ze telkens af...enkele ogenblikken later ben ik game-over. Kan iemand mij uitleggen wat te doen in dit level?
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker. ( ik kwam in het begin ook niet verder )

    je hebt hem daar ongv. gesaved he?

    Rechts zie je ook blokken.
    Als je rechts loopt bij die blokken zie je ook 1 trap , je blijft Rechts bij die blokke in het donker zitten,dan zie je 1 man van de trap aflopen je loopt hem rustig achterna ( sluipend ) en eenmaal beneden of halvewegen (Pak,kil,Knock out ) je hem. daarna zie je rechts van die trap staat dat gastje daar loop je naar toe. KLAAR

    in het kort:

    Het rechter gedeelte van de blokken in het donker wachten tot die police man daar naar beneden gaat, je sluipt naar de trap en je grabt hem en naar dat mannetje lopen klaar:D
     
  18. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit kan 10 X zo niet 100 X makkelijker. Zo gauw je "je homie" hebt gered ren je direct (helikopter moet nog landen) naar de andere kant dat hok in. Dan heb je geen enkele last van de mannen die uit de helikopter komen, die ben je dan tenslotte voor. Je klimt met de ladder naar boven en klaar is kees.
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke bedankt mensen! Heel makkelijk eigenlijk:) Vereist ook een beetje inzicht haha...zo vaak heb ik Splinter Cell-spellen niet gespeeld. Maar t moet wel lukken lijkt me!
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelen jullie nou dat stuk waar je die helikopter kaapt of niet?
     

Deel Deze Pagina