uhu me 2... ookal ben ik nog steeds van mening dat het oplichterij is die points, maar voor vegas heb ik het er wel voor over ghehe
en ook niet voor Ruzie, dus er is geen rede om agressief te zijn sorry kon het niet laten tegen iemand die zichzelf ajaCied noemt,
Sinds Crackdown en GRAW2 in de winkels liggen vind ik het een stuk minder gezellig bij RBS-V. Het is een stuk rustiger kwa hollanders en de vaste mensen waar ik mee speelde spelen nu dus andere spellen. Het wordt tijd dat Ubisoft downloads maakt die 800 MS Points waard zijn, zodat iedereen weer terug komt bij RBS-V! :b:
Ik speel meestal met nederlanders.. Die luidruchtige engelsen zijn niet echt mijn ding denk ik.. Er zijn zat nederlandse spelers te vinden.
Kom je mij wat vaker joinen wij spelen vaak met nederlanders. Als onze members er zijn is de room zo vol. Voor jou maken we wel een plekje vrij hoor Tot online Ps. Je mag geen kleine kinderen pesten hoor
Ja datzelfde "probleem" heb ik ook. Steeds meer mensen gaan Crackdown en GRAW doen, en minder Nederlanders zijn er in R6
GRAW 2 word idd heel veel gespeeld jah... en GOW is in mijn friendlist ook nog erg populair... Maargoed, gelukkig zijn er altijd wel mensen die wel nog RBS:V spelen
mijn xbox live is verlopen en ga het natuurlijk weer kopen. maar nu eerst van de free 24 hour xbox live heb 4 kaartjes dus eerst dat doen en dan nieuwe bestellen. maar mijn rank is toch niet weg dan he??.. ( als dat is baal ik )
nee joh zal niet leuk zijn anders maar hij slaat het op op je hd volges mij ofzoiets iig je behoud je rank daar gaat het om
Ik snap niet dat de meeste vinden dat het minder gezellig is en minder nederlanders. Ik speel bijna altijd met nederlanders harstikke leuk Meestal als ik die engelse servers join dan vragen ze waar je vandaan komt zeg je dat je uit nederland komt heb je gelijk een kick te pakken .
bij mij vragen ze dan meteen of ik veel smoke of beginnen ze te lullen over vrienden die daar geweest zijn en de walle geweldig vonden enzo...