d'r zat nog iets van de ps2 in de ps3. Volgens mij was de graphics synthesizer eruit gehaald maar zat de processor er nog wel in
Het is niet alleen de pal versie die geen ps2 chip heeft, maar gewoon alle ps3's die vanaf nu geproduceerd worden. De eerste miljoen ofzo hadden alleen deze chip. maarja lekker boeiend ik heb toch geen ps2 spellen
"The strategy has not changed. We have made a technical change to the machine which moves us from being a hardware-embedded backwards compatibility solution to one which is a combination of hardware and software," Harrison told gi.biz in an interview during GDC. Bron: Eurogamer.net
nee hardware= ps2 processor. Sony heeft zelf gezegd dat ze de graphics chip er uit hebben gehaald, de processor zit er gewoon nog in.
Sorry hoor maar dan heb je de pers bercihten niet goed gelezen ... en geloof je de politieke antwoorden van Harrison ... de PS2 processor is er uit. The Emotion Engine = PS2 Chip
goed, ik had het verkeerd om, maar d'r zit nog steeds ps2 hardware in de ps3. Niet de Emotion Engine, maar wel de graphics chip. Die is in de ps2 ook nog vrij belangrijk dacht ik zo
Hmm ik denk er sterk over na om een PS3 te halen, ik vind de launch games niet zo sterk maar ik zou er dan eerst God of War 1&2 + Okami bij kopen en wachten op betere PS3 games... Maar heb ik ook zekerheid dat die games het ook gaan doen op de PS3?
wacht 23 maart af, surf naar de site van sony en beslis dan. Vrijdag wordt pas bekend welke titels bc zijn en welke niet