Zo en dan nu wil ik even mij ei kwijt
Laat ik eerst even voorop stellen dat God of War zo'n game is die bijna perfect is. De hack&slash momenten zijn uitmuntend, de Griekse setting is prachtig verwerkt, de soundtrack is perfect bijpassend en de graphics zijn van het niveau die je maar amper hebt gezien op een current-gen console. Zonder twijfel een van beste titels die ik ooit heb gespeeld, geweldig gewoon.
En dan nu over God of War II. Ik heb demo uitgebreid gespeeld en the guys from Santa Monica Studios did it again. Ja God of War II is nóg vetter dan het vorige deel. Grafisch nog indrukwekkender en de game mag zich zonder twijfel de meest indrukwekkende PS2 game noemen. De controls zijn weer hetzelfde gebleven, in deel 1 waren ze al perfect. En hetgene wat spectaculair aan God of War II gaat worden zijn de giant bosses. In de demo krijg je er al meteen een voor je kiezen en wat voor een De finishing moves zijn spectaculair en het geeft je zo'n enorme kick om een boss te beklimmen. Het is echt onvoorstelbaar dat de leden van Santa Monica dit nog uit de PS2 weten te persen. Ik klink dan ook laaiend enthousiast over God of War II, maar believe me dit gaat een van de betere titels van 2007 worden. Voor nu is aftellen tot 18 april, want dan kan mijn Xbox 360 weer de kast in :b:
Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007