Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. Jaa komt door 2 dingen dat ik niet online ben, ten eerste is me xbox sinds eergister kapot, en ten tweede heb ik nu een toetsweek, dus dan ging ie zowiezo niet aan. Over een weekje ben ik weer online!! Magnum had al eens bij ons in de clan gezeten, maar had toen een nieuwe uitdaging nodig omdat we toen weinig clanmatches speelden etc. Nu wilde hij terug bij ons, omdat hij het hier het gezelligste vond, en zijn goede vriend Redbull er ook zit. We spreken ons.

latersz

2. Hij spacet m diep die jantjuh gothic

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet wanneer PZ eindelijk gaat lopen zover is graw2 ladder open maar die werkt nog niet :confused:

4. Jaa het begint me echt te irriteren, want we waren een beetje gekapt met gamebattles, omdat PZ toch zou komen. En nu nog steeds niks van een GOW ladder. Ik concentreer me nu gewoon op GB en zie wel als PZ er is.

5. Volgens mij kan je beter gewoon verder gaan op Gamebattles, heb nog maar weinig vertrouwen in Paniczoom en de European ladders staan er nog gewoon op Gbattles.

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in de Technical Staff van PZ en geloof me het wordt echt niks...

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Haha waarom ben je daar nog bezig dan Nemesis als het toch niets wordt?
    Verder wacht ik het toch nog even af (eigenwijs). Vind GB beetje afstandelijk altijd..

8. Nemesis, Volgens mij was het eVo die toch toen een eigen ladder had ontwikkeld op de eVo site? Alleen die is niet actief geweest toch? Zou je daar niet iets mee kunnen doen? Aangezien die volgens mij toen helemaal klaar was, beetje gow skins ertussen ensoo en we kunnen beginnen zou ik zeggen. Mss dat dat een idee is voor de nieuwe site, Een toernooi erop + die ladder ?

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Toen was het niks, zie het nut niet dat ik dat weer ga proberen. Weer zoveel moeite voor niks.

10. Hmm jammer, je had toen al best een groot deel af, ik had me clan ensoo al ingeschreven. Jammer dat je het niet wilt proberen, want er is echt wel veel vraag naar zo`n ladder door een NL gemaakt. Want op een of andere manier willen veel mensen gewoon niet op gamebattles.

11. Snap niet waarom mensen niet op Gamebattles willen, waarschijnlijk omdat ze te dom zijn en niet snappen hoe het werkt ... Gamebattles zit opzich wel goed in elkaar, alleen beetje lomp dat je nog hoog kan staan als je 10 wins hebt en 11 loses bijvoorbeeld.

12. Jaa en ik vind , dat als je b.v van de nr 2 fsoo wint, je veel meer punten moet krijgen, en als zo`n goede top 10 clan verliest van dikke n00bs, ook veel punten eraf, want dat is nu naar mijn mening niet zo.

13. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamebattles -> geen European GRAW2... VAAAAGGG

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week uitgedaagd:
    • QFP niets van zich laten horen, via xbl en xbw forum uitgedaagd.
    • qG, konden door omstandigheden niet doorgaan woensdagavond.
    • eVe, durfen deze week niet te spelen omdat ze Nagoitator nodig claimen te hebben.
    • HLH, wel even mee gesproken (geloof ik). Maar konden niet en komen ook niet met een alternatieve tijd.

Deze week desondanks toch nog gespeeld tegen:
    • Untouchable Stealth Clan (1407)
    • Koning (2375)
    • EnGlANdS eLiTe XII (1802)
    • BLACK (1722)
    • WoW | Winning over Weak | (2062)
    • [*v0oDo0*] (1121)

15. Robin, je kunt ook ons uitdagen als je wilt he, alleen ik ben er niet, duszz moet je proberen met Punisher of Triggerhappy te regelen!!

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Voeg DtS SubZero ff toe, hij gaat over clanwars voor GoW, je vroeg van de week voor clanwar maar we konden niet en ik speel geen GoW meer.

17. die DtS SubZero poept ook in z'n broek geloof ik. Die accepteert al heel lang geen chat invites van ons omdat ie weet wat we gaan vragen.. Op messages reageert ie ook niet. Veel clans die niet willen/durven :/

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen, thanks.

19. 3Kings, je bent vergeten het motto erbij te zetten man:

Jatten voor de punten!

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer hebben we een motto nodig?

Deel Deze Pagina