De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje..

    Die tv's van samsung wat boven zo'n xbox 360 demopod hangt ofzo, zijn die nog te koop en zoja waar:9 en hoe duur?
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung Le23R71B volgens mij
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat hij er iets anders uitzag ik ga nog ff zoeken op internet:+
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn demopods met verschillende uitvoeringen LE23R51B of LE26R51B.

    De LE26R51B kost bij Goedkopen.nl nog € 920

    Zoek je een mooie en goede LCD , kijk dan eens naar de LE26R71B van Samsung.
    Prijs ligt tussen de € 500 en € 600

    De verschillen tussen de R51 en R71 zijn heel duidelijk te zien.
     
  5. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep die bedoelde ik (R51), maar nu ik hem zo zie vind ik hem helemaal niet mooi hehe.. Die R71 vind ik stukken mooier! Bedankt:b:

    Edit: Hoe kan ik nou hier zien hoeveel inch hij is: http://www.plasma-discounter.nl/lcd/html/p/1733/Samsung_LCD_TV_LE23R71B.htm

    En nog een vraagje.. Heb je voor die tv ook een muurbeugel nodig?? zag dat toevallig staan bij redcoon?? Of kan hij ook zonder muurbeugel aan de muur?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  6. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de LE32R71B om mijn slaapkamer hebben, wat moet daar de kijkafstand voor zijn?
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen de 2 en 3 meter volgens mij..
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gasten ik heb een vraagje. M'n schoonouders willen graag een nieuwe tv kopen. Ze hebben de ruimte om een 50inch neer te zetten. Ze hadden eigenlijk al een 42 gezien van Phillips. De 42PF7621. Maar omdat ze de ruimte hebben zitten ze te twijfelen. Liefst willen ze lcd maar in 50inch zijn die peperduur. Budget zit rond de 2000 eurie. Ze hebben genoeg poen dus iets meer voor echt een super tv is ook niet erg. Zolang ik maar genoeg argumenten heb om ze te overtuigen. Ik zelf heb deze gevonden voor hun en vond dit wel wat:

    Samsung PS50P7H Zit rond de 1900 eurie. Iemand ervaring met dit type of iemand die wat beters heeft??

    Oja er hoeft niet gegamed te worden of wat dan ook, blue ray is niet belangrijk en full hd ook niet. Wat wel belangrijk is is het design. Het moet wel een mooi vormgeving hebben.

    En wat is nou eigenlijk beter Plasma of LCD?? Ik hoor zoveel verschillende verhalen dat ik het eigenlijk niet meer weet. Verbruikt plasma nou meer stroom???

    Nou mensen tips zijn welkom!!!

    Don
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    misschien is iets voor in de startpost om een aantal modellen aan te prijzen voor mensen met verschillende budgets
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    als je puur voor tv kijken doet dan zou ik een plasma nemen.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Damn jij zit ook echt overal he. Net een kakkerlak. Hahahaha

    Nee maar onderbouw het dan ff voor me schat. Waarom een plasma?? Bij de plaatselijk bcc werd namelijk weer lcd aangeraden.
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zaterdag een hd tv kopen, heb zo'n €1200,- te besteden. Welk merk/type moet ik bekijken voor die prijsklasse?
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    bij lcd blijf bij de 3 s'n, sony, sharp, samsung
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat is makkelijk te onthouden, thanks. En een lcd is aan te raden?
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    De LCD die bijna elke xbox 360 gamer in huis heeft. Samsung LER71 32inch kost nu iets van 900 ofzo. De 40 zal rond de 1200 liggen.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    kleur
    Na het bekijken van het vergelijkende beeldmateriaal, daalde het aantal mensen dat vond dat LCD het beste formaat is voor kleur tot 24 procent, terwijl 65 procent van de mensen de voorkeur gaf aan plasma voor ‘kleurkwaliteit’.

    responstijd
    Dezelfde vraag werd gesteld nadat de deelnemers de film hadden gezien – waarbij opnieuw een duidelijke verschuiving werd opgetekend ten voordele van de plasmaschermen, met 61 procent die vond dat plasma de beste responstijd had. De voorkeur voor LCD daalde aanzienlijk tot 15 procent.

    contrast
    Na het zien van het beeldmateriaal stelden de respondenten hun antwoorden bij, met een stijging met 26 procent in de groep van mensen die vinden dat plasma de beste kwaliteit biedt (tot 61 procent). LCD zakte een beetje (van 31 naar 26 procent).

    zwartkwaliteit
    Over heel de lijn vindt 72 procent dat plasma de beste zwartkwaliteit biedt. De voorkeur voor LCD daalde overal in vergelijkbare mate: van 30 naar 16 procent in het VK, van 25 naar 16 procent in Frankrijk en van 34 naar 15 procent in Duitsland.

    resolutie
    Nadat het beeldmateriaal was vertoond, sloeg de voorkeur duidelijk om in de richting van plasma. Wat de resolutie betreft, wordt plasma met grote voorsprong als de ‘beste kwaliteit’ beschouwd – 60 procent tegenover 23 procent voor LCD – terwijl nog 17 procent van de personen die het beeldmateriaal zagen van mening zijn dat beide technologieën het even goed doen.

    De bron is een site die gesponsord word door plasma fabrikanten maar zelf ben ik in het bezit van een HD Ready LCD én een HD Ready plasma en met alle bovenstaande opmerkingen ben ik het 100% eens (net zoals meerdere mensen in deze thread zoals ValsSpeler).
    www.plasma-lcd-feiten.be
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    plasma brandt in, stel je spelletje heeft een health meter of iets dergelijks wat op je scherm blijft staan en je speelt t lang kan het inbranden. sommige games hadden zelfs in het boekje een waarschuwing het te spelen met en plasma (bv ninja gaiden)

    maar idd buiten t gamen om plasma > lcd
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden kwam 4 jaar geleden uit.... |:-
    Techniek verbetert en als je de eerste 200 brand uren je plasma op "mild" instelt (lager contrast en scherpte) dan is er helemaal niets aan de hand :)

    Het inbrand verhaal is echt iets uit het verleden.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
  20. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me een goede HDTV aanraden? Ik heb het hele topic doorgelezen maar kan er niet uit komen |:-

    Prijs rond de 700-800 euries.

    Oh en het zal 90% van de tijd voor gamen op de 360 gebruikt worden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina