[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Bron

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dit vind ik dan een erg vreemde en jammere uitspraak....

maar is het pas mogelijk om samen in een multiplayer game te spelen, als Sony dat gecodeerd heeft.

Home is eigenlijk niet meer dan een soort van ontmoetingsplek ala de Sims en Second Life.
    Leuk voor de mensen die er van houden maar qua multiplayer heb je er dus eigenlijk helemaal niets aan...

3. Cybercon

Cybercon Guest

Onzin, qua multiplayer heb je er juist wél wat aan aangezien het in Home mogelijk is om met je vrienden af te spreken en vervolgens een lobby te joinen. Home wordt de plek om bijvoorbeeld matches af te spreken met je clanmaten.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Lees je wel wat je zelf post??
    Het staat er toch duidelijk bij dat dit nog niet kan....

Leuk dat je af kunt spreken met je maten maar als je dan iedereen bij elkaar hebt moet je dus uitloggen, nieuwe game opstarten en dan weer de lobby vinden die voor iedere ontwikkelaar anders is....

Home is erg leuk maar het bied de multiplayer gamer niks anders dan wat een Second Life doet maar dan in een mooier jasje.

5. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is dit door 2 mensen die bij Sony werken zelf veteld dat dit mogelijk gaat worden met Home.

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor sony games zal het zeker wel mogelijk zijn, maar of third party's dit ook gaan ondersteunen?

7. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Das de vraag jah... Zou ook dom zijn dat Sony dit niet zou doen met clans. Tenslotte is dat juist nou de dikke plus aan Home.

Ze willen dat clans zich zo gaan verzamelen ipv van MSN of andere vormen van communicatie.

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Misschien moet je ook even het bovenstaande stuk lezen ;)
    maar is het pas mogelijk om samen in een multiplayer game te spelen, als Sony dat gecodeerd heeft.

Het is dus pas mogelijk als Sony er een patch voor uit brengt.

Dit is eigenlijk onmogelijk omdat er straks heel veel games uitgaan komen die niet aan een bepaald protocol te hoeven voldoen...
    Sony geeft duidelijk aan dat iedere ontwikkelaar zelf mag bepalen hoe ze hun online gebeuren op poten zetten.
    Bij Live MOET iedere game aan bepaalde voorwaarden voldoen om "Live enabled" te zijn in tegenstelling tot de multiplayer optie bij Sony.

Nogmaals, Home ziet er super vet uit maar zal echt een soort van ontmoetingsplek zijn en hopelijk in de toekomst een ontmoetingsplek van waaruit je RECHTSTREEKS een multiplayer game in kan gaan.
    Pas als Sony dit gecodeerd heeft zoals hierboven zo mooi staat....

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    dat staat wel gewoon op de agenda van sony, waarom zou het niet kunnen?

10. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ruim 40 min met de ps3 kunnen spelen!!! Op de Sony spring show 2007.
    Games die ik gecheckt heb: F1 en Motorstorm en dat op een 52'' FULLHD.
    Dat was wel ff anders dan op de pu gameplay, toen heb ik 1 uur staan wachten voor 1 min gameplay. Gaaf apparaatje, eindelijk van dichtbij kunnen zien en aanraken. Super console. Kwa gpx gelijk aan 360.(toch wel handig als je over 10 dagen 600e uitgeeft aan een console)

Ps de Sixaxxes is fijn maar er gaat niks boven de 360 controller. En op het einde van de avond nog een Blue ray film gratis gekregen. Niet melemaal mijn ding maar toch... (destiny's child)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij lees ik een gedeelte dubbel :9..

maargoed, een Blu-ray filmpje gratis is toch mooi mee genomen. :D

12. Cybercon

Cybercon Guest

Bron

Bron

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zo op verschillende fora kijk (Tweakers.net bijvoorbeeld). Dan zie ik steeds meer mensen die hun pre-orders cancellen ipv plaatsen...
    Misschien probeert Sony dezelfde tacktiek toe te passen als in Japan en de USA. Overal waren ze te krijgen terwijl Sony liep te verkondigen dat ze niet aan te slepen waren....

Inhakend op de pre-orders in NL en Benelux. Als er echt nogmaar 6000 consoles te pre-orderen zijn... Waarom zie je dan nog alle webshops de PS 3 aanbieden (en worden mensen die hun pre-order gecanceld hebben door diverse winkels gebeld of ze aub hun pre-order weer willen plaatsen...??)

Edit: Oja, Cybercon, je vergat de rest van het bericht te plaatsen.....

Bron

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  14. Cybercon

Cybercon Guest

Tsja jij vindt het natuurlijk weer zo nodig om zaken als ''moeizame start'' en ''we krijgen alleen de 60 gb variant'' nogmaals aan het licht te stellen, iets wat al lang en breed is bevestigt. Je laat je wel gelden met deze opmerking moet ik zeggen. Anyway de kern van het bericht is nog altijd dat er 40.000 reserveringen zijn geplaatst en of ze daadwerkelijk allemaal verkocht worden is een zaak voor later. Mochten ze dit aantal daadwerkelijk halen dan is het natuurlijk erg netjes.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stel niks aan de kaak, ik quote liever complete berichten....
    Selectief quoten is op sommigen fora zelfs verboden..... Dat zal jij toch zeker moeten weten.....
    Ander probeer je even in houdelijk te reageren op mijn reactie ipv alleen iets op dit forum te kwakken zonder iets van een commentaar te geven, stel ik ook op prijs ;)

16. Cybercon

Cybercon Guest

Anders lees je gewoon even beter....

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel, ik weet niet waar jij mee bezig bent maar je post aanpassen NADAT ik je heb gequote is niet erg netjes en dan mij nog vertellen dat ik beter moet lezen....??

Je ben net nog geen twee weken op een Xbox forum, post 90% van je posts in Sony threads en gaat mij vertellen dat ik me laat gelden....???

Ga niet proberen hier een wit voetje te halen door je posts aan te passen en dan mij ergens van beschuldigen....

18. Cybercon

Cybercon Guest

Sodemieter jij bent de boel wel erg aan het verdraaien zeg. Maar goed laat ik nou net zo slim zijn om hier niet op in te gaan. Oftewel laten we maar weer lekker ontopic gaan, want jij ben vaak geneigd om door te gaan happen.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nergens heb ik iets persoonlijks gemaakt VOORDAT jij dat deed... Zoals zo vaak probeer je mensen persoonlijk aan te pakken door bijvoorbeeld het volgende te zeggen: "Tsja jij vindt het natuurlijk weer zo nodig om zaken als ''moeizame start'' en ''we krijgen alleen de 60 gb variant'' nogmaals aan het licht te stellen, iets wat al lang en breed is bevestigt. Je laat je wel gelden met deze opmerking moet ik zeggen."

Weer word je persoonlijk terwijl ik de bron compleet laat zien (wat men graag ziet op dit forum..... |:- )
    Ik kan nog meer voorbeelden naar voren halen maar dat doe ik niet want ik probeer ontopic te blijven....

Of weet je hier ook een antwoord op?

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu weer ontopic dudes.. Meningen verschillen en discussies zijn altijd mogelijk, maar houd het een beetje netjes (dus ook tegenover elkaar).

Thanks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina