DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Hoezo russen? En wat heeft dsf gedaan?
     
  2. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    we zijn gehackt door een paar levenloze dikke maagden van 56. denk eerder dat het de server is aangezien we geen login hadden op de site zelf en alle bestanden staan nog in de map op de ftp.

    ik weet niet wanneer npaster op msn komt maar als zijn hele systeem gehackt is is die denk ik de lul door zijn klanten.
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden hier niks mee te maken, gewoon paar hackertjes, maarja
    allemaal al opgelost.
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Jo inferno, weet niet ofk die try-out nog kon spelen fso maar dat moet dan ff wachten want me xbox is kapot...

    check je wel weer over 15 dagen ofso alk hem terug heb...
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    uit de qG thread:

    Hehe, overdrijven is ook een vak hè. eAxis is een van de slechtste PGR3 clans. Speel eens tegen TTR, VVV, hMg, TzZ of DRC. Je maakt weinig kans vrees ik. Wie is jullie beste racer?
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    nu je het zegt JeePee, er zijn een paar TTR mensen die een try-out hebben aangevraagt om een Forza MS 2 team te vormen voor qG :-D
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Welke zijn dat? TTR is namelijk enorm groot. Half DRC heeft er ook ingezeten. TTR heeft maar een paar snelle racers, waaronder Yggdrasil, Ch0mpr, DarkRacer, Mclaren F1 en Handewasser. De rest is het allemaal 'net niet'. Ben benieuwd wie je voor qG gaat recruteren.

    En hoe gaat dat try-outen dan? Wie van de huidige qG'ers kan bepalen of een TTR'er goed is :9
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    daar kom je dan vanzelf achter ;-)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    eAxis opzich helemaal geen slecht clan, eAxis alex0051 (ofzo) en eAxis Phantom (hij ging met Johnson naar wcg voor GER) waren snel, het is alleen, eAxis was de enige die wars deed voor PGR3, de rest doet dat allemaal niet.
    Knap dat jullie 2e staan (Y), maar heeft bij PGR3 weinig nut, aangezien de andere 1056873 raceclans geen wars doen en die (no affence) wss ook van jullie zouden winnen.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Maar dat zijn de enige twee. Ik heb al meerdere keren iemand van eAxis om de oren gereden met de XBLC. Ze spelen nu ook geen PGR3 meer btw. En het is volgens mij ook een multi-gaming clan. Ze hebben ook een shooter afdeling enzo.
     
  11. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    TW epic J O E en MR Terror X

    waren 2 top racers.

    en TTR had al 2 losses van ons op graw we konden ze geen 3de geven op pgr 3 :mad:
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ach, jullie hadden vast de nummers 1, 2 en 3 van de World Cyber Games kunnen verslaan :+
     
  13. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    juist.... WCG heeft geen graw sectie nice one brains.

    en we hebben 21/22 "Wars" gedaan op GB daarna gestopt en andere game gespeelt.

    wij zijn geen 24/7 racers TW is een multi-gaming clan.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had het over PGR3. TTR Ch0mpr, TTR Yggdrasil en TTR DarkRacer waren de nummers 1, 2 en 3 daar. Daarnaast was mij opmerking sarcastisch. Nice one brains ;)
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ow ow, wat spannend allemaal
     
  16. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx pinky

    enige wat is weet is at die 2 van TW hoog stonden met tijden in wereld lijst en hoog als in hoger als king tuur (eerste 2 maanden) daarna hebben ze niet meer gespeelt ze zijn vast achteruitgegaan door mensen die het nog steeds spelen.

    maare jah TTR one game wonders dan maar eh :p
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee TW multigaming wonders ;-).

    TTR = Team Technique Racing. Ze zijn dus goed op race games, en als ik zeg goed dan bedoel ik goed.!
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel er verder niks mee, maar de World Ranking lijst van de Online Career zegt helemaal niks, alleen maar geboost en weinig mensen doen het.
    Je kan via de leaderboards van RATC het een beetje bekijken, maarja, dan heb je ook mensen die alleen maar kunnen hotlappen, dus via Playtime is het meest reeele beeld.
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Toch blijft jullie site fake, clanwars staat onder het kopje "Members" en leden staat onder het kopje "main"
     
  20. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ..........

    DSF = weg.................

    en boeie :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina