Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hij houdt niet van Gothics;)

2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit heb in onze thread nog laten weten dat je QFP Achievement moet toevoegen en heb vanochtend nog met locust gespeeld en tegen hem gezegd dat QFP Achievement over de clanmatches gaat. Ik heb het dus via live en het forum laten weten:x :{

3. Lol even voor de duidelijkheid, ik ben GEEN gothic. DDB DEADZONE NL AKA JANTJUH is wel een dikke gothic :D

4. mensen, luister niet naar deze man, heeft last van pedofiele trekjes en is helemaal door de war en geobserdoord door GOTHICSSSSS

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm denk eerder dat jullie allebei dikke gothics zijn en dat jullie lievelingskleur zwart is, maar dat is mijn mening8)

6. GVD, nou weet iedereen het :mad:

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de waarheid spreekt is dat langs me heen gegaan Tjeerd, zal het nu even nagaan. Maar ik heb jou en Excalibater (?) op xbl toegevoegd en in ieder geval hem een message gestuurd (aangezien jij al een dag of wat niet meer online was geweest).

Maar ik ga er geen discussie van maken, zal die achievement binnenkort toevoegen en wat regelen.

8. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gisteren gepost in onze thread, maarja als je achievement toevoegd komt het wel goed.

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaard een hoop, had het geloof ik zo'n 4 dagen geleden gepost en daarna nog wel gecheckt maar de hoop al opgegeven. No hard feelings, we regelen het :)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd jongens, we hebben de 3e plek geclaimd op GameBattles! :)

Aankomende matches deze/volgende week:
    • [highlight]Ns I Natural Supremacy (nr 1), [/highlight]3 vs 3 Named/Locust/Kings
    • [highlight]TeaM RT | ReaL TimE (nr 2) [/highlight]4 vs 4 Named/Locus/Kings/Robert
    • [highlight]NoK | No One Knows (nr 4) [/highlight]3 vs 3 Named/Locust/Kings
    • [highlight]Xo NO LIMITS oX (nr 5) [/highlight]4 vs 4 Named/Locust/Kings/???

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  11. Ja lekker e, 2e kunnen we ook nog wel worden maar 1e wordt moeilijk aangezien die Natural Supremacy gasten al ontiegelijk veel matches hebben gespeeld/gewonnen.

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Aankomende matches deze/volgende week:
    • [highlight]Ns I Natural Supremacy (nr 1), [/highlight]3 vs 3 Named/Locust/Kings
    • [highlight]TeaM RT | ReaL TimE (nr 2) [/highlight]4 vs 4 Named/Locus/Kings/Robert
    • [highlight]NoK | No One Knows (nr 4) [/highlight]3 vs 3 Named/Locust/Kings
    • [highlight]Xo NO LIMITS oX (nr 5) [/highlight]4 vs 4 Named/Locust/Kings/???

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Goed bezig man, jullie staan tussen allemaal grote clans, netjes!

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    NoK moet lukken denk ik, wij hebben ook van ze gewonnen, nS wordt denk ik wel moeilijk.

15. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd, het is echt mooi om te zien dat Nederland twee topteams heeft met GoW

16. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend seizoen moeten wij ook ff veel clanmatches op GB gaan doen, vooral ff tegen nS.. Daarvoor moeten we eerst nog een nieuwe member..

17. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    tegen nS hebben jullie toch al gespeeld / gewonnen?

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet, ik zou me goed voelen als we daarvan winnen, vooral met die TruE KillaH erbij, die gast die eerst in qG zat.

19. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een keer op hun site gekeken en daar stond een loss tegen AK in... AK ja dat wel, maar dat is toch hetzelfde :)

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de balhaar. Maar we hebben nog niet tegen ze gespeeld iig.

Deel Deze Pagina