Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Klopt inderdaad mensen, de demo van Virtua Tennis 3 is online \o/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2007
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Downloaden! :cool:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is de demo ook al beschikbaar voor Silver leden, of moeten wij nog een weekje wachten?
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alleen gold.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En hij is tof!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verschrikkelijk zeg.
    Het publiek is niet om aan te horen met hun OEH en AH. De speler duikt naar elke bal. Bah! :mad:
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Gelukkig draaide het hier nooit om in VT, maar om de arcade gameplay. Maar ik kan het me best voorstellen, vooral dat de speler constant loopt te duiken.

    Maar wat ik mis is dat ik het gevoel heb dat ik de bal heerlijk vol raak net zoals in Top Spin. En dat je controller dan ook begon te trillen als je een harde mep gaf, wat het veel natuurlijker maakt. Ik zal de demo vanavond nog eens grondig onder de loep nemen.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ook gedownload. Grafisch echt stoer! Lekkere difficulty ook in de demo, ik verloor de eerste wedstrijd en won de tweede maar krap. Het duiken is inderdaad een beetje lastig, maar ik denk dat je dat wel afleert. Het is namelijk niet iets wat je moet doen als je goed wilt spelen.

    Nog toe vind ik het tof, ongeveer wat ik verwacht had, niet beter of slechter. Het is al duidelijk een stuk beter dan Top Spin iig.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat duiken hangt af van de speler die je kiest. Ik koos in het begin Federer, die duikt best veel jah. Daarna heb ik 8 potjes gespeeld met Sharapova en die heeft geen enkele keer gedoken. Die stak gewoon haar racket uit zoals normaal is met tennis.

    Maar ik heb echt genoten joh, heerlijk spelletje. Ik geniet ook ontzettend van de animaties, die zijn erg sterk gedaan. Sharapova beweegt ook echt als Sharapova. Grafisch is het mooi en qua gameplay houd het Top Spin ver achter zich. Met Top Spin kan je de computer nooit op het verkeerde been zetten. Met Virtua Tennis kan dat wel, dat maakt het een stuk leuker om tegen de computer te spelen. Je ziet die spelers echt een stukje uitglijden als ze op het verkeerde been staan. Qua gameplay voldoet het spel aan al mijn verwachtingen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is hetzelfde als bij VT2 Supremacy, vrouwen duiken niet, mannen wel.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, dat verklaart het. Je weet het, dit is mijn eerste Virtua Tennis ervaring ;) Maar ik stoor me niet aan het duiken, je staat weer heel snel op de voeten
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, maar misschien lukt het iets te vaak. Ik weet het niet. We moeten afwachten op de World Tour of het echt een uitdaging wordt.

    En kun je wel iemand verslaan die aan het net staat? Dat is mijn grootste zorg voor online play. Dat iedereen naar het net gaat en dan niet te passeren is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat vele duiken gebeurt omdat je het speelt als Top Spin.

    In VT moet je eerst naar de plek lopen van waar je de bal wil gaan slaan, en dan pas op de knop gaan drukken.
    Als je net als in Top Spin de knop indrukt en dan pas naar de juiste positie gaat lopen, dan zul je in VT vrijwel altijd duiken.
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de computer duikt ook.
     
  15. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Sharapova lijkt niet goed. maar het gaan om gameplay en die is top
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja de AI duikt ook, maar lang niet zoveel als een onervaren speler. Dus het is wel te leren, even wennen that's all.
     
  17. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek in de demo is niet om aan te horen. Verder goede demo.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook net gespeeld. Ik speel VT al jarenlang (met als favo VT op de DC) en ik moet zeggen dat VT3 exact hetzelfde speelt als de voorgaande delen. Dat is niet goed en niet slecht. Het is eerder jammer. Ik had graag gezien dat je de ballen eens wat lekkerder een hoek in kan slaan. Nu kan het alleen als de CPU de bal slecht terugslaat.

    Dat duiken is overigens omdat je het gewoon nog niet goed kan. Je moet in VT vooral goed lopen zodat je de tijd hebt om de bal goed te raken. Maar dat je speler steeds duikt is wel erg jammer en dat maakt duidelijk dat het gewoon VT is maar dan met bloedmooie beelden.

    Ik vind de CPU overigens erg sterk. Een service niet perfect geslagen resulteert direct in een probleem. Ook kun je de services niet lekker plaatsen. Maar dat zal allemaal wel veel oefenen zijn, VT is ondanks dat het arcade is ontzettend moeilijk te beheersen.

    Al met al vind ik het een leuke game, waar ik meer fun mee ga hebben dan dat ik met TopSpin had. Verder hoop ik zwaar dat die k*tmuziek uitkan in de uiteindelijke game want dat is echt niet om aan te horen. De beelden zijn overigens prachtig, veel mooier dan de betaversie die ik in Leipzig speelde.
     
  19. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de bal uberhaupt wel uitslaan in dit spel???
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja! Al paar keer gedaan! :+
     

Deel Deze Pagina