1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarschijnlijk vind men het dan geen geweldige auto! Ik vind het wel een sportief leuk bakje hoor.
     
  2. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuj alle car transports gedaan moest eff voor die mustang gt-r concept die gewoon te vet is of ik die hitch hikers en die bitches gaa doen weet ik nog niet want die zijn echt zwaar irritant
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo denk ik maar weer ff dom rond rijden
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kán wel, maar het is echt heel moeilijk. Ik heb TDU nu 4 maanden en in die tijd is het nog maar een keer gelukt:b:

    Het MS stuurwiel is gewoon niet goed in combinatie met TDU.=( Voor TDU moet je dat stuur ook niet kopen, ik heb een bedraad Logitech stuurtje en dat werkt heerlijk, zeker sinds ik de Hardcore Mode gedownload heb. Je moet ook gewoon geen draadloos stuur kopen, want dat werkt gewoon niet.:9

    Ik vind hem ook wel leuk, maarja voor ong. dat geld kan je nog veel betere auto's kopen, denk aan Merc SL65, Murcielambo, diverse Ferrari's, enz.:b:

    P.S.: Ik heb nog steeds hetzelfde 4 car huis, en ook de Saturn, Lexus en MV Agusta heb ik nog, heb er nu ook een Ford GT bij (Vijf-dubbelspaaks wielen, donkerblauw met strepen, zwart interieur), dat vind ik echt een prachtige auto, mooi knetterend geluid ook!:thumbs:

    @ Yamarox, voor die bitch-hikers krijg je wel de Shelby GR-1, en voor die flop-models krijg je de Volkswagen Roadster, beide wagens die erg de moeite waard zijn, vooral die Ford!:)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  5. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik heb er echt een hekel aan doe er wel gewoon 1 per dag dan haal ik het uit eindelijk wel want dit spel blijft toch in de collectie want wil alle archievments sowieso en zit nu op 810 en ik wil eindeloos kunnen blijven rondrijden
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Groot gelijk! Ik ga deze echt niet verkopen, ik denk dat deze game echt een klassieker wordt, die we over 5 jaar nog steeds met plezier spelen!:emo:
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me grappig als ze test drive 2 maken op een anders eiland of is die al in de maak ?
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik hoop dat we dan TDU3 spelen met een shitload aan andere gameopties zoals meerijden met een andere speler, meer tuning zoals velgen enzo, dag nacht cyclus, online circuitwedstrijden organiseren\o/
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol misschien zitten we dan wel zowat op een niewe Xbox3 te spelen ofzo! :9
     
  10. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je voor die chicks juist die ford, maar kan me ook vergissen..
     
  11. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand überhaupt het spel al uitgespeeld? Dat kost zeker daaaaagen/ maaaanden :+
     
  12. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen nog de inter club achievement, dan heb ik ze allemaal, en heb over 60 cars! \o/

    Als mensen bij mn club willen, hij heet: Champions Only NL Lijkt me wel leuk als wat mensen uit deze tread zich aanmelden. Als we dan eerst 'friend's' moeten worden, mn gamertag is t zelfde als mn forumnaam! :D
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Niet helemaal uitgespeeld. Ik moet nog 6 achievements. Allemaal online achievements, dat wel. In principe kun je het spel in een week uitspelen als je verder geen free ride doet en je alleen de achievements doet.

    Game geeft wel maanden gameplezier! Free ride blijft heel erg leuk!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Game speel je zeker niet in een week uit, ookal ga je alleen maar voor de achievements. OF je moet geen leven hebben + een week vrij (vakantie), zodat je die 5000miles achievement ook in een week haalt. Maarja dat is gewoon té sick als je het allemaal in een week doet.

    Veel fijner is een beetje relaxed rondcruisen, genieten van je omgeving, genieten van je prachtige wagen of motor die een geweldig geluid geeft. En nie te gehaast alles willen doen zoals die races etc. Zo beleef je er in mijn ogen veel meer plezier aan!

    Ik heb nu 890Gamerpoints, dus ik moet volgens mij nog 6/7 online achievements.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Helemaal met je eens hoor! Ik gaf alleen aan dat het best zou kunnen indien je er echt voor gaat zitten. ;)
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Pfff.... Discover All Roads....
    Wat een kut werk... Maar zal wel moeten, want mis nog een hoop missies...

    In de volgende TDU mag de kleding van mij ook wel gewoon geld kosten, want ik kan geld harder gebruiken dan die coupons... Is ook niet echt motiverend om die lifter/model missies te doen
     
  17. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb er ook vanaf november 2006 over gedaan hoor :thumbs:
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat is ook het leukste! Wilde jij trouwens niet gaan rjden op het circuit met die Mercedes? Wanneer ben je online? Ik heb wel weer eens ff zin om lekker te gaan cruise/racen/rijden. :)
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou misschien komt er wel een TDU2, maar een 3 zal waarschijnlijk niet komen omdat het dan uitmelkerij gaat worden.;)

    Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb voorlopig genoeg aan mijn 360, niks anders!:emo:

    Ik vergiste me juist, voor die sletten krijg je een Ford, maar wel een andere dan ik bedoelde.:)

    Ja dat is gewoon fantastisch, daar is deze game ook bedoeld, en dat is gelukt!:thumbs: Heb vandaag op school nog op een oude Playstation 1 gespeeld, met de game Test Drive 6, en dan begrijp ik wat een reusachtige vooruitgang TDU is ten opzichte van de vorige Test Drive's.:)

    Jaha als je écht je best doet en alleen maar TDU speelt (wat toch al niet kan:9) zou je hem misschien in één week kunnen uitspelen, maar zoals AntraXxX al zegt moet je er idd de tijd voor nemen.:b: Ik heb TDU nu sinds December 2006, en ik ben nog steeds op 45 procent omdat ik ff geen achievements hoef te halen, zit alleen nog maar te cruisen!_O_


    P.S.: Ik heb nog steeds hetzelfde huis, in de garage staat nu:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur, niet getuned)
    Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch vijfspaaks wielen, rood met zwart interieur, Level 3 getuned)
    TVR Sagaris (Dark Green, lichtgrijze Spide wielen, zwart interieur, niet getuned)
    MV Agusta F4 Tamburini (Red/Carbone, goudkleurige wielen, niet getuned)

    Allemaal fantastisch! Jaja, ik ben inmiddels alweer aan mijn 6de Alfa GT toe, ik krijg maar geen genoeg van die auto!:thumbs: Die TVR heb ik net, omdat ik de Sagaris sinds kort een van de geilste bakken ter wereld vindt, heerlijk brute auto.:) Die Saturn blijf ik leuk vinden, evenals de MV Agusta.:D

    Fantastisch gelegen, dat huis van me. Als je vanaf de oprit linksaf slaat, die weg helemaal uitrijdt en rechtsaf slaat, kom je op een van de leukste wegen op het eiland, lang, met veel rechte stukken, paar flauwe bochten en heel weinig verkeer._O_ Als je op het eind omkeert en de weg helemaal uitrijdt, veranderd die lange cruiseweg opeens in een bochtig stuurparadijs, genaamd de Kelekole Pass. Fantastisch crossen daar!:)
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb trouwens nog wel even zitten denken om een stuurtje aan te schaffen. Is het het geld echt waard? Ik merkte wel dat toen ik de gearboz op manual zetten ik het rijden veel en veel leuker vond.
    Zit er bij jou stuur ook een versnellingspook? Of alleen van die flippers? Is de besturing een beetje direct? Wat vind je de nadelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina