1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een foto van mijn stuur:

    http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2240,CONTENTID=11859

    Zoals je ziet, zit er geen versnellingspook op het stuur, maar er zitten wel schkelflippers achter het stuur, dan moet je de controller setup in het spel ff op setup 4 zetten.:b: Ik heb TDU niet eens gespeeld met de gearbox op manual, handmatig is véél leuker, en zeker met een stuur.:) De besturing is heel direct, je kan hem op 4 verschillende standen zetten. Ik heb er geen nadelen aan kunnen ondervinden, ik vind hem het geld zeker waard!:emo: Ik heb nog 4 belangrijke dingen voor als je het stuur hebt:

    1: Met het kleine zwarte knopje naast de D-pad kan je de directheid instellen, als je aan die knop zit gaat er ook een lampje knipperen op het stuur, hoe sneller hij knippert, hoe indirecter de besturing is. Hij heeft 4 standen, als het lichtje heel langzaam knippert naarmate je er op drukt, is hij op zijn directst.:)

    2: Onder het stuur zitten 2 klemmen om hem op een tafel te doen, als je die helemaal losdraait kan je ze er met enige moeite uitkrijgen, voor het geval je het stuur op je schoot hebt (zoals ik).:9

    3: Als je het stuur hebt, download de Hardcore Mode op de marketplace dan, dat maakt het het allerleukst.:thumbs:

    4: Als je een stuur voor TDU gaat kopen (wat zeer aan te raden is) moet je wel deze nemen, en niet dat wireless Microsoft stuur, want dat werkt niet.=(


    Ik raad dit stuur voor TDU zeker aan!:thumbs:
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Bedankt voor je snelle reply!

    Ziet er goed ui! ik heb wel een stuur voor games op de pc, het nadeeel vond ik wel een beetje dat de pedalen wel eens weg willen schuiven. Is dat bij deze ook zo? Ik zag trouwens dat er op het MS stuur ook geen versnellingspook zit, zijn die er eigenlijk wel?

    Wat is het verschil met de hardcore mode? Hoe merk je dat als je speelt met je stuur? Ik zie mensen wel met een [H] voor hun naam, zullen wel spelers zijn die hardcore mode spelen.

    Kun je hem trouwens ook als controller gebruiken? Omdat er van die knoppen op zitten.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij schuift hij niet weg, maar hij staat dan ook op een kleed.:b: Er zitten geen gripdinges ofzo op, gewoon een kwestie van op een stroef kleed zetten, en dat kleed aan diverse kanten vastzetten met dingen zoals stoelen, tijdschriftdozen, enz.:)

    Op het MS stuur zit idd ook geen versnellingspook, maar ik heb nog een tweede racestuur, een Williams F1 racestuur en die heeft zowel flippers als een pook, maar dat is een stuur voor de oude Xbox...:'-(

    De Hardcore Mode geeft alleen realistischere rijeigenschappen van de auto's en motoren, en dat is vooral leuk als je een stuur hebt.:9

    Die knoppen die je bedoelt zijn gewoon de actieknoppen, die je nodig hebt om acteruit te kijken, camera view veranderen, gebouwens in te gaan, handrem, en koplampen!:)
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Eindelijk was de AC 289 beschikbaar, duurde erg lang :p maar nu dan toch eindelijk gehaald :)

    [​IMG]
    SUCCESSFUL MISSIONS - LEVEL 4
    Successfully complete ALL the missions (Top-Model, Hitchhiker, Vehicle Transport or Courier). 60GP

    en nog een leuke bijkomstigheid ben ook de 10.000 mijlpaal ( achievement en niet gereden miles ;) ) gepasseerd :) \o/ voor zover me dit uberhaupt kan boeien :) maar grappig is het wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gefeliciteerd dan maar met die acheivement! :9

    Ook knap dat je al 10.000mijl (16.000km) hebt gereden hoor! Volgens mij had Porsche-fan ookal zoveel kilometers erop zitten.

    Ik heb nu ongeveer 9100km gereden. En gisteren nog eens geweldig met mijn Gallardo SE gecruisd, langs de kusten, zowat rond het hele eiland. En op het laatst nog eens flink gas gegeven op de Oahu Raceway.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    nee niet gereden, bedoel achievement points :) hehe. Heb de achievement van 5000 mile nog niet eens gepasseerd :D heb me post even iets verduidelijkt.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ok, en hoe rijden de motoren met een stuur?
    Ik zal als ik tijd heb vandaag even gaan kijken naar het stuur wat je zei! :)
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel heb ik nu bijna, 16.000 KM bedoel ik.:) Voor het exacte aantal zie onderaan deze post.:b:

    Voor motoren zou ik geen stuur aanschaffen, dat is gewoon te weird.:D Het kán natuurlijk wel goed, als je er aan gewend ben, maar neem maar aan dat dat heel veel tijd kost.:{ Ik bestuur de motoren gewoon met de controller, kwestie van ff outpluggen en inpluggen.:9 Maargoed, ik raad dit stuur zeker aan!:thumbs:


    P.S.: Ik heb nog steeds hetzelfde huis (Kokupaa Homestead) in Waianae, niet ver van de Triumph en Cadillac dealer af.:b: Mijn auto's zijn nu:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur, niet getuned)
    Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch vijspaakswielen, rood met zwart interieur, level 3 getuned)
    TVR Sagaris (Dark Green, lichtgrijze Spide wielen, zwart interieur, niet getuned)
    Jaguar E-Type (Opalescent Silver Gray, standaard wielen, zwart met beige interieur, niet getuned)

    Vanochtend heerlijk gecruised met de TVR Sagaris, ik raak maar niet uitgekeken op dit übergeile apparaat!:emo: Schitterend geluid (Vooral in z'n drie-dan hoor je het windgeloei er goed bij!:9), gigasnel, meesterlijke handling, heerlijke driftmachine, wat een magistrale auto!:thumbs:

    De rit ging over de Kelekole Pass, toen richting het noorden om in Waialua ff wat geld op te pikken met de 120 MPH Downtown race:), toen weer onderweg over die monsterlijk lange weg die langs het noorden loopt richting Laie, toen ik daar arriveerde ging ik naar de European Classic dealer daar (De dichstbijzijnde die een E-Type had-toch nog zo'n 80 KM rijden vanaf mijn huis:9) en gelukkig hadden ze daar de E-Type, een donkergrijze, ik kocht hem en ik reed over dezelfde route terug naar mijn huis (Ben een keer gebust door de politie, ik remde te laat bij een kruispunt en ik knalde omdat ik de lengte van de voorkant van de E-Type niet gewend was tegen een politieauto aan, die voor mij reed-de boete was gelukkig laag zodat ik mijn weg kon vervolgen_O_), vlakbij mijn huis is een Paint Shop, ik ging daar ff nog naartoe maar ik liet de kleur toch orgineel.:b: De rit was in totaal, dus de heenweg en terugweg, 160 KM.\o/

    Mijn totale afstand die ik nu gereden heb is 15904 KM (Ja AntraXxX, je had gelijk;)), en mijn totale TDU-playing time is nu 252 uur.:9
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    o yeah \o/ o yeah \o/ o yeah \o/

    IK HEB DE EXPLORER ACHIEVEMENT!!!_O_ EINDELIJK!!!_O_




    Sorry voor dubbelpost trouwens.:)




    Hier ff een verslagje:




    Pfffffffffff, wat een ^^^^^^werk was dat, ik zat vanaf 16.00 vanmiddag te TDU-en, alle nog-niet-bereden-wegen op de map afgezocht, al die wegen berijdend, denk ik klaar te zijn, krijg ik geen bericht, ik naar me huis toe, kijken bij Info en staat er 99 procent. Denk ik: Gommes, ik heb toch al alles gehad?! Blijkt het dat, als ik weer de ingame map door zit te spitten, nog een píepklein stukje van ongeveer 2 meter ben vergeten...|:- Ik daar naartoe, ik hoestte ff op het gaspedaal van me racestuur (bij wijze van spreken dan he.;)) en ik kreeg het bericht dat ik de Explorer achievement had, en dat ik dat huis gekregen had._O_EINDELIJK_O_

    Sorry.:+ Ik begon dus vanmiddag om 16.00 uur, toen had ik 88 procent van de wegen gediscoverd.:{ Ik begon met mijn prachtige Sagaris, bij 91 procent klom ik in mijn ouwe trouwe Alfa GT, bij 94 procent ging ik verder met mijn o zo leuke Saturn, om tot slot bij 97 procent de laatste loodjes onder de wielen van mijn schtitterende Jag E-Type door te laten gaan._O_ En die laatste loodjes waren vooral bijzonder frustrerend en moeilijk, maar toch kreeg ik om tien voor acht het bericht dat ik alle wegen van het eiland had ontdekt!!\o/\o/\o/

    Ik weet al een leuke route voor straks: Vanaf mijn oude huis naar de Real Estate, om daar dat oude huis te verkopen.:b: Dan rechtstreeks naar de Wainaeaianae Haven Of Peace...:emo::emo::emo:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel gaaf dat je nu al over de 16000km hebt gereden!! Is een flinke afstand hoor. Hoe komt het dat je zoveel tijd hebt altijd? :9 Geen school of geen huiswerk, of wat? :D

    Anyway, gefeliciteerd met die achievement! :thumbs: \o/

    Ook heb je nu een erg gaaf huis gekregen! Genoeg plaats voor al je leuke wagens dus!
     
  11. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    moet nu alleen nog 14 hitchhikers verder alle missies gedaan zie ik wel een beetje tegenop maarja wil die archievment
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja die zijn naadje ja, even doorzetten toch! Het is het zeker waard! Ze zijn in principe allemaal makkelijk te halen. Doe vooral rustig aan, bij twijfel en zo niet inhalen maar even wachten. Zo heb ik ze later allemaal wat makkelijker kunnen halen. :)

    Succes in ieder geval!
     
  13. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu ook mogelijk om alleen de carrosserie te tunen? Dus niet motorische maar alleen bv velgen?
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Bij sommige voertuigen krijg je de keuze om bepaalde velgen uit te kiezen. Als je hem daarna heb gekocht kun je besluiten om hem motorisch te tunen.
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ey weet iemand hoe je een burnout bij de start trekt zodat je sneller optrekt, want ik racede een keer tegen een saleen s7 getuned stage 3 ik had precies dezelfde auto, maar hij trekte vet snel op doordat hij zijn wielen liet spinnen, weet iemand ook hoe dat moet??
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    uuuhm... vol je gaspendaal in trappen?O-)
     
  17. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet je gas vol openzetten.... Net voor het rode, dus voor 'ie teveel toeren maakt weglaten rijden en dan "vol" gas, zonder al te veel wheelspin. Is bij eigenlijk alle auto's anders.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja daardoor dus, + via manual de versnelling al voor je begint met racen in zijn 2e of 3e versnelling zetten. Zo verlies je minder tijd met dat trage optrekken inhet begin en kun je dus sneller vol gassen!
     
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ook een goede optie. Alleen heb je dan niet zoveel (trek)vermogen te gebruiken ;)
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!:thumbs:

    Ik heb momenteel weinig huiswerk, dus ik kan lekker doorgamen!_O_





    ^^^^^^^^!!!:mad::mad::mad: Zit ik net een heel lang bericht met meerdere replies te tikken, valt mijn arm weer op die gvd Escape knop!!!|:-|:-|:- Grrrrrrrrrrrrrrrrr!!!:mad:





    P.S.: Ik heb nu mijn oude 4 car huis verkocht, en ben rechtstreeks naar de Wainaeaianae Haven Of Peace gereden!\o/

    In de garage van mijn prachtige huis staat nu:

    Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur, niet getuned)
    Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch wielen, rood/zwart interieur, level 3 getuned)
    Jaguar E-Type Coupe (Opalescent Silver Gray, chromen wielen, zwart/beige interieur, niet getuned)
    TVR Sagaris (Dark Green, lichtgrijze Spide wielen, zwart interieur, niet getuned)
    Saleen S281 Extreme Coupe (Red Fire, 20 inch zevenspaaks wielen, rood/zwart interieur, level 3 getuned ofcourse)

    Allemaal fantastische auto's! Vind de Wainaeaianae Haven Of Peace echt een supergaaf huis!:thumbs:

    Heb vanochtend heerlijk lang gecruised met de TVR Sagaris, wat een magistrale auto is dat toch!_O_ Onderweg ook de Ford Mustang gekocht, en er een Saleen S281 Extreme Coupe van gemaakt.:9:9:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina