Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Datum of geen datum, de mogelijkheid om een spel te kunnen reserveren is nog altijd aanwezig. Maar we weten zelf wel wanneer we het spel kunnen verwachten.
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen verwacht november terwijl de kans groot is dat die eerder uitkomt In september namelijk al
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik hoop echt niet dat halo3 net zo genoobed word als halo2. Ze mogen van mij part het nivue wel een heel stuk hoger leggen op halo3. Halo2 was echt te simpel, het draaide er puur om de wapens......ik hoop dat ze er weer een hp balk in stoppen net als bij halo1.
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat zijn geruchten ja, maar dat het waar is lijkt me sterk. Een blockbuster als Halo 3 release je gewoon met de feestdagen.
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je voor de beta een x-box live GOLD membership moet hebben? Anders moet ik er even snel eentje fixen.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat ze H3 gingen 'shippen' in september om al die gekke dage voor te zijn. (artikel was van IGN ofso)
    zou zeker wel chill zijn.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tenzij jij een offline manier weet om met andere op live te spelen :)
    Maar ja je hebt er gold voor nodig, stond ook bij de wedstrijden bij de eisen waar je aan moest voldoen (weet nie of je hem hebt gewonnen of via crackdown)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als hij maar niet wordt afgeraffeld... Zie het al voor me.. Ben je net lekker bezig.. Hoor je de Master Chief zeggen: "This time I'm realy finishing the fight" En hup; aftiteling.8)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Trauma Time :mad: Of als ze weer een brilliante trailer en ingame laten zien en als dat gedeelte niet in het spel blijkt te zitten =(

    Ik hoop idd dat het ook minder om de wapen draait. Maar ik vind het allang best als ze niks verzieken aan het matchmaking systeem. Eindelijk een 360 spel die dat heeft (en dan goed uitgewerkt, dus niet á la saints row)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Xbox Live Gold is een vereiste inderdaad :)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    minder om het wapen? leg uit aub :D
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat je niet met 1 specifiek wapen, bijvoorbeeld een zwaard, een heel team kan uitroeien zonder dat je enige skills nodig hebt.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Van de officiele bungie halo 3 faq:

    Dus het huidige verhaallijn zal over zijn (de strijd met de covenant). Maar het zal vast wel eindigen met een nieuw soort verhaallijn die er voor zal zorgen dat er een halo 4 komt, zeg nou zelf mensen zullen het spel ongeacht wel kopen. 8)

    En met een nieuwe soort verhaallijn beginnen als in na de credits een nieuwe alien soort die aan de aanval op aarde of haar koloniën zal doen/ aan het voorbereiden zijn. ;)
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja de meeste niet-halofans zullen wel zeggen van ah wat afgezaagd en ze proberen er alleen maar geld uit te krijgen, nou dat maakt mij niet uit. Als ze Halo spellen willen blijven maken dan zal ik tevreden blijven...let the story continue!
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dat vind ik niet zo een probleem. Het was gewoon degene die als eerste begon te schieten won, want aangezien je er tog alles headshot schiet vanwege die overdreve auto aim. En je kon niks beginnen tegen een rocket al zat je in de buurt, en je begon niks tegen een sniper als die op afstand zat. En het enige wat je doet is granaten gooien.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Das idd ook waar jah. Die auto aim kan stukke minder, en de pistol uit halo 1 moet terug _O_
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de MP niet heel veel heb gespeeld, maar voor mij was dat van die wapens juist wel lachen.. Ik kan best snappen dat de gasten die voor de skills gaan etc. het minder vinden, maar voor mij was het prima zo. Kratje bier erbij met een aantal gasten hangen en wie het eerst als een idioot op die knoppen maait wint 8) Prima, niks meer aan doen :+
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Dan kan het wel lache zijn ja :cool:
    Maar als halo3 net zo word als halo2 koop ik hem niet......maar agja, paar weekjes en UT3 ligt in de winkel. Eindelijk weer een fatsoenlijk spel en niet weer zo een domme tactical shooter waar je voorzichtig om ieder hoekje moet kijken.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Staat hier idd. Maja bij de release in europa staat ook: Europe: April 27, 2007. Dus of je nou alles moet geloven van IGN :+
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ben echt toe aan Halo 3. De games die nu uitkomen halen het niveau van Halo 2 niet eens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina