Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic berichten verwijderd, nu gewoon weer ontopic graag. :)
     
  2. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een beetje onderzoek doen kan geen kwaad, ik kan je www.google.nl echt aanraden, hele goede website.

    http://www.xboxversions.com/images/360drives.jpg

    Als jij gaatjes in je drive hebt betekend dit dus dat je een Hitachi drive hebt. De Hitachi drive schijnt veel minder last te hebben van krasvorming dan de Samsung drive. Wees dus blij dat je deze hebt, want naast véél minder kans op krassen is hij ook nog eens relatief stiller (die van mij uit december 2006 iig wel).
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de eerste pagina van dit topic. :)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @ FuriousFreak: Bedankt dat je gebruikmaakt van m'n check-afbeelding, maar zou je het kunnen wijzigen in onderstaande. Het is maar een kleine aanpassing, maar ik wil niemand op het verkeerde been zetten en de informatie moet immers kloppen. Bij voorbaat dank! :thumbs:

    @ Fardo: Je bent nogal moeilijk te bereiken (tenminste dat blijkt), want zoals vermeld in PM vraag ik je om de afbeelding (plus toelichting) ook te wijzigen op het forum van Xbox.com. ;)


    Geüpdate afbeelding:
    [​IMG]
     
  5. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor tot nu toe nog steeds mensen alleen maar over die cirkelvormige dikke kras (meestal op dezelfde plaats). ik had dus daar geen last van maar wel dat ik steeds kleine krasjes die met de dvd meeliepen kreeg niet een cirkel gewoon een krasje van een paar cm met de dvd mee. ik zal nog wel een foto posten

    edit: de dvd lijkt net een spiegel als ik me op foto zet
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  6. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan kloppen ik heb ook niet bij alle dvd's hele cirkels. sommige ook maar een paar cm.
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Jep dat is dus het begin van het eind, je lens word steeds meer geslepen door je cd's en dvd's en andersom. Totdat ie op een gegeven moment in een keer een hele cd bekrast. Succes met bellen naar ms (een nieuwe kan je op je buik schrijven) Dit probleem bestaat namelijk niet volgens hun en ze hebben nog wel zulke goede service volgens jou? Je bleef ze maar verdedigen, kijken hoe je over een maand over ze praat, haha :)
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Krast de BenQ drive ook spellen, als je console laat bewegen?
     
  9. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet moet je wel heel ver gaan wil die drive krassen veroorzaken.
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en iedreen gaat nattuurlijk ook zn xbox tijdens het spelen omdraaien of wil je gaan gochelen
     
  11. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zon antwoord waar je niks mee kan, wat heeft dat ermee te maken?

    Edit: geen 1 mentaal gezond mens gaat zijn XBOX omdraaien tijdens het spelen
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  12. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet offtopic gaan maar jij zegt ook nuteloze dingen hor
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het nu eens afgelopen...:{

    Volgende die nu nog offtopic gaat kan een ban verwachten..
     
  14. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een andere teruggekregen die geen krassen maakt dus ik denk dat ik over een maand nog steeds hetzelfde over ze praat haaha.

    dus het begint met die kleine krasjes ? en gaat dan na langer gebruik van de xbox over in die dikke ?.
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dus een klein beweging...Dat als je bijvoorbeeld tegen je bureau stoot, dat er niks gebeurt met de disc als de console hierdoor beweegd. Maar had een paar pagina's gehoord van Fardo dat er bij die spring update, dat ze de drive minder geluid zullen maken doordat de disc dan niet zo snel gaat bewegen ofzo iets. Want door de de snelle snelheid van de disc beschadigen de discs zo snel.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom ruil je hem dan niet om als ie krassen maakt?? En ja na een tijd worden de krassen zeker dieper en breder.
     
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat het niet je hebt een niet krassende terug gekregen, maar je hebt nu wel weer kleine krasjes?
     
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op dit moment een goede xbox
    de vorig maakte kleine krasjes over de hele cd niet op een vaste plaats zoals bij die dikke cirkels. dat wilde ik even melden. mischien dat meer mensen dit hebben
     
  19. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik dus ook maar werd steeds erger
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    goed daar zijn we weer....

    ik heb even niet het topic doorgenomen, doe ik zo, maar wilde wel vast mijn probleem voorleggen.

    Gezien het feit dat ik de 360 amper gebruik, verbaasd het me dat die weer kapot gaat. Ik heb al een kapotte gehad namelijk en kreeg een luidere 2e handsje terug.

    Probleem nu:
    Geen rode lampjes, maar vastlopende games heb net football manager 2007 en pgr3 getest. Beide games lopen na een paar minuten vast en zie ook het scherm met blauwe blokjes flikkeren. Ik heb een hitachi stofzuiger drive. De 360 staat rechtop, nooit aangeraakt tijdens gamen of film kijken, staat op een bureau goed geventileerd, op elke disc dezelfde mooie ronde kras aan de binnenkant van de schijf.

    Meer mensen dit probleem gehad en wat hebben jullie gedaan? Kan ik gewoon weer een nieuwe/ 2e hands terug krijgen via de helpdesk.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina