Hier een foto van mijn stuur:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2240,CONTENTID=11859
Zoals je ziet, zit er geen versnellingspook op het stuur, maar er zitten wel schkelflippers achter het stuur, dan moet je de controller setup in het spel ff op setup 4 zetten.:b: Ik heb TDU niet eens gespeeld met de gearbox op manual, handmatig is véél leuker, en zeker met een stuur.
De besturing is heel direct, je kan hem op 4 verschillende standen zetten. Ik heb er geen nadelen aan kunnen ondervinden, ik vind hem het geld zeker waard!
Ik heb nog 4 belangrijke dingen voor als je het stuur hebt:
1: Met het kleine zwarte knopje naast de D-pad kan je de directheid instellen, als je aan die knop zit gaat er ook een lampje knipperen op het stuur, hoe sneller hij knippert, hoe indirecter de besturing is. Hij heeft 4 standen, als het lichtje heel langzaam knippert naarmate je er op drukt, is hij op zijn directst.
2: Onder het stuur zitten 2 klemmen om hem op een tafel te doen, als je die helemaal losdraait kan je ze er met enige moeite uitkrijgen, voor het geval je het stuur op je schoot hebt (zoals ik).
3: Als je het stuur hebt, download de Hardcore Mode op de marketplace dan, dat maakt het het allerleukst.
4: Als je een stuur voor TDU gaat kopen (wat zeer aan te raden is) moet je wel deze nemen, en niet dat wireless Microsoft stuur, want dat werkt niet.
Ik raad dit stuur voor TDU zeker aan!
Klik om te vergroten...