[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    gvd ik word dat echt kotsbeu he, die xwon kom hier tog nooit iets anders dan ruzie zoeken en slechts zeggen van de ps3

2. Cybercon

Cybercon Guest

Ja trieste figuren zijn het, maar negeren is het beste remedie ;)

PS3only

Een nogal aparte feature als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2007
  3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan, maar kun je even aangeven waar ik offtopic ben gegaan? Ik reageer op een nieuws post van Cybercon, stel er een vraag bij en op dat moment loopt het uit de hand ofzo...??

In plaats van gewoon in te gaan op mijn post (het is hier tenslotte een discussie forum.....) begin je WEDEROM persoonlijk te worden....

Als je gewoon ingaat op mijn reactie op jouw nieuws posts hoef je me niet te negeren... Als je persoonlijk gaat worden en je kunt het niet winnen is het inderdaad wel de makkelijkste oplossing....

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er komen van alle kanten reports binnen. Dus wil ik gewoon in het algemeen aan iedereen vragen om normaal te discusieren en/of met feiten te komen.. Persoonlijk gedoe (maakt niet uit van welke kant) heeft niemand wat aan.

Daarom dus even die post.

6. Cybercon

Cybercon Guest

PS3only

7. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de PS3 eerder dan 23 mrt beschikbaar zal zijn? Zoals iedereen wel weet was de Wii wel eerder beschikbaar.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Daar mag je wel vanuit gaan dunkt me. Ik bedoel als Sony heeft aangegeven dat de eerste lading vorige maand al is verscheept, is die mogelijkheid zeker aanwezig. Maar goed ik weet niet waar je 'm hebt gereserveerd, maar bij de MM kon ik mijn 360 pas vrijdag(de dag van de release) afhalen.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Webshops verzenden ze meestal wel iets eerder. Het merendeel van de winkels zal echter gewoon wachten tot 23 maart.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

Even een klein vraagje.
    Aangezien ik de ps3 niet gereserveerd heb of wat dan ook.
    Is de kans klein dat ik er 23 maar tmee zou kunnen spelen.
    Nu vroeg ik me af of er al iets bekent is over een 2e leverling?

Zo ja is daar al een datum van bekent?

Mvg,

Smokey

11. Cybercon

Cybercon Guest

Laten we er vanuit gaan dat er na die 44.000 reserveringen nog 6.000 van overige units overblijven. Aangezien ik sterk betwijfel dat die 44.000 pre-orders ook daadwerkelijk worden verkocht(sommige hebben twee pre-orders staan namelijk) ruik ik toch echt wel kansen. Ik raad je aan om wat advies te gaan inwinnen bij diverse winkels en anders zou ik donderdag- én vrijdagochtend gewoon om 9 uur voor de deur gaan staan :+

En wat betreft leveringen heeft Sony aangegeven dat men iedere week of maand de voorraad zal aanvullen. Gezien de productie die flot loopt zou het best wel eens kunnen. Verwacht geen Wii taferelen waarbij men 4 maanden na de release nog steeds op de wachtlijst staan :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2007
  12. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0

Er zijn enkele shops waaronder nedgame waar je nu nog een preorder kan plaatsen. Ze zeggen als je dat nu nog doet je dan gegarandeerd de ps3 op 23 mrt krijgt.

13. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, en dit geldt zelfs ook nog voor Intertoys en Bart Smit (on-line). Je kunt het altijd nog proberen.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Van de 50 duizend ps3's in Benelux zijn er meer dan 44 duizend ge-preorderd(ondertussen misschien al meer dan 47 duizend ofzo). Dus, dan ga je moeten zoeken. Volgend lading zal wel om de maand zijn zeker...

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt jongens.
    Ik weet weer even genoeg!

:thumbs:

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister voor het eerst op een playstation 3 gespeeld, wat zag het er goed uit :) had een formule 1 spel gespeeld bij de media markt in enschede. vond alleen even de controller wennen maar voor de rest was hij super, ga toch even afwachten wie wint ( HD/ Blue ray) als het blue ray word koop ik ook een playstation 3.

17. Cybercon

Cybercon Guest

PS3only

Gaat erg lekker dus, maar toch is nog wat vroeg om een conclusie te gaan trekken :)

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weer een vraag.
    Hoe gaat het in z,n werk om je ps3 aan te sluiten op internet?
    Is het net zo simpel als je 360 aansluiten op l!ve?

En als ik het goed heb krijg je voor de 599,- de ps3,controller,de benodigde kabels (hdmi ook?) en een headset?
    En heb je net als bij XBL een overzichtelijke friendslist etc..

Ik had voor deze info nog op google lopen zoeken.
    Maar kon niet echt al te veel info erover vinden.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  19. Cybercon

Cybercon Guest

Het aansluiten van de PS3 werkt naar mijn weten gewoon exact hetzelfde als bij de Xbox 360. Netwerkkabel in de netwerkpoort van de PS3 pluggen en klaar is kees.

Bij de PS3 krijg je een controller, de benodigde kabels en de console zelf. Een HDMI kabel dien je los erbij te kopen, welke 15/20 euro kost. Je krijgt er ook geen headset bij, maar mocht je nog een headset van de PS2 hebben, dan kun je deze ook gebruiken. Mocht je die ook niet hebben dan kun je gebruik maken van bluetooth headsets welke ook op je telefoon werken. Om te kunnen zien welke bluetooth headsets allemaal werken op de PS3 kun je hier de lijst bekijken.

Tenslotte kent de PS3 op dit moment geen centrale friendlist, maar een soort gelijke systeem kan je straks wel met de herfst verwachten. Dan zal men met Playstation Home komen welke je gratis kunt downloaden.

Mocht je verder nog vragen hebben dan brul je maar :+

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij de PS3 zit geen HDMI kabel (en ik heb het over de 599 versie). De PS3 beschikt over een ethernetpoort en een ingebouwde Wifi adapter (dit heeft alleen de 599 versie). Dus het zal normaal hetzelfde zijn als bij de 360 ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina