Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    khoop wel dat het een beetje hetzelfde stijltje blijft, maar dat zit met Rockstar denk ik wel snor.

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik denk dat het volgende al zo'n 500000000000 keer in deze thread staat, maar ik ben al een lange tijd niet op deze thread geweest:eek::

Wanner komt deze titel uit, is er überhaupt wel een vaste releasedatum??:) Heb hier namelijk HEEL VEEL ZIN in.:)

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja die is er!!! ff kijken als je naar release datums gat van de XBW site kan je het zien! w8 ik doe het wel en w8 op mn EDIT :9

19 oktober 2007!!!
    PS: schaam je!!!:9:emo:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  4. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog 7 maanden:'-( over de graphix ik dacht dat ze de table tennis engine gingen gebruiken?

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was wel de bedoeling heb ik begrepen. Vraag me af hoe dat er uit zou moeten gaan zien om dat table tennis heel close up was en er bij GTA een hele wereld gemaakt moet worden. Maar als ze het lukt zal ik niet klagen \o/

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Correctemundo... de engine heet "R.A.G.E." trouwens...

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Rockstar Advanced Game Engine :)

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG OMFG OMFG:mad:

Zo lang kan ik echt niet wachten op deze titel.|:- Ik koop om het wachten wat draaglijker te maken wel Saints Row als ik het geld heb.:{ Echt ^^^^^^zooi, waarom duurt dat nou zó lang?!:'-(

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  9. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    saints row is wel vet spel maar mischien kan je ook eens kijken naar crackdown? dat is beste free roam game op het moment vind ik

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Is Crackdown ook een beetje GTA-achtige game dan? Met Free-Roam, veel vette auto's en wapens enzo, en missies?:)

11. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette autos alleen de superautos (SUV agency supercar en truck) voor de rest niet echt vette autos wapens zijn wel vet! bazookas enz je hebt niet echte missies maar skills lvlen enzevoort is echt geweldig

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    voor de missies hoef je crackdown niet te halen.. de rest wel..
    saints row vind ik minder sandbox achtig en vet verhaal..

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Idem ik zou eerder voor Saints Row gaan dan voor Crackdown simpelweg omdat je met Saints Row veel langer plezier zult hebben. ;)

Maar we gaan nu erg offtopic. ;)

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    om nog verder offtopic te gaan: even over fable 2 :9 ......
    ik vnd tog wel dat rockstar al wel WAT moet vertellen over die game.
    en nie alleen met zon trailer aan komen zetten:confused:

15. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fable 2 is tog helemaal niet van rockstar? als je gta bedoelt ipv fable (met trailer enz) ze zijn nog nooit met heel veel info gekomen dan blijft het verassing:9

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat belooft veel!:thumbs: Die missies hoef ik niet zó erg, maargoed, Crackdown lijkt mij een hele leuke game (heb ook een beetje reviews bekeken enz)!

:{:{:{

Als je idd met SR langer plezier hebt, dan weet ik het niet hoor...:'-( Maarja het ligt er denk ik ook een beetje aan waarom je zo'n soort game speelt, op de oude Xbox vond ik GTA:confused:A magistraal, en vooral vanwege //veel auto's//grote stad//heerlijke vrijheid//veel dingen te doen in Free-Roam en veel te kopen// enz, zoals je ziet speel ik zo'n game om het Free-Roamen, is Crackdown dan aan te raden of kan ik dan beter voor SR gaan?:) Het verhaal en die shit boeit mij niet zo...

Maarja, het is eigenlijk wel een beetje offtopic, maarja, ik moet het dilemma tussen SR, Crackdown en GTAIV toch ergens bespreken.;)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  17. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het geld hebt en van free roam houd(net als ik) haal ze dan alle 2, SR heb je vette wagens die op straat rijden enz en je kan autos tunen vette kleren halen en er zitten hele vette missies tussen (lang niet zoveel als san andreas) bij crackdown heb je 3 hele vette autos en de rest van de autos zuigt gewoon maar het rennen springen enzevoort is ecjht vet ik zou voor crackdown gaan en daarna mischien SR

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja ligt er gewoon aan wat voor smaak je hebt ;) ik vind persoonlijk dan SR weer beter maarja dat is ieder zijn eigen keuze

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    nee da was maar een grapje over dat offtopic...:)

ik had eigenlijk een regel moeten open laten over die rockstar vraag het spijt mij zeer:9

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ben btw wel erg benieuwd naar de aankomende trailer die eind maart moet verschijnen.
    ik hoop veel ingame beelden te zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina