De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Je kan beter voor de 71 gaan. En als het vershil tussen de 23R71 en 26R71 maar 90 euro is zou ik zeker voor de grotere gaan. Ik zelf heb ook een R71 alleen dan de 32 versie. En hij is echt super.
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kan je me zo vertellen wat de prijs hier ongeveer van is? :)
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Van welke versie?? Degene die ik heb zit nu rond de 900 euro. Toen ik hem kocht 1500. Dat is de Samsung LE32R71. Echt een pracht tv hoor!!!
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    De R71 variant inderdaad :) Thnx :b:
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Maar de R71 komt in verschillende maten he. 32inch is mooi maar als je iets meer neerlegt kan je ook de 40inch halen. Zit geloof ik rond de 1400
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik weet het ja, maar 81 cm is voor mij ruim voldoende. Ik ben nu even diverse tv's met elkaar aan het vergelijken aangezien ik binnenkort er een ga aanschaffen.
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    algemene prijs wijzingen bij de scheer en foppen;) 32R71 is nu dacht ik 849 en de 40 inch 1380 ofzo. de 26R32 staat bij ons te koop voor 488
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    is de LE32S71B nog een beetje goed eigenlijk? voor dat bedrag dan, je hebt hem al voor 680 euro..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De LE32S1B is een prachtige LCD , heeft alle opties die de LE32R71B ook heeft.
    Het belagrijkste verschil tussen deze 2 LCD's is de panel (LCD scherm).
    LE32R71B = S-PVA.
    LE32S71B = PVA.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb het al een paar keer eerder gevraagd, maar nog niet echt een antwoord gekregen. Het verschil tussen die beide schermen is toch alleen de kijkhoek?
    Dus als je recht voor je scherm zit (zoals de meeste gamers) dan is er geen verschil? :confused:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het het scherm van R71B (32") veel beter presteert van het scherm van de S71B (32").
    Dit is vooral te zein bij snelle bewegingen van links naar rechts.
    Bij de S71B heb je al heel snel last van Ghostingen dat heb ik bij mijn R71B nog helemaal niet gezien.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ok dank je! Ik zal er toch eens op gaan letten in de winkel! Het was mij nog niet opgevallen. :)
     
  13. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    en de LE26R71B?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    zo'n kenner ben ik nou ook weer niet, dus: wat is S-PVA en PVA?
    maar ik heb niet zo'n groot budget zie je en ik wil toch een 32"

    maar ik heb da plaatje van San Andreas er wel meesterlijk ingezet met paint hè? :9
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de 1e HD tv in huis gehaald, het is een samsung LE27S71B :) ik vind hem erg bruut :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    jah is het mooi beeld? dat vraag ik me dus af omdat het al een iets oudere generatie is.. ik wil namelijk de 32 inch versie
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem geweldig, zeker als je hem op game modus zet en dan gears of war speelt,
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ok dan, dan wordt het dus de LE32S71B, nu nog het geld!
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb precies dezelfde en ben er ook heel erg tevreden over! :)
    Daarom was ik ook heel erg benieuwd naar het ghostig effect wat iemand zei, want het is me nog helemaal niet opgevallen. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ga het in ieder geval eens vergelijken in de winkel. :)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Press-bericht van Samsung 07-03-2005

    Samsung's latest large-screen TFT-LCD offers a variety of features. The company applied its patented Super Patterned-ITO Vertical Alignment (S-PVA) technology to achieve extra-wide viewing angles. In addition, the product boasts a low-dispersion color filter and ultra high aperture ratio, achieving a contrast ratio of at least 1200:1 and brightness of 600nit (cd/m 2 ). Response times are at 8ms or faster, providing clear moving picture images. A high-color-saturation backlight raises color saturation to 92% to produce a premium image quality.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina