Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh waar is ie voor 160?

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oepsie, ik was iets te enthousiant met die prijs :x

DIT is een overzichtje van winkels met prijzen van de Z5400. Dus €187,50 op zijn minst, ex verzendkosten.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik had hem wel voor 160, dan alleen nog een TOSlink kabel

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat ik ergens 160 had gehoord :D
    Had je ergens korting ofzo?

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe valt wel mee hoe klein vind ik zelf maar me vader}:] vind het te klein..
    Me kamer is 2,71 bij 3,85:+

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Dynamike:

het was een aanbieding bij http://www.4launch.nl (eindhoven) op = op, en nu is hij op. hij was er ook nog voor 165 euro ook in eindhoven. Dus ik had voor 1 keer in mijn leven geluk en heb het op het goede moment gekocht want nu liggen de prijzen wat hoger

en @ pietlut:

ga voor de Z5400! je kamer is groot zat, je moet wel aan de kant van de 2,71 je tv neerzetten en dan in de lengte gaan zitten en je speakers in de hoeken van de kamer gooien.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar welk kan ik beter neme Z 5500 of die 5400?? ik vind die 5500 wel mooier..*)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    daar kan ik niet zo goed over oordelen omdat ik de Z5500 natuurlijk nooit gehad heb, maar ik zou voor de 5400 gaan, hij ziet er ook goed uit alleen het command center iets minder mooi, maar mooi zat. Voor dat extra vermogen zou ík het niet doen, zo hard zet je hem nóóit. En de Z5500 is weer veel duurder.

9. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een paar vragen voor iemand die z5400 setje heeft:
    kan je deze set aansluiten op de computer tv en xbox 360 of heb je voor bijv tv speciale kabel nodig en kan je het setje ook op alle 3 tegelijk aansluiten of moet je daar ook speciale kabels voor halen (zoja welke?) alvast bedankt

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op de pc: met een gewone koptelefoonkabel (aan 2 kanten male) dan heb je stereo geluid of met een TOSlink kabel voor 5.1 dolby digital, maar dan moet je pc een optische aansluiting hebben

Op de tv: ook gewoon met de koptelefoonkabel

Xbox 360: met de TOSlink kabel voor 5.1 geluid.

Voor 1,5 meter TOSlink heb ik 17,50 betaald

11. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Logitech Z-5500 is superieur aan de Logitech Z-5400. Niet alleen het vermogen, ook zijn de prestaties en het design stukken beter. De Z-5400 is nu € 200.- en de Z-5500 nu € 300.-; ik zou die € 100.- echt wel erbij betalen (dat heb ik zelf een half jaar geleden ook gedaan). Met de Z-5500 haal je een uitstekend surroundset (de bass is werkelijk state-of-the-art) in huis wat naar zijn prijs echt niet beter kan. Alleen zit er een nadeel aan, en het verschilt per gebruiker of dat als ‘‘klein’’ of ‘‘reusachtig’’ bestempeld kan worden. Ik heb het over het ‘‘plopjes-probleem’’. Bij het aanzetten van elektronische apparaten in dezelde stroomgroep kan het apparaat een ‘‘plop’’ geven. Niet iedereen heeft hier last van, ik zelf ook niet (bij mij is het te verwaarlozen). Elders is er echt veel over te lezen. Een klein risico’tje, maar Logitech levert wel een nieuwe.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    'superieur'... oke hij heeft meer vermogen maar daar houd het bij op. De boxen vind ik niet eens mooier en het control centrum van de Z5400 is ook niet lelijk. Maarre als ik zou voor de Z5400 gaan (dat heb ik dus ook gedaan) want je zet hem toch nooit zo hard dat hij aan zijn maximum zit want dat is gewoon te hard, dan gaan je ramen kapot. Je zou het stoer kunnen vinden dat dan ook nog je huis instort als hij op z'n hardst staat maarja.. dat is meer het idee dus dat extra vermogen: poeh.

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet, de sub van de Z5500 gaat lager dan die van de Z5400....

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    dat is dan het voordeel, maarja daar betaal je dan ook 100 euro voor. En ik had sowieso niet zo'n hoog budget, kben blij dat ik de Z5400 voor 160 heb kunnen krijgen en ik vind het een prima set.

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij maar dat de Z-5500 echt niet een VEEL beter geluid geeft. Ik heb zelf de Z-5400 en in de kamer hiernaast, van mijn broer staat de Z-5500. Hoor echt niet veel verschil in de audiokwaliteit. De Z-5500 kan alleen wat harder, meer is het niet. Gezeik over die frequenties van de subs is ook niet te horen. Zou er dan echt voor moeten gaan zitten om het verschil te kunnen horen.

16. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Planet vind ik wel mooi met 5.1.
    de sub schudt je lkkr wakker 8)

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude versterker waar alleen rode en witte tulpen in kunnen.

Hoe sluit ik die aan op 360? Ik neem aan dat je dan de witte en rode kabel van component kabel in de versterker moet doen. Maar die kabel is te kort, aangezien de andere kabels weer in mijn TV moeten.

Is er geen mogelijkheid dat je geluid uit TV en versterker krijgt?

Edit:
    Heb geluid uit versterker en TV maar HEB IK WEER, de audio out van mijn TV schijnt gaar te zijn (is een foutje in dat type, heb er meer mensen over gehoord) en je moet het geluid knoerhard zetten om wat te horen. Dus het is misschien fijner om de Xbox360 gewoon direct op de versterker aan te sluiten. Maar daar heb ik het probleem dat die kabel te kort is.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt een verlengkabeltje tussen de versterker en de kabel van de xbox doen, zoiets bijvoorbeeld:

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan koop ik wel zo'n kabeltje. Thanks.

Krijg je dan trouwens beter geluid door je versterker dan als het via de TV-out van je TV gaat?

20. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nou in principe is het een kortere weg, het signaal hoeft niet door de tv heen en ik weet niet wat er daar allemaal mee gebeurt. In theorie is het altijd beter om direct aan te sluiten. En omdat je uitgang op de tv volgens jou niet zo goed werkt lijkt me dit wel het beste ja :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina