Daarom wordt er meestal Canals 1v1 gespeeld. Als jij uitdaagt krijgt de ander host. Maar fuck it: Gefeliciteerd jongens
UPDATE: xInf1nityx heeft Ic3 ge-joined en DutchKillalot NL heeft ook ge-joined Ic3 team 1 Micro Ic3 LuNatIc Ic3 Nano Ic3 Negativ Ic3 xinf1nityx Verder het Ic3 2 team CarboN Ic3 Alpha Ic3 Lagacy Ic3 FuriaX Ic3 DutchKillalot NL ik weet niet zeker of we meer recruuten?
Dan vraag je aan hem of hij jou toevoegt @Revenge ik zal het effe in de beginpost zetten en we stoppen nu met recruiten! @ XboxMaster ja dat klopt hij is nu oud-leider van Perfect Legends en nu zit hij in het A team...LuNaTiC en ik willen hem er sowieso bij en ik hoorde net dat de 360' van Negativ Ic3 Kapot is ......
Hopelijk komt die H3 Beta in april er dan kunnen we er op Clanmatchen. Ik heb nu al zo een Halo koorts.
Met Perfect Legends ging t al minder, een paar gaste ginge naar amerikaanse clans om MLG te spele, andere hadden xbox probleme, etc. Ik weet nu wel, ben niet geboren om een leader te zijn veels te veel werk