Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook wel eens, maar geen filmpje.
    Ga toch maar eens wat beelden opnemen en een filmpje er van monteren net als Ruttyx heeft gedaan.:cool:
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja zoiets alleen dan achter het standbeen langs, dus een been achter de andere :)
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me onverslaanbaar, vanaf vrijdag geen één pot niét gewonnen, oftewel uit +- 30 potten +- 90 punten gehaald :)
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, klopt. Dacht alleen na het seizoen, dus tijdens de transferperiode, dan kun je spelers op bepaalde punten beter maken, dat helpt wel!
     
  5. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtige speler ook he Quaresma.
    In het spel heb ik er 1 gemaakt met recoba en Grosso
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    Ben ook weer wat actiever pes gaan spelen. Maar wat ik dus vind wat ze meoten verbeteren in deel 7 is buitenspel.De regel klopt gewoon niet in het spel, zovaak wordt ik teruggefloten nadat ik gelijkstond met de verdediger. Is erg frustrerend =(
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Jawel...buitenspel klopt wel zeker. Maar dat zou je haast niet denken, omdat de voeten vaak wel met elkaar gelijk staan...maar de rest van het lichaam niet. Daar worden ze op afgerekend denk ik. En in het echt zitten ze dr ook wel eens naast. Maar het is wel jammer dat het spel echt nooit doorgaat wanneer de scheids eens per ongeluk een speler in buitenspel door laat gaan. Schwalbes mogen dr ook wel in van mij...hoort er tegenwoordig ook wel een beetje bij.

    Is er trouwens al een nieuw deel aangekondigd? Zit ik met smart op te wachten...want ik wil een hele waslijst aan stadions tot de beschikking8)

    Wat ik in deel 6 wel vreemd vindt is t volgende: ik begin een seizoen met Manchester United, nou..dat wordt lekker ballen in het Old Trafford als ik thuis speel. De eerste thuiswedstrijd...het AS Roma-stadion:eek:
    En dat terwijl Old Trafford gewoon in het spel is verwerkt...erg slecht!
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    nou ze staat toch écht gelijk op die rode lijn.. gelijk + twijfel = doorgaan
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zo denkt een computer toch niet... die twijfelt niet, die berekent....
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt, dat de regel in het echt is dat bij praktisch gelijk en twijfel, je ook niet altijd wordt teruggefloten..

    Ik maakte net een goal met C. Ronaldo! Ruim 20 meter, streep onderkant lat en daarna stuiterde ie achter de lijn het zijnet in zeg maar.. Dat schieten gaat steeds beter en is ook echt leuk om te doen, vind ik :) Die Ben-Hatira is weer een puntje gestegen in alles, die is 7-8 punten gegroeid geloof ik in krap twee seizoenen..
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    C.Ronaldo stijgt heel snel 2 seizoenen en alles is al 95+
     
  14. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Deed net ff ranked tegen, jawel, een duitser. Hij met Brazilie en ik met Arsenal. Ik stond na 30 minuten al 3-0 voor. Ging die me een bericht sturen met: hurensohn? Dus had ik maar teruggestuurd dat die er niet tegen kon dat die geowned werd. Ging die pipo hele tijd in zn eigen goal rammen en hele tijd replays laten zien. Superirritant, maar op den duur gaf die toch maar op. De stakker.

    Dat is nog wel een nadeel van PES online, dat als je in je eigen goal ramt je zelf de replay ziet, zodat je dit dus kan blijven herhalen. Of ze zouden een tijdslimiet moeten stellen aan de replay ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ook,

    i hate adriano !
    ik had 2 man op adriano met z'n 2e verdedigen ze hem en toch nog is hij sterk,, Boalarous , Heitinga tegen adriano.!
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze moeten die replays er gewoon uitbossen, of inderdaad een tijdslimiet. Wat ik online ook reteirritant vind is dat de keeper soms de bal helemaal klaar moet leggen. Offline kun je dan gewoon op passen drukken en dan skipt ie dat maar online moet je wachten tot de keeper de bal heeft klaargelegd. Misschien mierenneukerig maar het haalt wel gigantisch het tempo uit het spel.

    En natuurlijk van die mongolen die elke buitenspel- of kansherhaling willen zien. Doodziek wordt je er van...

    Online is het nog niet optimaal...

    Adriano is echt simpel te verdedigen, al speel ik zelf altijd met Inter maar dan zonder Adriano (Ibra en Crespo of Cruz). Henry, Van Nistelrooij, Rooney e.d. zijn veel vervelender omdat ze bijna net zo sterk zijn en ook nog eens zeer soepel én veel beter kansen afmaken. 1 op 1 met Adriano gaat er bijna nooit in, tenzij je de keeper uitkapt ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    beter ga je trainen op afwerken dan:+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik maak de kansen wel hoor, maak je geen zorgen ;)

    Ga het maar eens checken. Kansen met Adriano recht op de keeper af en dan vergelijken met een Van Nistelrooij of Henry. You'll see. Adriano is vooral veel kracht en keihard schieten. Van afstand schieten maak je veel meer kans om te scoren.
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spelen jullie (welke formatie) ? Ik speel meestal in een 4-4-2 met 1 dmf, 1cmf, en 2 amf. Weet iemand anders nog wat goede tactieken etc ? (zeg dan ook gelijk met welk team je het bestin deze tactiek kan spelen)
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Replays online moet inderdaad wat aan gesleuteld worden, dat je hem maximaal 3 keer kan zien (en wel opslaan) ofzo.. Maar offline mogen ze dit van mij erin houden (en de save optie er terug in doen!).

    Met Adriano kom je bijna overal langs, omdat hij supersterk is. Met Van Nistelrooij en Rooney gaat het echt niet zo makkelijk als bij Adriano. Henry daarentegen is wel heel wendbaar en sterk, dus daar heb je wel gelijk mee.

    Maar als ik je een tip mag geven, zet Adriano erin als je met Inter speelt.. En schiet eens van een eindje buiten de zestien ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina