Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb al wel is een ace geslagen, geeft echt een lekker gevoel haha.. Vindt het spel best lekker spelen, je meot gewoon even wennen, en goed geconcentreerd spelen, dn heb je echt een machtig mooi tennis spel in handen!:)
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    IS echt niemand het over eens dat het Te eentonig word
    als je alleen maar de slice en de top spin kan gebruiken?
    GA virtua tennis wel halen maar of het blijft boeien(top spin 1)
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Je hebt ook nog de Lob hoor met y:) en je kan ook drop shots geven etc dus
    Wat zou je nog meer nodig hebben dan? tegenwoordig slaat iedereen met top spin en niemand meer gewoon plat.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt de demo heel goed.de computer speelt wel slim
     
  5. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    De lob is kansloos om te gebruiken in deze game of je moet m echt naar beneden drukken en dan lobben dan gaat die tenminste niet zo heel hoog.
    IK had zelf graag gezien dat je de normale slag ook erbij had en de top spin!
    Beetje dezelfde dingen net als top spin1 en 2 alleen dan niet de risk shot.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Uhm je hebt top spin? op de A knop nog wel-_- en zoals ik al zei normale platte slagen worden niet meer gebruikt op het hoge tennis niveau tegenwoordig. De slagen die erin zitten zijn precies de slagen die je nodig hebt en meer niet dus ik snap ech niet wat je nou wil mja..
    En lobben horen ook hoog te zijn ze zijn namelijk om over iemand die aan het net staat heen te slaan.
    Volgens mij weet je nie ech wat van tennis he?:p
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    DAn heb je het mis...
    Top spin 1 3x nummer 1 van de wereld
    Top spin 2 nummer 30 van de wereld
    2de geworden bij de het nederlandse top spin 1 toernooi.
    Ik hoop dat je hier iets op te zeggen heb;)
     
  8. basovich

    basovich Guest

    net ook een ace geslagen:)..zie je de replay en zie je zo'n afdruk van de bal 5cm naast de lijn:emo: maargoed, thats arcade:)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet veel van tennis te weten om goed te zijn in TS ;)
     
  10. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat bij top spin wel heel iets verder met de slagen dan virtua tennis...
     
  11. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Leg eens uit?
     
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Bij top spin gaat het zo verschrikkelijk om timen
    2 De top spin sla je heel snel uit bij ts
    3 Je hebt de risk shot en de risk op risk shot.De lob die je bijna op de lijn kan plaatsen als het moet
    4 Als je er al 500 + uur op hebt zitten dan weet je wel waar ik over praat;)
    5 Zo te zien hebben jullie ts niet gespeeld of weinig....
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    TS om timen? Zeker het timen van risk shots. Dat is juist het kutte van TS. De onrealistische riskshots.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Daar zeg je wel wat C O U G A R :cool:!
    Ik ben in elk geval blij dat er weer een nieuw tennis spel uitkomt, en ga deze dan ook halen.

    Het is echter wel waar, dat er een stuk minder slagen in zitten dan Top Spin.
    Maar hoe geef je bij die Virtua Tennis een bal vlak over het net?!
    Wat de computer namelijk wel eens doet...

    Edit:/

    Net nog even op Inside Gamer die review gelezen...
    En een stuk uit de review klopt dan weer wel echt in de vergelijking tussen Top spin en Virtua Tennis...

    Dat crossen was altijd zeer irritant...
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het een leuk spel, alleen je slaat nooit tegen het net aan ofzo! En ook nooit net uit. Verder is het leuk :)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens die risk shots zijn juist waardeloos. Ben echt blij dat die er nu niet zijn.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gefeliciteerd, je was dan een van de beste met risk shots slaan. Sorry maar goed zijn met top spin heeft helemaal niks met tennis skills te maken die risk shot verpeste het hele spel. Ik heb ook vrij hoog gestaan met top spin maar ben er vrij vroeg mee gestopt aangezien iedereen bijna alleen maar risk shots gebruikte wat nogal snel verveeld.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    De reacties op mijn berichten zijn niet echt om goed te noemen:mad:
    Je kan gewoon bij vt3 bijna niet op de lijn slaan(zover ik het in de demo gespeeld heb)
    Ik vind vt3 een leuk spel om te spelen verder maar of het blijft boeien???.....
    De online dubbels is voor mij echt een groot pluspunt en mss daarom koop ik het spel.
    Wat mij ook opviel dat zijn de zwaar makkelijke drop shots!
    Krijg je weer zo'n iemand die alleen maar aan het drop shotten is.(zucht)
     
  19. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die echte risk shots in TS2 zijn bijna onmogelijk om uit te voeren. Je hebt nog wel die risk shots met L2 maar die zijn lang niet zo effectief en zijn eerder een mooie aanvulling op de gameplay: als je lekker speelt raak je in de zone en ga je ballen soms beter raken, net als in het echt.

    Ik ben het ermee eens dat die risk shot nog steeds onrealistisch zijn en ik had het liever ook niet gezien maar in Top Spin 1 waren de risk shots echt iets dat het spel verpestte en dat is in deel 2 echt niet meer zo.

    Er zijn heel veel elementen van Virtua Tennis die ik graag in TS2 had willen zien en omgekeerd. Beide hebben pluspunten in de gameplay. Maar wat het voor mij in ieder geval verpest is dat je de bal gewoon niet over de lijn kunt slaan en dat neem zoveel spanning weg bij het nemen van een bal. En tegelijkertijd neemt het de voldoening weg als je er wel in slaagt om een prachtige passeerslag te maken die gewoon NET binnen de lijn stuitert.

    Want zeg nou zelf: wat levert de meeste spanning en stress op als je in het echt op de baan staat (en ja ik heb regelmatig op de baan gestaan)? Het gegeven dat je onder druk een bal precies goed moet raken want als je het te safe speelt geef je het initiatief aan de tegenstander. Als je echter een moeilijke geplaatste bal probeert, of een diepe slice, of een harde snelle topspin dan weet je dat hij zomaar over de lijn of in het net kan belanden. En hoeveel ik VT ook weer zou gaan spelen, dat aspect zal altijd missen want de bal gaat altijd in. Unforced errors heb je gewoon vrijwel niet in dit spel.

    En dat aspect simuleert TS2 heel goed. VT3 is echter weer beter op andere vlakken maar het hierboven beschreven aspect vind ik toch wel het belangrijkste. Ik had daarom graag een soort van mix gezien tussen de beide spellen.
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had ook graag een mix gezien tussen de spellen. Maar het is gewoon zeer karig wat ons geboden wordt op het gebied van tennis. Beide spellen komen niet eens in de buurt van realisme. Dus zullen we het hiermee moeten doen.

    Waar ik overigens bang voor ben is dat iedereen dropshots gaat slaan online, zoals Cougar al zei. Ook al is je dropshot niet al te kort, je kunt het maar moeilijk afstraffen.
     

Deel Deze Pagina