Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hm.:confused: Als ik daarop afga, zou ik beter voor SR kunnen gaan. Ik heb het geld echt niet voor alletwee, ik bulk niet bepaald van het geld.:mad:

Je zegt dat bijna alle auto's in Crackdown zuigen, maar wat voor auto's zijn dát dan? Ik vind zelf eigenlijk die roestige, slome bakken leuker dan die hypercars, dat soort vind ik eigenlijk niet cool.=(

Wat zijn de spelwerelden van SR en Crackdown eigenlijk, hoe zijn die, waarop zijn ze gebaseerd en hoe groot zijn ze, is het leuk om in te rijden?:)

Dat van dat rennen/springen in Crackdown hoef ik eigenlijk niet zo, vind het in dit soort spellen leuker om rond te rijden, zitten er ook autotuningopties in de spellen?:D

En dan de belangrijkste vraag: Welke van die twee lijkt het meest op GTA San Andreas?;)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Saint's Row lijkt er het meest op. Maar San Andreas is echt veeel vetter ben ik nu na een tijdje niet spelen achter gekomen. Niet dat ik Saint's Row niet helemaal grijs heb gespeeld hoor. San Andreas heeft gewoon iets, een bepaalde sfeer, die geeneen freeroaming game heeft.

Khoop dat GTA IV ook weer een beetje zo'n ghetto heeft en een gangster stijltje of iig dat dat 1 van de opties is. Het zou wel vet zijn als je zeg maar verschillende verhalen zou hebben. Een verhaal dat je een neger uit de ghetto bent en je omhoog moet vechten (en dan niet zo gaar als in saint's row, maar meer à la SA in Los Santos). Een ander verhaal is dan da je een bietje een oplichter bent en da je met amal ontevreden klanten moet afrekenen en nieuwe klanten moet oprichten. Nog een ander verhaal dat je met de mafia moet afrekenen. Dat zou erg vet zijn.

Heel vet zou zijn, ondanks dat Los Santos al LA was, dat ze Los Angeles gewoon 1:1 namaken, en dan niet zo gaar als in True Crime: Streets of LA. In SA was ik ook echt áltijd in Los Santos.

http://www.gta4.net/ <-- aantal interessante dingen

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In Crackdown zul je zowiezo al niet snel in een auto hoppen simpel weg omdat het vaak sneller is te voet heen en weer te springen. ;)

Saints Row lijkt het meest op GTA kwa omgeving kwa gameplay en kwa auto's en principe kan elke auto getuned worden behalve dan special cars. Je eigen char kan helemaal gepimpt worden van een echte pimp tot homeboy streetguy.

Ik begrijp uit je teksten dat je graag in autos rijd en ombouwd. Dus zou ik voor Saints Row gaan aangezien de autos in Crackdown gewoon een leuke aanvulling is, en meer niet. :)

---

Ontopic:
    Ik denk niet dat de trailer van GTA veel ingame zal laten zien maar een trailer zal zijn om de smaak te pakken te krijgen van wat voor soort omgeving we te maken krijgen en wat voor tijdperk.

Ik hoop trouwens wel dat er dit keer de mogelijkheid is om als een vrouw te kunnen spelen. En het mogelijk is je char compleet naar jezelf te maken.

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    hmm tjah... alleen dan moet je weer een hele andere story krijgen want je character zal toch dezelfde keuzes maken in het verhaal--- en als je character dan een sneaky gast is en in heel wat filmpjes een volle rampage overal op in maakt is het ook nep;)
    you dig??:9

5. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over de autos in crackdown je kan ze niet tunen|:- maar de normale politie auto rijd met lvl 4 wel heel lekker en paar andere ook wel alleen ik krijg het gevoel dat er niet meer dan 15 verschillende autos zijn :confused: dus voor de autos hoef je crackdown niet te kopen maar ik vind het tog heel vet waarschijnlijk gewoon een kwestie van smaak denk ik

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik denk niet dat dat het geval zal zijn, dat vind ik niet bij gta passen. ik persoonlijk zou het erg kut vinden als het á la saint's row wordt en je ventje niks zegt behalve: "I've been ran over by a motherfucking truck!", en nog 3 van die domme dingen. Ik vond de filmpjes in SR ook geen zak aan en in GTA SA vond ik die filmpjes juist leuk altijd. En als je zelf je ventje kan maken dan kunnen ze niet een bepaald stijltje kiezen, maar wat ik eerder al zei: het zou wel cool zijn als je bijvoorbeeld uit 3 ventjes kan kiezen en verschillende verhalen zou kunnen doen.

7. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de filmpjes bij Saints Row juist altijd hilarisch.:9

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja ik vond dat ook wel grappig? juist dattie maar 4 zinnetjes had was cool

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks voor de info allemaal!:thumbs:

En nog een laatste vraag: Het schijnt, dat er in SR nogal wat bugs zitten.:{ Wat voor soort bugs zijn dat overwegend, en zijn die ook irritant?:)

10. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn saints row cd laatst gemaakt met tandpasta:+ nu kan ik ongeveer 1 6e van het level niet door omdat dan steeds mijn auto verdwijnt of ik niet verder kan lopen om de 3 sec:mad: ik heb ook gehoort dat dit soms ook gewoon gebeurt als cd niet kapot is maar er zitten zowieso vet veel bugs in autos die verdwijnen enzevoort

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hm.:emo::emo:

Zaten die bugs er ook in toen je hem nog niet met tandpasta:eek: had gemaakt?:lol:

Jezus, we gaan nu echt ontzettend offtopic, misschien kunnen we beter verdergaan op het SR topic?:)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me ook een goed plan Porsche-fan! :9

Heb wel erg zin in deze game, GTA:VC en GTA:confused:A hebben me altijd wekenlang kunnnen boeien door de intense vrijheid.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nog maar 11 dagen en 4 en een half uur!

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tot de eerste trailer.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    poeltje maken over de tijds periode waar het zich in afspeelt?
    Ik hoop de metal 70's!

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nou de seventies zou op zich wel koel zijn alleen metal dan niet

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hóópte dat dat de releasedatum was...:'-(

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nee joh die is pas 19 oktober dat zou je toch moeten weten t-t-t..

maar op www.gta4.net kun je ook een filmpje kijken over hoe de bewegingen eruit gaan zien

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Rusland jaren '90

Valt me op dat nog niemand speculeerd dat het in Rusland zou kunnen afspelen. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina