Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    sommige mensen...
    die achievements van worms zijn al zo makkelijk op misschien 2 na dan en dan gaan mensen nog zo hun achievements halen.... :x

    maar goed ieder zijn ding...

    moet ook weer eens verder gaan met worms want ben de afgelopen dagen ziek geweest dus heb niet kunnen spelen 8)
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had die gehaald in Challenge 4, dat is een uitstekende gelegenheid om die achievement te halen, op een gegeven moment stonden er alle 4 de tegenstanderswormen bij elkaar, ik schoot op volle kracht erop, 3 dood, een zwaargewond.8)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ik heb nou al 3 keer geprobeerd om een game te hosten maar steeds loopt me x360 vast, lekker vaag, wanneer wordt dit gefixt ?
     
  4. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien snap ik het spel totaal niet. maar ik zit nu bij challange 13 en ik verlies dik. wat doe ik verkeerd?
    want ik gebruik eerst al me sterke shit want dan staan al die wormpjes nog bij elkaar. en daarna kan ik niet veel meer damage doen dan 45 per beurt ofzo. en die computer schiet echt al het onmogelijke raak... :confused::confused:
    echt frustrerend...
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik moet erg wennen aan de controls, maar verder speelt het weer als vanouds.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm missie 13 is echt pittig, de AI is erg goed hier. Ik ben een keer of 9 doodgegaan waarvan ik 4 keer snel overnieuw begon met een nieuwe taktiek. Ik heb wat tips:

    De 2 enemy wormpjes helemaal rechts kan je het beste damagen met een grenade, gooi goed en er valt ook een mine op ze

    volgende beurt gebruik je de worm die er dan in de buurt staat om de overige 2 te killen met of een shotgun of een grenade

    De worm de helemaal links boven in zit kan je het beste damagen door er naar te vliegen ( jetpack ) dynamite bij hem en hij krijgt 65 dyna damage + heel veel val damage

    Wormpjes in het midden, beste is om te wachten tot ze bij elkaar zijn, 1 keer sheep erover heen laatste 2 kills afmaken met een shotgun

    Succes hij is lastig, maar ik deed net missie 15 en die was weer erg makkelijk, alle 4 de wormpjes hebben het overleefd \o/ \o/
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    ipv 4 player, 3 of minder player hosten, dan werkt het wel
     
  8. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    hey man hartstikke bedankt.:thumbs: :thumbs: ik ben steeds opnieuw begonnen tot ik de 1e granaat goed gooide, na een paar keer had ik die 2 groene rechts bijna dood. en de rest ging prima. hield zelfs 3 wormpjes over meer dan de helft van hun health!!! \o/ \o/
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan,
    Ik moet zeggen dat ik challenge: 14 t/m 19 erg makkelijk vond, je vocht vaak wel tegen 3 comps met veel wormpjes maar allemaal wel erg dom. Zit nu bij challenge 20 en ik moet zeggen dat die verdomd lastig is :{ . Maarja heb ik wat te doen in mijn vakantie weekje :)
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    die achievment voor 20.000... valt die BIJVOORBEELD ook zo te halen :
    - 10.000 schade in al je challenge's
    - 5000 in quick matches
    - 5000 op xbox live

    kan je die achievment ook zo halen?? of kan je die punten alleen in een bepaalde game type halen?
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon totale schade die je hebt gedaan. Ik kreeg hem tijdens een live match.

    Dus zowel offline(challenges) als online telt mee
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Die kan je op elke manier halen, dus no problemo.;)

    Ik denk dat het beste wapen om die achievement te halen de Bananabomb is, maar aangezien dat een heel zeldzaam wapen is zou je beter de Kamikaze kunnen gebruiken, maar daar gaat je aanvaller dood van.=( Ik denk toch dat de Clusterbomb en Dynamite het beste zijn voor die 20,000 schade:b:
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet toch wel dat je niet 20,000 in een keer hoeft te halen he ;)
    dat zou echt (bijna) onmogelijk zijn
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is onmogelijk ;)

    Iig je kan zo'n muurtje bouwen, stel je hebt een super moeilijke challange, kan je dan ook gewoon steeds al je worms boven indrukken (Plateau bouwen aan de bovenkant en daar gewoon telkens blijven staan) totdat de Sudden Death komt en die worms verdrinken van je tegenstander?
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha tuurlijk weet ik dat:+

    Het is gewoon de totale schade. :p
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt je daar dan niet vanaf geschoten?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja geen idee, soms heb je ook wel boven aan een level een klein inhammetje, als je daar nou precies dat plankje neerzet. Dan kan het wormpje ook niet geraakt worden. Tis ook maar een idee, waar ik net op kom 8)
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor:b:

    Dat is echt een super tip, Metal Mark!:thumbs:



    Maarre, wanneer komt die Sudden Death dan?:)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja werkt dat dan wel. Nou elke level duurt iets van 15 min, klokje (links onderin) als die op 0 staat, krijg je een sudden death...ieder 1 levenpunt
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Girder wordt gewoon kapot geschoten hoor ;)
     

Deel Deze Pagina