Challenge 13: Heb nu alle challenges uitgespeeld , moet alleen nog de achievement voor 20,000 schade hebben
Moet wel zeggen dat ik worms nauwelijks meer speel sinds ik alle achievements heb.. Replayability is dus wat beperkt door het toch wat eentonig wordt
Oh da's niet mooi dan Hopelijk snel DC dan Zometeen weer ff beginnen met challenge 18. En hopelijk kan ik het spel uitspelen vandaag \0/ Edit: was al bij 19
wat een kut wormpjes! had ik de laatse worm helemaal ingebouwd, gooit hij door een klein spleetje de granaat, tegen een zeer klein stukje engelse vlag, precies op mijn hoofd..
Ach hij is niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon je zwaardere bommen (dynamiet en schaap) bewaren en neergooien waar er een aantal bij elkaar staan. Dus niet waar er een staat. Dan heb je ipv 65 punten af 2x 65 punten af of 3x.
net challenge 14 op een haartje verloren... Dat was echt zo'n domme fout... EDIT: kun je ook ergens zien hoeveel damage je al hebt gedaan, ivm de 20.000?
Ik zit nog steeds in challenge 19. Ik kon hem makkelijk halen. Weet je wat ik deed: Ik had nog 2 poppetjes en hun ook en die waren bijna in het water. 1 dynamite was genoeg, dus ik pak mijn jet pack en wil er naar toe vliegen, laat ik hem te ver naar beneden gaan val ik in het waten . Toen was het hun beurt en schoten ze mijn laaste poppetje dood. Morgen haal ik hem wel, heb nu geen zin meer.
ben ook bij 13 maar kanonne wat is die zooi moeilijk miss moet ik er wel ff meer tijd in steken... wss zal dat wel werken