Ben nu bij de eindbaas van level 5 op extreme. Je kunt toch wel merken dat het allemaal een stukje moeilijker is, pff.. Nog een tip voor de eindbaas van level 4. Stap in een VS met een shotgun en een gattling gun. Vervolgens richt je op z'n vleugels totdat hij naar beneden valt. Dan kun je je uitleven op die grote wesp en als dan het goed is heb je 'm dood voordat hij weer vliegt.
das een goeie ik richte gewoon de hele tijd op zn buik maar als ie bijna dood is wordt dat beest helemaal para vliegt er overal vuur en van die vlinderbommetjes ofzo. gekkenhuis
die eindbaas van eerste level is echt gelijk al kenker moeilijk op extreme je krijgt geen vs hoe hebben jullie dat geflikt ?
Je gooit eerst allemaal granaten naar die 2 kleine beesten rechts. Waarschijnlijk zijn die nu bijna dood of dood. Dan ga je rondjes lopen en zorgen dat die 2 andere beestjes ook dood zijn. Vervolgens ga je af op die eindbaas met een shotgun. Als hij gaat tollen gooi je een granaat en duik je snel opzij. Maar ga in ieder geval voor zijn staart met de shotgun.. En natuurlijk een beetje geluk hebben. Hier staat trouwens nog wel een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=lQaUqAx0Lb8
bedankt ruud. ik krijg hem nu op een kwart van zen levens maar dan zit ik zonder t eng moet gewoon geluk hebben om dit te winnen ja extreme is wel veel leuker er komen 3x zoveel grote monsters
Ben nu bij level 8 op extreme.. Maar pff wat was level 7 moeilijk. Als je deze gaat doen zorg dat je de VS vlak voor de eindbaas te pakken krijgt. Twee shotguns erop en klaar. Edit: Ben nu bij de 2e eindbaas van level 10.. Ben er dus bijna!
Damn best lastig online, een grote chaos Wel vaag was die soort ctf mode, ik allemaal van die "antenne's" gestart dus paar keer 500pt, heb ik opt laatst nog maar 100pt //edit ah nu in 1 match 2300pt rank 1 naar 7
Heeft iemand misschien een idee hoe ik die Eisenberg van Level 11 kan verslaan? Ik krijg ongeveer 80% van zn leven eraf, maar verder kom ik niet.. Iemand een idee? Dit is op extreme difficulty.
Was toen straks ook nog even aan het aan kijken naar die filmpjes.. Heb deze gebruikt trouwens, die werkt wel goed: Linkje .. En het is in 1 gelukt na het bekijken van dat filmpje: heb 'm uitgespeeld op extreme !
wow Ruud dat is sick man nice going.. speel btw best wel vaak met nederlanders paar matches geleden nog 8000 punten binnen met team en 48 kills/7 deaths in een postgrab match
Dat doe je goed met een team! Bij gewoon elimination kun vaak wel meer punten scoren, maar het is wel minder leuk dan iets met een team. Bij zulke elimination-potjes heb ik wel is 12.000 punten gehad\o/ ..
Damn kerel jij ben 1337 Ik ben nu bij mission 3 op extreme en dat vind ik best knap van mij Heb je tips om die missie uit te spelen? ik kom namelijk niet verder bij die 2 wormen.... Tis bijna niet te doen.
Het is een beetje geluk hebben hoor. Probeer gewoon te blijven lopen langs de rechterkant van de map.. En dan af en toe schiet je een keer op zo'n worm en loop je weer door.. Ik zou niet proberen ze te verslaan . En als je dan een beetje geluk heb dan heb je nog wat T-Eng over voordat je bij de eindbaas bent. Dan even af gaan en die boss verslaan. Die is namelijk stukken makkelijker dan die van level 2.
Ik ben té nub voor extreme echt gaat me tot nu toe te ver. Pak het wel weer es op, en speel het dan uit wel moeilijk die eindbazen op extreme. (well chill die youtube filmpjes erbij)
yes eindelijk voorbij mission 1 geraakt op extreme tis echt wel moeilijk ik hoop dat ik het moeilijkste heb gehad
Heb het spel gisteren gekocht en heb geen flauw idee waar jullie t allemaal over hebben maarrr over 2 weken praat ik mee Have fun!
Zoooo 1e missie complete! Vind het echt een tof spel :b: Grote monsters en veel schieten en lekker druk rammen op die buttons
Online is het echt een feest..............lekker met 16 man knallen. Ik vind het in ieder geval een stuk leuker dan GOW Alleen jammer dat er weinig nederlanders zijn...............dus als iemand online LP wil spelen......voeg me ff toe....jenamu6