Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er zin om straks eventjes een beetje rond te rijden, tot 2 uur dan komt F1 voeg me maar toe
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol als dat echt werkt is het realisme wel ver te zoeken moet ik zeggen. 8) Werkt in het echt namelijk totaal averechts.
    Edit: jammer overigens dat de koppeling nog altijd niet bij die stuurtjes zit, enkel gas en rem.
    Lijkt me overigens mooi spel, denk eraan het op de PSP te halen, maar wordt constant uitgesteld.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  3. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    F1 was vanacht toch al om 4 uur;)? Want heb rond half 5 nog een stukje zitten kijken...
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een machtig spel, maar ik zou het niet op de PSP halen, ik denk dat die noodgedwongen een stuk soberder wordt gehouden.=(

    Heb je een 360? Dan zou ik hem zeker daarop halen. Als je een PS3 hebt zou je ook nog ff kunnen wachten tot TDU op de PS3 uitkomt, hij komt is er nog op de PC, maar mij lijkt een next-generation console gewoon het best voor TDU.:thumbs:
     
  5. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, F1 start was om 4 uur! ;)
    Maareh, is TDU er nog niet op PSP? Hij zou toch al lang uitzijn?!
    Naja, ik heb genoeg met TDU op mijn 360 :thumbs:
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen 360, bovendien bevalt het online gebeuren op de PSP perfect en kost me geen 60 euro per jaar. ;)
    Overigens zitten de meeste auto's er wel in en sowieso het hele eiland. Maar inderdaad zal alles minder uitgebreid zijn, maar ik heb de andere versies nooit gedaan dus zal het niet echt missen. :)
    Er komt wel een 360 of PS3 tzt, maar is nog niet zover.

    Het spel had inderdaad al uit moeten zijn, maar wordt dus constant uitgesteld.

    Overigens was F1 om 03.00 en herhaling om 13.00 zag ik gisteren toevallig tijdens de reclame.
    Als er iets saai is om naar te kijken is het toch wel de F1 trouwens. ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  7. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Off-topic: F1 de race was om 04:00 voorbeschouwing 03:00
    En F1 is niet saai! \o/

    BTW, heb al eens TDU op de PSP gezien, ook qua screenshots. Is niet echt te vergelijken met de X360-versie. Zal als ik het nog eens gespeeld heb laten weten of het was is (in vergelijking met de xbox-versie dan..)
     
  8. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    F1 is zeker niet saai!
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    TheGodfather is zeker niet off-topic! :9



    Naja, dadelijk ff proefwerkje voor morgen leren en dan ga ik weer los met mijn Gallardo SE! Eerst een leuke route uitstippelen met veel variatie etc. En misschien ook nog eens naar de Oahu Raceway gaan.
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    F1 is wel saai!!:mad: Al die auto's rijden in EXACT dezelfde lijn, al het geluid is hetzelfde, geen muziek, irritante commentatoren, en dat uren lang.}:] Echt zwáár ^^^^^^.=( Ik geef Chaos echt helemaal gelijk.:)

    P.S.:Heb ff heerlijk gecruised met mijn Alfa GT.:) En de TVR Sagaris natuurlijk, ik blijf het maar zeggen, wat een fantastische auto!:thumbs:


    Ik hoop trouwens dat er nieuwe motoren in dit spel komen, en snel!:9 En dan wil ik vooral deze:

    Aprilia RSV 1000R Mille:

    http://www.bikepics.com/pictures/135539


    Waar Ducati de Ferrari onder de motoren is, MV Agusta de Lamborghini onder de motoren is, is Aprilia de Alfa Romeo onder de motoren natuurlijk!:) Dit is echt mijn favo-motor._O_



    Enne, er zijn ook geruchten dat er Mazda's in het spel komen, ik hoop dat er dan een Mazdapack komt met deze Mazda's:

    Mazda MX-5 (1st Generation) 1.6
    Mazda MX-5 (2nd Generation) 1.8
    Mazda MX-5 (3rd Generation) 2.0 Sportive
    Mazda RX-8
    Mazda RX-8 HP
    Mazda RX-7 (1st Generation) Twin-Turbo
    Mazda RX-7 (2nd Generation) Twin-Turbo


    :)
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook niet te vergelijken natuurlijk, handheld met Xbox 360.
    Maar mag de pret niet drukken, als het voor de PSP maar goed is (in vergelijking met andere racespellen die ik heb/had).
    Ben overigens wel op zoek naar een 360, omdat den ouden zwarten doosch op sterven ligt (2e al...:x). :eek:

    En over F1, ieder zijn smaak natuurlijk. :b: Weet alleen dat ik (en nog een kennis) erbij in slaap val. :p
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Persoonlijk zou ik dan liever een Testarossa in het spel zien met bijvoorbeeld een New Beetle en wat snelle dieselvoertuigen.
    Wat ook wel als patch uitgebracht zou mogen worden is meer verschillende voertuigen op de weg, dat blijf ik wel een beetje eentonig vinden.
    Het zou ook geweldig zijn als ze een licensie van bmw zouden kunnen bemachtigen, lijkt me heerlijk om in het oude type M3 rond te rijden. Of wat oudere modellen van Audi. Ook de snelle uitvoering van de Mercedes 190 zou ik graag terug zien.
     
  13. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    En ik zou graag de VW Bora in het spel zien. Ik heb zelf namelijk een Bora.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze mogen er van mij weleens een paar BMW 's ingooien. :b:

    M1, mooie klassieker, en vanzelfsprekend de M3, M5 en M6 :cool:
    Een Volvo S60 R zou ik ook niet verkeerd vinden.
     
  15. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Bugatti veyron het snelheidsmonster die moet erin8)
     
  16. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er busjes zoals de Volkswagen Transporter in. Lijkt me best vet om daar mee te gaan cruisen.:9
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha vooral de T1 en T2, hippiestijl! :+
    En uiteraard wat Dafjes en dan ook speciale Dafraces, achteruit dus! ;)
    Zitten er niet al VWs in? Meestal zit de Golf of Beetle er wel in. :)
     
  18. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het wel vet vinden als er wat SUV in komen zoals een hummer, Escalade etc.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er zitten 3 VW's in:

    Volkswagen Golf R32
    Volkswagen W12 Roadster
    Volkswagen W12 Coupe


    Mij lijkt het ook geweldig als er (oude) volvo's,bmw's en wat aziatische shit inkomt (subaru,mazda of misschien een gave Suzuki motor)!

    SUV's zouden me wat minder vet lijken, als het erin zou komen zeker geen Hummer of Escalade, maar gewoon een gave Range Rover of een Volkswagen Touareg, dat zou me wel erg gaaf lijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat viel mij idd ook meteen op(heb het spel nu een klein weekje) waar is BMW en volvo?:eek:
    en volgens mij ben ik ook nog geen subaru(met name impreza) tegen gekomen...:mad:
    oook mogen ze dr ook wel een dikke SUV's in gooien gewoon voor de afwisseling en t ziet er ook wel behoorljk bruut uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina