hier mijn uberlelijke chars [/URL][/IMG] Arrgh! [/URL][/IMG] nog erger [/URL][/IMG] vind de bril wel grappig
Bijna geen 1 char is mooi voor 60, dan begint de lelijkheid weer opnieuw en word je pas weer normaal op 70.
klopt alleen op 45-50 heb je wel vette dingen, denk aan dat Epic sword die je moet maken van die 2 ZF swords, en shoulders enz helm.. en dat 1h sword uit ST... opzich wel vette dingen hoor
en me kauwgombal dan? he he?..die bril is wel exclusief voor rare gnomes met een skill van 75 Engineering! \o/
Vind je het niet chill om er 1 tot 70 te levellen ofzo ? Ik zie echt ongeloofelijk veel lvl 10/30, maar geen een hoger als dat
lalalala ik kan het niet vaak opbrengen om verder te gaan, en dan begin ik weer opnieuw ..maar op me druid zit ik nu lkkr door te gaan
Yeah, maarja.. Even wat goede Fury gear ninja'en als Protection Warrior.. Zal dan wel weer even wat gaan dps'en....Als Blizzard het toelaat!
Mijn level 19 tauren, ik speel veel te veel warcraft 3:TFT vandaar dat mijn character leveling een beetje traag gaat atm..