Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke missie, behalve de training, heeft Secondary Objectives. Deze worden tijdens de missie aan je gegeven. Meestal gaat het om "Neutralize Fleeing Vehicles". Via Quick Mission (in je Campaign-hoofdmenu) kan je zien van welke missies je de Secondaries al hebt; het maakt niet uit op welke moeilijkheid je ze haalt.

    Ik heb nu de Single Campaign uit, alle Secondaries gedaan, alle 6 de Coops perfect en natuurlijk de Specials (BullsEye, HawkEye en dergelijke). Morgen waarschijnlijk Ultimate Defender spelen en daarna maar eens wat multiplayer doen.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in GRAW 1 vandaag :'-(
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ey gasten, de game blijft super vaak vastlopen bij een maat van me. Iemand enig idee waaraan dit ligt. Heeft het zin een ander exemplaar te halen?
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad:Ik was vandaag lekker graw aan het spelen op ranked nog een paar potjes winnen en ik ben een level 4 en ja hoor ik verlies 1 keer. hup level 1 op nul procent.:mad: :mad:

    Edit: Ik zie net dat de ranks zijn ge-reset.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik was vannochtend nog een 7 en na 1 potje was ik een weer een 1.
    Ben nu weer een 3.
    Heb ook gelezen over dat toernooi. Hoop dat het vanaf maandag weer als vanouds is.
    Maar als ik kijk bij Universal Leaderbords ben ik dus ook flink gezakt.
    Maar als ik kijk bij Mode Leaderbord en dan Solo sta ik gelukkig nog steeds in de top 20.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    I dont get it...heb net de missie ''Who the helle are these guys'' weer eens gedaan en daar zie je aan het begin een enemy helicopter wegvliegen, maar die gaat zo snel, die kan je amper killen..moet die dan ook want voor de rest heb ik weer eens 0 Secondary objectives.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    google is your friend:

    van een forum :

    vrij vertaald , de secondary is 2 vijandelijke voetuigen opblazen....
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we de missie even splitsen, voor het overzicht:

    1 ) Landen met de Blackhawk en 4 AA's mollen => geen secundaries!
    2 ) Doorlopen naar het plein, neerschieten 20 mannetjes en wachten op nuke => geen secundaries!
    3 ) Om het gebouw heenrennen en reinforcements krijgen => nog geen secundaries!
    4 ) Op het moment dat Little Bird "online" komt, ga je direct rechts de straat in. Aan een van de huizen aan de rechterkant is een soort trap zonder treden en die kan je oplopen.

    Als het goed is kijk je nu uit op de verhoogde snelweg die je tussen 1) en 2) bent overgestoken! Als je hier even wacht, zullen er 2 Troop Transports aan komen rijden die uiteindelijk rechts uit beeld zullen scheuren. Zodra (!!!) de Transports paars worden (Fleeing), schiet je de voorste met je Zeus T1 en geef je Little Bird opdracht om dat ding kapot te maken. Schiet dan zsm de achterste Transport defect en geeft Little Bird wederom de opdracht.

    Als je deze missie op Low Risk doet, kan je eventueel je team aanpassen zodat ook je maatjes een Zeus bij zich hebben voor nog meer damage.

    Hint: de missie is completed als je Transports vernield hebt; je hoeft niet helemaaaaal door te vechten tot het einde en de cutscene.
    Hint 2: vluchten de transports, ren dan als een debiel de kogels in die verderop in de straat worden geschoten totdat je dood neervalt; je had namelijk net een checkpoint bij het samenstellen van je team!
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    MAX3400 is echt goed ..... :thumbs:
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks... :):

    Heb deze missie namelijk als laatste gedaan. Vandaar ook de hint dat je, na het killen van Secundary, je niet verder hoeft te spelen want ik kreeg meteen de achievement.

    En ja, het is een klote-missie als je niet weet waar je moet zoeken.:)

    Ow: en de volgende die vraagt hoe deze missie moet, die mag worden uitgescholden en verwezen naar de Search op dit forum, oke? }:] }:]
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Anybody...............:eek:
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de forums van Ubi worden verschillende opties besproken waaronder het (eindeloos) ruilen van je disc, het volledig wegkletteren van je save-game maar ook het volledig wegkletteren van ALLE content van GRAW2 (demo, video's en extra downloaded dingen).
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    MAX en ook Magneto, beiden thanks. :thumbs:
    Ik zal het binnenkort ff proberen. Toch blijf ik ze wel onduidelijk vinden die Secondary Objectives..
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krege net een update bij graw 2 maar bij veel spellen krijg ik steeds updates die ik al heb gehad:confused: iemand wete wat dat is?
     
  15. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf speel ik nu met veel plezier Rainbow Six, Las Vegas en het viel mij op dat dat wat lekkerde speelde dan GRAW2 (de demo). Is dat een kwestie van wennen of ....? Dit aangezien ik de neiging heb om GRAW2 aan te schaffen, maar ik twijfel nog een beetje :)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind R6:V helemaal top. En aangezien dit een soort van hetzelfde + meer is, ga ik hem toch maar eens binnenkort aanschaffen.
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    vind zelf Rainbow ook helemaal top , vind Graw ook erg goed.......

    allebei het zelfde object (bad guys mollen) maar net effe iets anders qua omgeving en zo en daardoor een andere spel ervaring.....

    kan hem erg aanbevelen....
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren "Helo Hunt" en "Defend" gespeeld. Briljant. Je moet er gedeeltelijk bij nadenken maar voornamelijk snel en gericht kunnen schieten. Alleen al de gedachte dat je na 60 minuten in totaal 1000 kills, is zeer humor.
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    moet de defend zelf nog halen , heb steeds het geluk dat ik servers kom met van die prutsers die na een half uur in 1 x besluiten om 1 kant van de map niet meer te dekken , gevolg iedereen word neer gemaaid en weer een half uur voor niets gespeeld
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Misschien een domme vraag hoor, maar hoe doe je hele hunt en ultimate defender????? Snap niet hoe je dei missies moet doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina