Quality Force Players

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tjeerd4789, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    ik stuur je wel pm.

2. Twince NL

Twince NL Guest

Die PureSpartan hij spacet m echt he..

3. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En jij vind het raar als je iemand van clan QFP uitscheld voor noob dit en dat. En dat hij moet oppassen, dat ik dan reageer. En the same for me ik had jou ook hoger ingeschat. Maarja ik ga er geen woorden meer aan vuil maken heb gewoon geen zin in die eindeloze discussies van: nee wij zijn beter, nee wij ownen jullie noobs.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007
  4. Doe een clanmatch tegen 'm dan, moeten jullie ook nog met ons doen trouwens.

5. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij moeten idd nog een clanmatch tegen kill snitchers. Als het goed is zijn three kings nl en achievement aan het overleggen. Locustgod heeft achievem3nt in ieder geval toegevoegd. Dus er word werk van gemaakt:thumbs: .

Gisteren ook nog een clanmatch gewonnen tegen de belgische clan outlaws. Gewonnen in matches 3-0. In rondes 15-1.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wil niks zeggen ofzo maar Owner bb is echt wel een toffe vent:) En raiden trouwens ook.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge praat niet zo dom. Ik join die game en werd al gekickt voordat ik iets kon zeggen. En jij vind het raar dat ik iemand noob vind die mij kickt lol. En instagib zegt: Hij heeft me in de steek gelaten LOLLLL En je zal mij nooit maar dan ook nooit horen zeggen dat ik beter ben dan iemand in gow.
    Dus je argument slaat nergens op O-)

Thnx man (ik maak het geld morgen over :b: :9 )

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

tsk tsk, is AK/qG eindelijk klaar met ruziek maken, beginnen jullie weer.

Mja ik weet niet maar misschien vraagt QFP wel steeds om problemen..

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ???

10. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na dat ik me halo3 beta-code heb gekregen die ik via xboxworld heb gewonnen wil ik me naam veranderen. Heeft hier iemand suggesties??

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    (ik laat me even van me goede kant zien) Ik heb zelf ook me naam veranderd. Heb me laten vertellen dat die code gekoppeld is aan je email addres en dat dat veel belangrijker is.......

12. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx en check je pm. Ik dacht dat hij juist gamertag gekoppeld was??

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook thnx en jah dat klopt. Maar je gamertag is weer gekoppeld aan je email addres. Mrjah ik heb zelf ook een code en ook me naam veranderd. Ik zie wel wat er gebeurd.

14. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de leider van Gamevillage even in de private chat gevraagd hoe dit zat, maar hij wist het niet zeker, en zei dat je voor de zekerheid beter niet je GT kunt veranderen voordat je de code binnenhebt.. en ik heb bij Gamevillage volgens mij ook geen emailadres opgegeven.. al heb ik wel het mailtje van 'je-hebt-gewonnen' ontvangen
    Hmmm.. ik vind de betacode best belangrijk dus houd mn Tag nog even wss, mr bij qG hebben ze (op justice na) allemaal de gt veranderd, dus mss dat smartie uitleg kan geven

15. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik ook van je hebt gewonnen. Ik wacht voor de zekerheid maar even. De ruzie tussen mij en ownerbb is weer bijgelegd;) . Maar iemand suggesties voor een coole naam?? Ik dacht zelf aan QFP OsiriS

16. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er maar geen 'x Fr4nTiC' van maakt!!!!! das de mijne :)

QFP VeloX ofzo? Das latijn voor de snelste :) doe iig geen hoofdletters meer, dat ziet er nogal vernaabt uit

17. Inf1nity

Inf1nity Guest

Vind ik Black Pearl vetter

18. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch zo een Egyptische reus met een dun baardje en een weegschaal :9

19. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het een god ofzo maar kan ik ook fout hebben. Vind die naam gewoon vet:9

Edit:eek:siris is een godheid uit de Egyptische mythologie. Hij was de zoon van Geb, de god-aarde, en diens zuster Noet, godin van de hemel. Hij werd de eerste koning van het Oude Egypte.

20. fenomen4l

Leuk Bevonden:
    0
    God volgens mij ja.. iig ook een sterrenbeeld, maar ik zal es snel op wikipedia kijken

Editje.. linkje
    Hij was de Egyptische god van de onderwereld, dood, vruchtbaarheid en landbouw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina