Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechter controlstick indrukken, en het is een bumper-cam, en volgens mij is het bij elk voertuig.

    Maar als je wilt rondtouren, met mooie omgeving en vetter bakke (ok geen bus) waarom neem je dan niet test drive?
     
  2. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al :p

    gr
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap eigenlijk geen zak van de hele game.

    kijk, ik weet dat je verhaalmissies moet doen, dat is me duidelijk, maar die sidemissions. je start er eentje, maar als je er geen zin in hebt ga je naar hetzelfde mannetje en doe je weer gewoon een andere sidemissie en vergeet hij die andere! hoe kan je dan ooit de sidemissions uitspelen ? (of kan dat niet)? daarbij vind ik de game gewoon TE groot. het duurt me gewoon een kwartier af en toe om bij de briefing te komen!

    verder weet ik niet hoe je nou provincies moet overnemen, en ik snap niks van die 2 factions, de guerilla en de cartels. ze zijn vijand van elkaar, maar moet je voor allebei nou missies doen of kan het maar voor een van de 2?
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik het deze game ook gehaald, en ik snap er eerlijk gezegt ook nog niet zo heel erg veel van:{
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  5. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Die side missions kan je oneindig blijven doen. Zijn eigenlijk de standaard missies die je in GTA heb, iets killen of ophalen. Liberations kan je alleen doen als dat aangegeven wordt op je political map (rood gebied), dan moet je naar die side missions toe om een stadje te liberaten. Je kan voor de guerilla en de rioja allebei missies blijven doen, volgens mij is alleen die paarse gang slecht.
     
  6. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    dus om een eilandje helemaal te veroveren moet je alle settlemets hebben bevrijd?
    deze game had echt een duidelijke tutorial nodig gehad, je krijgt nu ineens een shitload aan mogelijkheden en je meot maar zien hoe je het doet en of je het begrijpt=(
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de demo wel gespeeld en had echt zoiets van WTF?! wat is dit voor troep mis ik nu het hele punt ofzo of is het eigenlijk wel een uber vette game?
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is leuker dan de demo hoor.... vind ik dan. je ziet dan ook echt stadjes enzo, het is niet alleen maar bos daar ( wel het meeste), maar voor 30 euro gewoon halen zou ik zeggen.
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik heb hem ook voor 30 euro gehaald, bij Intertorys.

    Maar waarom doe je die side missions dan?

    Bijvoorbeeld bij Saints Row kon je daar respect mee verdienen, en als je dan genoeg respect verdient had, kon je een missie gaan spelen. Is dat dan bij Just Cause ongeveer hetzelfde principe??
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag weer eens even gespeeld, maar ik ben er nog steeds niet echt uit waarom je die sidemissions nu precies moet doen. Weet iemand van jullie dat mischien?

    Ik moet wel zeggen dat dit spel vaak veel van hetzelfde is. Zo'n dorpje bevrijden bestaad altijd uit het opblazen van 3 wegversperringen:{. Veranderd dat nog tijdens het spel, of blijft dat steeds hetzelfde ?
     
  11. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me in vredesnaam uitleggen wat ik moet doen om een privincie te bevrijden? want zlefs als ik alle settlements enzo heb liberated en alle dorpjes en shit blijft het '' politiek onstabiel'' en niet gewoon groen:{
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je moet wel verder gaan met de main story he...
     
  13. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik dacht: ff tussen de main story door een paar eilandjes bevrijden... maar dat kan dus niet?
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Op het moment dat zo'n provincie in je HUD rood kleurt kun je hem bevrijden.

    Iemand??
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  15. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Oeps:eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag weer even gespeeld. Maar weet iemand wat nu precies de bedoeling is van die sidemissions?? Als ik zo'n dorpje heb bevrijd, dan kan ik naar zo'n ventje om een sidemission te spelen. Maar wat is daar nu het nut van?
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb hem eergisteren gehaald voor 30 pleuro en ik ben er blij mee :thumbs:

    en door die sidemissions krijg je een achievement en respect.. wat je daar aan hebt weet ik ook niet... volgens mij staat er dan een betere auto bij je saveplek en betere wapens
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je zon haak krijgt bij de demo of kan dit niet?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat kan niet. Die krijg je in het echte spel door een aantal missies te doen.

    Weet trouwens iemand waar je zo'n F16 kan halen. Behalve dan op niveau 5 van de politie te zitten en er dan 1 kapen.

    En die jetski's zijn echt vet :cool: en ze gaan hard
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n haak waarmee je op auto's enzo kunt schieten, zodat je eraan blijft hangen met je parachut??

    Die kun je zeker gebruiken, maar ik heb geen flauw idee waar ik die gevonden heb;)
     

Deel Deze Pagina