Nou kijk als ik op die ene kant van de printplaat druk gaan ze branden en als ik hem dan loslaat gaan ze weer uit, ze blijven dus nooit aanstaan. Ik zal wel ff een beter filmpje maken.. Trouwens als ik de guide indruk dan gaan ze niet aan, het lijkt wel of de printplaat er niet goed opkan ofzo..
Er zit dus een contactje half los... Wanneer je drukt maakt het blijkbaar goed contact en anders niet. Dus even opnieuw solderen
eindelijk fillport gekregen, nu nog radiator en paar koppelingen en waterkoeling is af Ik was de kleine rubberen pootjes onderaan m'n 360 beu (teveel extra bochtenwerk tijdens het schuren ) dus heb ik de onderkant 'iets' gemodificeerd Ik ben normaal gezien geen 'spikes'- persoon maar ik vindt ze dr wel op passen, en vind em een beetje op een voodoopc lijken
ok het ziet er veelbelovend uit. Maar ik zelf zou het toch niet aandurven, daar ben ik te a-technisch voor
De reden dat ik een 360 kocht was om te modden . Het is m'n eerste mod-project, dus ik weet er ook niet alles van, we leren gaandeweg Anyway, ik ben nu toch sterk aan het twijfelen of ik geen reservoir erin zou steken, alleen dat kost weer een aardige duit en ik heb er nu eigenlijk al teveel aan gespendeerd :{ Weet iemand hier een plek waar je de coolplex pro 10 kan vinden voor een schappelijke prijs? Freezinghardware heeft hem maar de verzendkosten naar Belgiƫ zijn ongelofelijk...
Maar ik waag daar geen 400 euri's aan. ff offtopic: hoe haal je als je quote, een stuk tekst uit de quote? want meestal doet hij het dan niet meer.
Gewoon het stuk tekst weghalen maar zorgen dat je: [quote ] en [/quote ] laat staan Hopelijk komen mijn ledjes ook snel binnen, wil het afmaken
Ik ben de "kolere-herrie" van mijn 360 nu echt zat. De gemiddelde HP Proliant-server maakt minder herrie. Ik wil hem graag dusdanig modden, dat hij een stuk stiller wordt. Ik heb geen garantie meer op mijn 360, dus dat is geen showstopper. Er is echter wel een probleem, ik ben niet handig met boren/solderen etc. Hebben jullie wellicht tips waar ik kant en klare mod-accesoires kan kopen om hem stiller te maken? een nieuwe behuizing? andere cooling?
Het lawaai ligt niet aan de koeling maar aan de dvd-speler Je kan er stille fans in zetten maar echt veel gaat dat niet helpen want zoals ik als zei: het grootste lawaai komt van de speler.
hoi, er is voor de xbox uno een decal die je zelf in kan vullen. http://www.vinzdecals.com/gfx/0620.gif <---klik is die er ook voor de 360?
dat zullen de buren leuk vinden... dat ding van mij maakt een snerpend geluid, dat komt niet van de dvd-speler hoor. en als hij warmer wordt gaat hij harder snerpen...(alsof hij aanloopt)
Huh, snerpend? dat is niet de bedoeling. Waar komt het geluid dan wel vandaan? Wanneer heb je je 360 gekocht?
Bij de launch, en hij is al "open" geweest, dus geen garantie meer. Ik dacht eerst dat het de HD was, want zo klinkt het geluid een beetje...een stervende/oude hd, maar als ik de hd verwijder blijft het geluid. Ik heb zelf het idee, dat het de koeling is, want als ik hem warmer laat worden wordt het geluid erger...want meer bewegende delen zitten er toch niet in?
Heeft iemand al zijn controller verneukt dat ie losseonderdelen verkoopt? Mijn analoge pookjes zijn nogal versleten, ik neem aan dat deze te vervangen zijn, dus als iemand dit onderdeel heeft liggen pm me!
Als ie meer geluid maakt als ie warmer wordt zal het idd aan de fans liggen, die zijn temperatuur geregeld. Als ik jou was zou ik hem gwn weer opensmijten en de fans met 2 aparte 60mm fans verwisselen, je kan veel betere vinden dan de stocks of de talismoon dingen. Van dikte zou ik 25 mm nemen.