YES! Lol, ik ben nu zelfs blij. Ik heb je al toegevoegd op Live, lange tijd geleden al. Ik cancel de Friend request wel ff, en vraag het opnieuw aan, dan staat het bericht bovenaan.
Oke, het spelen moet even wachten sorry Heb over een week testweek en als ik niet leer kan ik een heel schooljaar overdoen en daar heb ik geen zin in Na volgende week kan ik normaal weer spelen
Zou ik wel oke vinden, krijg ik morgen namelijk binnen Edit: Heb de game binnen, vet spel. Maareh, is op Regular SP een auto-aim aanwezig of ben ik gewoon goed? .
hey ik heb al een clan match geboekt tegen ak 47 ... volgende week zondag .. in gears of war dus .. @ BOLSTER WIL jij er ook bij .... voeg me toe op xbox live .. en ik neem contact met je op ...
Ik heb je al lang toegevoegd op Live Zal wel even oefenen dan fuck die tentamens nu zijn de moeilijke toch al geweest Heb de laatste tijd eignelijk totaal geen GoW meer gespeeld maar zal hopelijk nog wel lukken
ik ook nie ik speel alleen maar GRAW 2.. ...... @ MarcorgaZ hey jonguh ik wil wel graag dat je eerst zelf je naam verandert...en als je dat gedaan hebt dan stuur ik naar jou dat geld terug .. snp je anders kunnen jullie misbruik van mij maken.. en ik ben een foede clan ik heb al 9 leden .. dus het is niet niks als je mu joint.. gr marine nl ( bolster je zit er ook bij ...)
Ja, ik had hetzelfde . Maar dan ga ik nu wel ff naar de winkel, en verander mijn naam. Maar wie zijn de andere clanleden dan? Hoe staat het met de site? Wie zitten er in het roster voor de clanwar met AK47?
Ah, keer beetje CoD2 doen? Dat is mijn favoriete game of het moment Moet er nu niet ook een nieuw topic komen alleen over m16?
Ik suck eigenlijk best wel in CoD2 . In een potje van 50 kills haal ik mss 12 kills gemiddeld, maar ga ik zelf 20x (....) dood. Ach, Gears of War is toch mijn favo spel . Ik zie op 360Voice trouwens dat ik het sinds de launch 79 dagen heb gespeeld, tel daarbij een weekje vakantie in Duitsland zonder internet op, en ik zit al op zo'n 85 dagen Gears of War. "Gears of War. It just simply pwns."
yo willen jullie gewoon een keer een funmatch op cod2? lijkt me leuk, laat even weten met hoeveel mensen jullie spelen, bv jullie hebben maar 2 mensen dan doen we toch een 2 vs 2. Laat het even weten, als jullie niet willen maakt het niet uit. Alvast bedankt.
Hey welke spellen speel je? Als je cod2 speelt, moet je t even zeggen marine robbin, dan wil ik wel een tryout. later
Wat een raar mannetje ben jij, bij een clan een try-out vragen die 1,5 maand niks hier heeft laten horen, en dan zelf een post hier maken dat jouw clan recruit?