[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk als ik op die ene kant van de printplaat druk gaan ze branden en als ik hem dan loslaat gaan ze weer uit, ze blijven dus nooit aanstaan. Ik zal wel ff een beter filmpje maken..
    Trouwens als ik de guide indruk dan gaan ze niet aan, het lijkt wel of de printplaat er niet goed opkan ofzo..

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Er zit dus een contactje half los... Wanneer je drukt maakt het blijkbaar goed contact en anders niet. Dus even opnieuw solderen

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hii alweer hehe, naja doe ik volgende week wel ff..

4. alpha_prime

alpha_prime resident@gekkenhuis

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk fillport gekregen, nu nog radiator en paar koppelingen en waterkoeling is af :cool:

Ik was de kleine rubberen pootjes onderaan m'n 360 beu (teveel extra bochtenwerk tijdens het schuren ;) ) dus heb ik de onderkant 'iets' gemodificeerd :cool:

Ik ben normaal gezien geen 'spikes'- persoon maar ik vindt ze dr wel op passen, en vind em een beetje op een voodoopc lijken :9

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    je bent alleen de bovenkant nog vergeten :9

6. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenkant en onderkant moeten nog geverft worden. Als dat gedaan is laat ik het wel zien *)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ok het ziet er veelbelovend uit. Maar ik zelf zou het toch niet aandurven, daar ben ik te a-technisch voor

8. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat ik een 360 kocht was om te modden :cool: . Het is m'n eerste mod-project, dus ik weet er ook niet alles van, we leren gaandeweg :thumbs:

Anyway, ik ben nu toch sterk aan het twijfelen of ik geen reservoir erin zou steken, alleen dat kost weer een aardige duit en ik heb er nu eigenlijk al teveel aan gespendeerd :{ Weet iemand hier een plek waar je de coolplex pro 10 kan vinden voor een schappelijke prijs? Freezinghardware heeft hem maar de verzendkosten naar Belgiƫ zijn ongelofelijk...

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar ik waag daar geen 400 euri's aan.

ff offtopic:

hoe haal je als je quote, een stuk tekst uit de quote? want meestal doet hij het dan niet meer.

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het stuk tekst weghalen maar zorgen dat je: [quote ] en [/quote ] laat staan :) Hopelijk komen mijn ledjes ook snel binnen, wil het afmaken :9

11. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de "kolere-herrie" van mijn 360 nu echt zat.
    De gemiddelde HP Proliant-server maakt minder herrie.

Ik wil hem graag dusdanig modden, dat hij een stuk stiller wordt.
    Ik heb geen garantie meer op mijn 360, dus dat is geen showstopper.

Er is echter wel een probleem, ik ben niet handig met boren/solderen etc.
    Hebben jullie wellicht tips waar ik kant en klare mod-accesoires kan kopen om hem stiller te maken?

een nieuwe behuizing?
    andere cooling?

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Het lawaai ligt niet aan de koeling maar aan de dvd-speler ;) Je kan er stille fans in zetten maar echt veel gaat dat niet helpen want zoals ik als zei: het grootste lawaai komt van de speler. :)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je kan natuurlijk ook het geluid van je speakertjes verder openzetten ;)

14. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
  15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ;) dat zullen de buren leuk vinden...

dat ding van mij maakt een snerpend geluid, dat komt niet van de dvd-speler hoor. en als hij warmer wordt gaat hij harder snerpen...(alsof hij aanloopt)

16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, snerpend? dat is niet de bedoeling. Waar komt het geluid dan wel vandaan? Wanneer heb je je 360 gekocht? :)

17. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de launch, en hij is al "open" geweest, dus geen garantie meer. :mad:

Ik dacht eerst dat het de HD was, want zo klinkt het geluid een beetje...een stervende/oude hd, maar als ik de hd verwijder blijft het geluid.

Ik heb zelf het idee, dat het de koeling is, want als ik hem warmer laat worden wordt het geluid erger...want meer bewegende delen zitten er toch niet in?

18. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al zijn controller verneukt dat ie losseonderdelen verkoopt? Mijn analoge pookjes zijn nogal versleten, ik neem aan dat deze te vervangen zijn, dus als iemand dit onderdeel heeft liggen pm me!

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    je kan de pookjes van een xbox 1 controller gebruiken geloof ik

20. alpha_prime

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie meer geluid maakt als ie warmer wordt zal het idd aan de fans liggen, die zijn temperatuur geregeld. Als ik jou was zou ik hem gwn weer opensmijten en de fans met 2 aparte 60mm fans verwisselen, je kan veel betere vinden dan de stocks of de talismoon dingen. Van dikte zou ik 25 mm nemen.

Deel Deze Pagina