Wessiej, zin om ff die 3 --> win 20 matches, defend your championship en Win 20 consecutive matches te halen? (Met spatie dus) Ff makkelijk in 1x die 110G verdienen Iemand anders die ze wil halen mag natuurlijk ook!
Na een lange dag gamen: Smackdown Vs. RAW Seasoned Vet Win 100 matches on any difficulty setting. In Ring Journeyman Win at least one match using every Superstar on the roster on any difficulty setting. In Ring Technician 10 Defeat every Superstar on the roster by pin or submission at least once on hard difficulty. Morgen maar even voor de laatste... Dan nog 6 online achievements... Niemand zin om die met mij te gaan halen? Of boeit het niemand hier, de achievements dan?
Whoehoe...: Complete Domination! Defeat every Superstar on the roster at least once on legend difficulty. Heb nu alle offline achievements... Maar kan niemand vinden die de online achievements met me wil halen....
Nice, dan ga ik hem zeker kopen. Jammer genoeg is net m'n 360 overleden, dus ik moet nog ff wachten totdat ik deze game aan de collectie toe ga voegen. ps: wel raar dat je er vier controllers voor nodig hebt
Hoe kan je iemand bij Royal Rumble uit de ring gooien? Ik kan sowieso niet iemand 'gewoon' vasthouden om hem rond te slingeren of wat dan ook. Ik doe meteen een aanval...
Ah ok. En wat kan je er precies tegen doen als de tegenstander je eruit wil gooien? Zodra twee mannetjes mij tegelijk pakken is het onmogelijk om er weer in te komen.
Ja behalve als je net als ik rey mysterio hebt gekozen Als ik het probeer counteren ze altijd en wordt ik er zelf uitgegooid. Maar ja. Heb dus de rumble niet gewonnen, maar net tijdens Wrestlemania wel de WHC gewonnen in een Hell in a Cell wedstrijd
heb de game pas net.. maar het is wel een goeie game alleen afentoe wil je alles zo te snel doen dat je op andere controls drukt rest is het uitstekend
als je speler neer is, en er staat push a button nog wa,, dan duurt dat kei lang,, heeft iemand tip omdaar sneller te komen?
je kan sneller opstaan door te counteren. je moet dus counteren op het moment dat je tegenstander en slaande of schoppende move op je wil doen, dan sta je meteen op