1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    DOA games zijn goed alleen die DOAX (vollybal ja) zijn nutteloos.

    Alleen voor japanse mensen zonder leven xD en hierop geilen...
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn toch een aantal mensen op dit forum die daar niet helemaal mee eens zijn. DOAX 1 hebben veel mensen toch gespeeld. Ik heb de game ook een aardige tijd gespeeld. Het is best verslavend hoor :9 Maargoed, voor een keer kan zo'n game ook wel, maar de 2e zal niet snel in mijn Xbox360 verschijnen.
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen DOA Ultimate 1 + 2 gespeeld vond het nogal crappy though.....
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Er was niks 'crapys' aan Doa Ultimate 2.
    Dat was heerlijk :)
     
  5. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde al een poosje far cry instincts. vond het heel leuk. dus dacht toen evolution uitkwam laat ik die ook maar kopen. die viel mij wel heel erg tegen. weinig missies weinig basismaps voor multiplayer en het uiterlijk leek wel of die nog ff snel afgeraffeld was. Het was ook niet zo'n hele slechte game maar in verhouding met de vorige vond ik hem niet zo goed.
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    State of emergency was eigenlijk ook een slechte game.... gewoon leuk voor eventjes maar na een uurtje spelen ook wel weer 2-3 dagen wegleggen om vervolgens weer een uurtje te spelen:9 Wel alle characters unlocked en alle missie's uitgespeel:)
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally Sports Challenge vond/vind ik behoorlijk bagger. Niet te vergelijken met Colin McRea Rally. RSC is veel te arcade.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    RSC 2 vond ik een prachtspel, speel het nogsteeds soms. Tuurlijk is het niet te vergelijken met ColinMcRae, je vergelijkt Burnout toch ook niet met Forza Motorsport? Zoals je al zegt, niet te vergelijken, doe het dan ook niet :+.
     
  9. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Touche

    Burnout is ook bagger. Arcade troep. Zowel RSC als Burnout.

    p.s. Is er trouwens ook een beste game thread?
     
  10. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee ik weet wel dat er een zoekfunctie is
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.....:9 is vast wel ergens te vinden zo'n thread
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Maak gewoon zelf zo een thread :thumbs:
     
  13. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet een opsommingsthread? zoniet, maak het dan bij 360 game forum hier is het vet dood..
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mee eens dit onderdeel van het forum is dood als je het vergelijkt met het 360 forum en bijvoorbeeld the mile. Jammer dat er zo weinig mensen nog geintereseerd zijn in dit deel van het forum.....
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo gaat vergelijken raad ik je Richard Burns Rally aan. Dat is nou wat ik noem realisme! Geweldig wat een spel._O_

    Het zijn gewoon totaal verschillende games maar daardoor hoeven ze nou niet bepaald slecht te zijn. Ik zal ook niet gauw RSC of CM spelen aangezien ik veel liever het realisme van RBR zie en speel. Maar toch vind ik RSC & CM totaal geen slechte games aangezien ze precies doen wat ze moeten doen.
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de Colin McRea serie gespeeld en was/ben daar tevreden mee, ik heb niet zo de behoefte om een andere game te gaan spelen dan Colin McRea.
     
  17. shootermaster

    shootermaster Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Blazing angels

    Ik vind Blazing angels een slecht spel omdat het ten 1e hele slechte graphics heeft (xbox360) --- daarbij was de gameplay ook bagger .. ik heb het pas 1x gespeeld maar vOnd het nU het nu al klOte.. (mensen kOOp diit niiej..)=( :D
     
  18. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    0wK3eJtjhUszzz Cya.
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jij ownt. :+
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    American Chopper|:- |:- wat een waardeloze game is dat zeg, het zag er lelijk uit het had niets maar dan ook niets met de serie te maken(die overigens wel heel goed is!\o/ ) alleen de dudes van OCC zaten in het spel, maar je moet racen tegen indianen ofzo en pokeren op de motor:'-( |:-
     

Deel Deze Pagina