Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Kijk jij hebt er straks profijt van, wij zitten hier gebakken met een ''cheapy'' Xbox 360 straks :emo: Als MS nou eens snel met een bevestiging komt kan ik nog mijn Xbox 360 verkopen :D

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... er klopt iets niet ... was amped 3 niet een van de launch titels van de 360...? :+ http://www.gcshop.nl/details.php?id=1749 Amped 3 is allang beschikbaar dus hoe je erbij komt dat die niet is aangekondigd....8)
    Ook noem je een aantal games die niet echt heel erg indrukwekkend zijn, ik ben het met je eens over de titels, maar is dat niet een kwestie van meningsverschil? Ik kan ook zo een paar PS3 titels opnoemen waar ikzelf geen bal ga aanvinden en anderen weer wel..

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe idd ben ook wel blij dat ik gewacht heb, althans ik hoop maar dat ze alle problemen met de oude 360 opgelost hebben met deze 2de versie. Want als ik zo van iedereen lees wat er allemaal met hun 360 is word ik daar ook niet vrolijk van, zoveel problemen waren er lang niet met de release van de oude doos. Vind het idd eigelijk wel lullig voor alle mensen die er al vanaf het begin 1 hebben, en dat M$ zo snel met een 2de versie komt. Maargoed ik hoop dat M$ die mensen niet in de steek laat (wat ik niet verwacht, en vind persoonlijk dat als mensen zovaak last hebben gehad met hun oude 360 dat ze gewoon die Zephyr moeten krijgen. Een vriend van mij heeft al iets van 4 360's gehad, allemaal met de ring of dead...

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  4. Cybercon

Cybercon Guest

Wat ik belangrijk vind aan exclusives is dat ze de console er daadwerkelijk beter op maken. De titels die ik noemde doen dat in mijn ogen duidelijk niet. Titels van het niveau Gears of War, MGS, Final Fantasy etc. etc. slagen hier glansrijk in(lees: aanwinst). Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de PS3, ook in deze lijst zitten een aantal spellen die kwalitatief niet aantrekkelijk zijn. Maar zoals je zelf al zei, dit heeft allemaal te maken met persoonlijke smaak. En ja Amped 3 is al verschenen, my bad :emo: Ik zat met m'n hoofd al bij deel 4 aangezien er de geruchten gingen dat ze met een nieuwe deel zullen komen :)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2007
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    7/8 stuks hier :cool:

ik win \o/ 8)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Aauw 8) thats suck dude, ik zou dan persoonlijk geen vertrouwen meer hebben in de 360! (hardware dan he)

Ik weet dus niet of je daar zo blij mee moet zijn hehe

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die nieuwe versie van de 360 persoonlijk niet eens zo interessant. Kijk tuurlijk, als ik nu nog geen 360 had gehad (of alweer in mijn geval :+), dan was het misschien aantrekkelijk geweest. Maar persoonlijk kan die HDD van 120 GB me gestolen worden, de huidige van 20 GB is nog leeg genoeg hiero. En een HDMI aansluiting....tja, kan ik ook de meerwaarde niet echt van inzien.

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    In dat bericht staat niet dat er een exclusieve titel voor de PS3 wordt gemaakt. Het is nog niet zeker welke game waarschijnlijk de Starwars game. Misschien een poort van Mass Effect. Kan ook nog.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Een port van Mass Effect lijkt me onhaalbaar aangezien MS de uitgever is van het spel. Maar goed je zou best een gelijk kunnen hebben wat KOTOR betreft, alleen vind ik het wel frappant aangezien de vorige delen Xbox exclusive waren.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Denk ook geen poort van Mass Effect aangezien die ook van Microsoft Games Studios. Maargoed denk eerder een StarWars game, afwachten maar weer...

Cybercon was me voor :D

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Die dezelfde games heeft als de "expensive" Playstation 3 :thumbs:
    Bij de 2 aangekondigde games die multi gaan zal het niet blijven ben ik bang voor Sony.
    Als MS dadelijk echt komt met een core voor dezelfde prijs als een Wii dan zijn de rapen in console land helemaal gaar :eek:

Marketing technisch gezien zal het voor MS alleen maar slim zijn om 3 verschillende 360's op de markt te brengen.
    Core: €249,- (specdulatie mijner zijden)
    Premium:€349,- (speculatie mijner zijden)
    Zypher: €491,- (haal ik uit de link van Fok.nl)

Men promoot met de €249,- versie om te laten zien dat je voor dat geld een power console kunt hebben, die makkelijk mee kan met de rest van de competitie (waar je dus dezelfde games mee kunt spelen waarmee Sony DIT JAAR kan adverteren, is dus makkelijk meeliften op de Sony reclames).
    Mocht de (hardcore) gamer meer eisen hebben dan kunnen ze voor een duurdere en complete versie gaan (waarvan de meest uitgebreide nog ruim onder de prijs van de PS 3 ligt....)

Als de geruchten dus echt waar zijn dan gaat MS dus de Wii en PS 3 gelijktijdig aanpakken....

Benieuwd wanneer de rest weg gestreept kan worden :eek:

12. Cybercon

Cybercon Guest

Wel in de juiste context lezen aub. Het is ''cheapy'' als je het vergelijkt met de nieuwe variant aangezien dit toch meer een full pack is. Over de Xbox 360 spellen had ik het niet over, dat staat dus buiten kijf :thumbs:

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sja,
    Ik zal en de harde schijf niet persé nodig hebben én de HDMI ook niet... Dus de basis van de console blijft hetzelfde...
    Zelfde als een slim line PS 2, dan is de eerste versie toch ook niet "cheapy"....?

14. Cybercon

Cybercon Guest

Een hardeschijf die bijna 6x zo groot is als de huidige HDD in de Xbox 360 vind ik toch echt een reden om te overwegen voor de nieuwe variant te gaan. Maar anderen zullen daar weer anders over denken :)

En ja de PS2 slimline had het voordeel dat de voeding erin gebouwd zat en het een stuk compacter was. Voor mij waren dit redenen om 'm aan te schaffen.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2007
  15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer eens inhoudelijk te reageren op de rest van mn uitgebreide post...
    Het blijft makkelijk om elkaar af te gaan katten op kleine puntjes die de meerderheid niet boeit.

16. Cybercon

Cybercon Guest

Het basis van de console blijft hetzelfde, maar de extra's zoals een veel grotere hardeschijf vind ik toch wel aantrekkelijk. Zeker voor een prijs van 470 euro. Duidelijker kan ik het niet maken.

17. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Cybercon & Excess-Denied jullie hebben gelijk.

@Xwon
    Je hebt gelijk Square Enix gaf al aan dat FF13 graag de concurrentie aan ziet gaan met de MistWalker Studio. Maar er zullen ook zeer veel games op de 360 exclusiviteit verliezen. Dead Rising bijv.
    Uiteindelijk komt het neer op First Party vs First Party.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Dat heeft Square Enix dus nooit gezegt. De grote brein achter de FF serie, Sagakuchi, heeft gezegt dat hij graag een FF op de Xbox 360 ziet verschijnen. Feit blijft wel dat hij niet meer de persoon is die het hoge woord heeft bij Square Enix. Hij is nu bezig met zijn eigen projecten en als er iemand de aankondiging zal maken dat FF XIII ook op de Xbox 360 zal vershijnen, zal Square Enix die doen.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ow, op dit moment zijn de geruchten vaak een ECHTE voorbode voor wat er komen gaat ;)

En insider op een XBox forum geeft heel duidelijk aan hoe of wat de voorbodes kunnen zijn :thumbs:
    Dus nogmaals.....

Who's next \o/

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Och, hebben ze zitten slapen? Allé zeg, dat is iets he...
    Anyways, jij hebt serieus zitten doordrammen op de BC van ps3, nu is het wel minder he...:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina