Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sakaguchi werkt niet meer bij Square. De man kan dus roepen over Final Fantasy wat hij wil, feit is dat hij er niks over te zeggen heeft. Daarnaast, door wie word Sakaguchi's studio Mistwalker gefinancieerd? Juist Microsoft.

Inderdaad, een insider op een Xbox forum. Nee, die zal eens positief over de PS3 gaan doen. :)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  2. Cybercon

Cybercon Guest

Nee inderdaad dat zijn harde bewijzen ja :emo: Wat is de bron? Xbox360fanboy.com? :emo:

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie lijken wel mn neefje.. Als hij verstoppertje speelt houd hij zn handen voor zn ogen en denkt dat niemand hem ziet....
    Beetje hetzelfde als de Sony fans die stug blijven ontkennen dat Sony heel snel, heel veel terrein aan het verliezen is...

Gaan jullie nu echt zeggen dat de zaken die in mn bovenstaande post niet gewoon echt zo zijn...??
    Hoeveel van de 6 miljoen consoles die Sony dacht te verkopen voor maart 2007 zijn er nu verkocht??
    Met geluk 2 miljoen, en na vrijdag 2,1 miljoen }:]
    Maar goed, nogmaals, dit zijn zaken waar je niet onderuit kunt.

4. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon??? Waarom moet je mij zo nodig mij persoonlijk weer aanvallen? Lees jij nu eerst maar eens goed mijn reacties vanaf pagina 75. Het ENIGE wat ik heb gezegd is dat ik sceptisch was en dat ik geen wonderen verwachtte. Ik heb geen enkele (voorbarige) conclusie getrokken. Dus waar jij je 'doordrammen' vandaan haalt is mij een raadsel. Dus ik stel voor om voor de verandering eens je ongelijk toe te geven. Net als in de 360 BC 'discussie' verwacht ik echter nu ook geen wonderen.

72% klinkt best indrukwekkend maar het is allesbehalve een wonder. Zeker als je bedenkt dat onder die 72% ook games behoren met duidelijke problemen of sporadische problemen. Misschien dat minder dat 50% van de games zonder problemen werkt, dat is telleurstellend voor diegene met een grote PS2 game bibliotheek. De meesten zullen gewoon hun PS2 ernaast moeten behouden.

De enige die hier liep door te drammen en de concurrentie te kakken zette was Sony, met hun 100% BC vanaf dag 1... Denk daar maar eens aan voordat je weer de roeping voelt om weer onnodig persoonlijk te worden. :{

Tekken 6, Katamari, Okami, Time Crisis, F1 ..

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Guys.. Het ging net even lekker.. ;)

Persoonlijk vind ik dat nieuws van Devil may cry echt heel tof. De 360 heeft het voor mij wat betreft de games (vooralsnog) dik gewonnen van de PS3. Dus zoals het er nu naar uitziet komt de PS3 hier niet in huis. O-)

Natuurlijk moet ik er wel even bij zeggen dat de PS3 er nog niet eens is (officieel), maar nogmaals, dit is zoals het er nu uitziet. :)

Als ze nou nog even een multiplatform versie van een nieuwe God of War in elkaar gaan knutselen ben ik helemaal blij ^^ Oh, en als ze toch bezig zijn kunnen ze wat mij betreft Tekken ook naar de 360 schoppen.. :D

6. Cybercon

Cybercon Guest

Ik zeg het nog een keer, hopen dat God of War naar de Xbox 360 komt is kansloos. God of War wordt ontwikkeld door Santa Monica Studios wat een studio is van Sony. God of War op de Xbox is een no go ;)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh dan heb ik over dat bericht heen gelezen ^^
    Maja, Ninja Gaiden 2 gaat 't toch wel maken, dus I can live with that :+

8. Cybercon

Cybercon Guest

God of War III VS Ninja Gaiden 2

Dat gaat een zeer interessante battle worden :+

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PS3 netwerk is online:

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een ieder die waarde hecht aan deze functionaliteit ..

Sony Won't Focus on Updating 'Old' PS2 Games

Bron: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3158104

11. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Sakaguchi is dus van Mistwalker en werkte voor heen bij Square Enix. Hij is overigens wel de bedenker van FF serie als ik het goed heb. Dan nog zal Square Enix Sony onder druk zetten. Maar zeker is het dus nog niet.

De vorige keer was er een xbox 360 met ingebouwde HD-DVD speler. Dit is uiteindelijk ontkent dus zal er ook wel niet komen. Nu heeft Microsoft wat anders bedacht en willen ze kijken hoe dit aanslaat.

De Zepher:
    Wat ze voornamelijk doen is vooral extra losse hardware erbij geven. Dit maakt het wel allemaal erg aantrekkelijk. Het is voornamelijk materiaal om LIVE te promoten. Eigenlijk is het een soort van price-drop. Alleen ipv een prijsdaling extra accesoires.

Denk dat de Zepher nog dit jaar komt. Dat is mooi, dan moet Sony met een reactie komen. Ook al zeggen ze dat zij zich aan hun eigen price-drop schema gaan houden.

Xbox 360 & PS3
    In principe krijg je hetzelfde wifi, HD afspeelmogelijkheden.
    360
    Biedt een keuze je hoeft het niet te kopen.
    PS3
    Gebruiksgemak geen uitsteksel gewoon een box met alles erin.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te zien dat de BC van de PS3 wel goed in elkaar zit, elke PS2 titel die ik nog moest halen kan ik verder spelen op mn PS3..

Nu maar wachten op vrijdag :mad:

13. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 en PS3

Ik heb vanaf december 2006 voor het eerst een console gekocht, Xbox 360 met Gears of War. Vond het prachtig, echter binnen 2 weken werd mijn Xbox 360 2x omgeruild. Kapot.

Vandaag bij verlenging van mijn mobiele abonnement een PS3 besteld. Bijbetaling 330 euro. Wij hebben een Full HD TV. Momenteel de Xbox 360 aangesloten via VGA. Ik ben zeer benieuwd naar de potentie van de PS3 met HDMI.

Ik heb geen voorkeur voor Xbox of PS3. Zolang er maar geweldige spellen worden uitgebracht. Tot nu toe zeer tevreden over de spellen van Xbox 360.
    We zullen zien wat de PS3 brengt.

14. Cybercon

Cybercon Guest

Mag ik weten bij welke zaak deze actie van toepassing was? :)

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    En laat dat dan een prequel zijn van Final Fantasy VII, hoe awesome! :thumbs:

16. Cybercon

Cybercon Guest

Nice try, maar die zit er dus voorlopig niet in :b:

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, alleen niet voor de 360. De PSP is de gelukkige, al moet ik wel zeggen dat ik niks meer van die game hoor of zie.

18. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je dat ik ook nuttig post :b:.
    On topic, dat van die psp versie was mij ook bekend. Het zou wel heel tof zijn als ze de storyline verder uitdiepen / uitbreiden.

19. Cybercon

Cybercon Guest

Ja ik dacht even dat het om de remake ging van FF VII, je weet wel die veelbesproken ''tech-demo'' die we op de E3 te kregen zien :)

En zo stil is het niet hoor omtrent Crisis Core : klik

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, mja ik heb geen PSP meer dus ik heb het nieuws ook niet meer zo gevolgd eigenlijk :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina