Pardon??? Waarom moet je mij zo nodig mij persoonlijk weer aanvallen? Lees jij nu eerst maar eens goed mijn reacties vanaf pagina 75. Het ENIGE wat ik heb gezegd is dat ik sceptisch was en dat ik geen wonderen verwachtte. Ik heb geen enkele (voorbarige) conclusie getrokken. Dus waar jij je 'doordrammen' vandaan haalt is mij een raadsel. Dus ik stel voor om voor de verandering eens je ongelijk toe te geven. Net als in de 360 BC 'discussie' verwacht ik echter nu ook geen wonderen.
72% klinkt best indrukwekkend maar het is allesbehalve een wonder. Zeker als je bedenkt dat onder die 72% ook games behoren met duidelijke problemen of sporadische problemen. Misschien dat minder dat 50% van de games zonder problemen werkt, dat is telleurstellend voor diegene met een grote PS2 game bibliotheek. De meesten zullen gewoon hun PS2 ernaast moeten behouden.
De enige die hier liep door te drammen en de concurrentie te kakken zette was Sony, met hun 100% BC vanaf dag 1... Denk daar maar eens aan voordat je weer de roeping voelt om weer onnodig persoonlijk te worden. :{
Tekken 6, Katamari, Okami, Time Crisis, F1 ..
Laatst bewerkt: 20 mrt 2007