WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt dat nog iemand reageerd :thumbs:

    rest is het wel een goede game behalve online
     
  2. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @HellBoy

    online moet je idd een hele goeie verbinding hebben, hopelijk wordt die mode beter uitgewerkt in het volgende deel. mooie avatar van DefQon.1, wat een vet feest is dat toch altijd he ;)
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een goede verbinding hoor ;)

    ja is goed feest maar kan er nog niet naar toe :mad: ben nog maar 14
    maar luister altijd de live sets enzo
     
  4. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde de verbinding met je medespelers, want 8 van de 10 keer zijn het geen europeanen :p
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee hoe ik general maneger van het jaar wordt.mijn spelers zijn altijd gebleseerd.En ik wil die achievement
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ploeteren of 'cheaten'.

    Employee of the year 100
    Win the General Manager of the year trophy.

    You can earn this achievement along with 'New Hire'. The easiest method of doing this is having a two-player GM mode. In the beginning, make the opposing brand have absolutely NO matches. Make any matches on your brand, so you will earn more fans. When you have taken all the fans, you can have no matches for every single week. After Wrestlemania, you will be awarded the GM of the Year trophy and the achievement.

    Voor verdere achievement hulp zie deze achievement guide
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt en hoe krijg ik die achievement van versla elke superstar op legend mode.Moeten dat allemaal de superstars zijn ook die dat je vrijspeelt ?
     
  9. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Iedere superstar (raw, smackdown, divas en legends) op Legend difficulty verslaan. Kost een heleboel tijd en je kan deze achievement niet tegelijkertijd met de 'in ring technician' achievement halen. Om beide achievements te halen zul je dus iedere superstar twee keer moeten verslaan...

    [​IMG]In Ring Technician10 [​IMG]Defeat every Superstar on the roster by pin or submission at least once on hard difficulty.You CANNOT earn this at the same time as 'Complete Domination!' You MUST defeat every superstar on hard difficulty to earn this. Win by only pinfall or submission; do NOT win by countout or DQ, or else you will not get this achievement. An efficient way to doing this is to make a list of superstars you defeat.

    [​IMG]Complete Domination!20 [​IMG]Defeat every Superstar on the roster at least once on legend difficulty.You CANNOT earn this at the same time as 'In Ring Technician' You MUST defeat every superstar on legend difficulty to earn this. Win by only pinfall or submission; do NOT win by countout or DQ, or else you will not get this achievement. An efficient way to doing this is to make a list of superstars you defeat.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en alle vrouwen ook :)

    Succes, ben er 2 volle dagen mee bezig geweest, voor alle 3 achievements :)
     
  11. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Diva's zijn de vrouwen

    3 achievements? Welke naast 'in ring technician' en 'complete domination' bedoel je dan?

    /edit: ook lekker vaag trouwens, heb toen de GM mode uitgespeeld en beide achievements gehaald, maar in mijn prijzenkast is de enige ontbrekende beker die van de General Manager mode :{
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt he mannen.Ik ga ervoor
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    In ring Journeyman ;)

    heb btw 1000/1000 gamerscore :9
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op Marktplaats gekeken en zal 'm waarschijnlijk ook kopen, ben erg benieuwd. :)
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er nog mensen die het online spelen??

    ik speel best vaak online maar door die laggende americans is t een beetje jammer.

    Maar ik heb ook weleens met 3 NL in een game gezeten zonder lag en das echt vet gewoon TLC fatal fourway
     
  16. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox live gold was verlopen maar sinds gisteren heb ik weer een nieuw abonnement dus ik ga hem weer vaker online spelen.

    Wie een keer online wilt spelen mag me toevoegen
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 'm heb ga ik 'm absoluut online spelen, tegen die tijd kunnen we elkaar wel toevoegen.

    Ik zat er ook al aan te denken aangezien het spel vooral in Amerika goed verkoopt, maar gelukkig zitten er hier ook een paar die het nog online doen.

    Vond het vroeger al vet om met m'n broertje tag-team te doen maar dit lijkt me nog mooier. :)

    -Edit-
    In de demo lukt het me nog steeds niet om een liggende opponent naar het midden van de ring te slepen om 'm daar te pinnen, weet iemand hoe je dit moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor online matches mij even toevoegen, staat links mijn gamertag, matches zijn te simpel en amerikanen zijn te laggy :)
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt ie als 't goed is binnen. \o/

    En weet iemand hier nog antwoord op?
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof de LB inhouden en hem zo mee slepen
     

Deel Deze Pagina