Dat spel stinkt. Het is degene die als eerst de ander ziet wint, of je staat tegen over elkaar en blijft als een gek die schietknop inramme.
Jij snapt het fenomen4l , kun je niet bij ons in de clan komen. @pine vanavond geen Graw 2 gespeeld, maar counter strike, is dat ook voor homos. Trouwens moet leesdossier maken kom van het weekend met GOW EN GRAW 2
Nee GOW dan, als een stelletje debielen naar elkaar toe rennen en dan lucky gekild worden door host lagg. Graw 2 is skillzzzzzzzzzzz Dat woord komt niet voor in jouw woordenboek.
Nee ik denk niet dat dat gaat lukken.. Gears is veel meer als naar elkaar toe rennen als debielen, maar het host voordeel is wel een probleempje.. Graw is wel skills, maar veel meer tactic! Je ziet soms grote teams afgeslacht worden door de (vaak heel verrassende) tactiek van een nieuwkomer, dat is altijd wel lache
GRAW is Chill vooral campen met sniper achter dat hek in dat ene woestijnachtige level ben alleen naam kwijt door die shit ging ik 3 levels omhoog
Leeftijdslimiets: geen ( als je maar skills hebt ) Als je bij de clan zit: -geen hoppers -actief zijn ( maar ook niet de held uit willen hangen ) -Ic3 in je naam zetten <------------ dat vind ik zo'n onzin, beetje betalen vooor een clan tag, kom op
En uit alle Threads hier kom je de mijne kiezen als je een beetje rond hebt gekeken zie je dat een beetje goede clan een clantag heeft en je moet eenmaal voor Micr0soft points betalen dit is gewoon zo... Dus kijk eerst een beetje rond voor dat je gelijk een oordeel gaat fellen.. sjappie