hardware meter

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 20 mrt 2007.

1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, moet ff iets snel weten...sorry dat het zo snel moet maargoed:
    ik wil mijn moederbord updaten...of naja de driver instaleren want er zit nu geen driver op, nu weet ik niet wat voor moederbord ik heb dus ik dacht ik download even zo'n programmaatje waarmee je alles ziet wat in je pc zit...teminste de hardwarde met de namen etc...julie weten wel wat ik bedoel denk ik...dus mijn vraag is weet iemand een naam van zo'n programma of een site waar ik het kan downloade??:+

dankje alvast:thumbs:

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Everest.

3. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    dankje, heb gedownload...alleen nu weet ik wel welk moederbord ik heb, alleen de update kan ik echt niet vinden..mijn gegevens;
    als iemand weet hoe of waar ik de driver kan vinden, pleasee..want word echt gek van men computer

4. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je een Medion pc hebt, dan moet je gewoon op de Medion site de drivers downloaden.

http://www.medion.com/nl/ -> service ondersteuning.

5. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als ik dus naar service ondersteuning ga ( ben eerder op die site geweest) dan moet ik een code invoegen, mijne: 11422010010209 en dan kan ik uit 2 dingen kiezen ( in het ned ) alleen tsjah..ik weet niet of die goed zijn..want het MOET van die site?...want als ik dus de verkeerde download ben ik men moederbord kwijt.

6. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Alle cijfers op je moederbord zoeken en die invullen in Google... Ik moet dat ook nog eens doen.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een moederbord van MSI, helaas is dit een moederbord speciaal voor Medion gemaakt.
    MSI geeft om die reden geen ondersteuning voor dit type moederbord.

Je kan beter eerst even contact opnemen met de helpdesk van Medion.
    Misschien mailen ze jouw dan de update wel.

8. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb helpcenter gebeld van medion..en kreeg natuurlijk zon super slimme sjonnie aan de telefoon, die aan iemand van de technische kant had gevraagd welke update nodig was. ze zeiden dat ik de 2de update moes downloaden...voor de bios, niet voor moederbord( ik ben niet egt technisch met pc hehe, want je hebt toch een update voor je bios en 1tje voor je moederbord). dit klopt?
    nogmaals mijn code is: 11422010010209 voor als je op die site dus checkt...weet iemand of deze klopt, anders ben ik voorlopig computerloos :+

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Een biosupdate is als het ware een moederbordupdate. Die tweede is de juiste.

10. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is zeker weten juist denk je....want moet niet de verkeerde hebben..

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    100% zeker.:)

12. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een update voor je moederbord bestaat niet, wel drivers voor de on-board peripherals als audio, video, USB, RAID etc.

13. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    ok iedereen bedankt serieus...nu nog die instructies bergijpen die der bij zitten, haha maar dat moet lukke..;)

14. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt een firmware update voor zijn bios en drivers voor zijn moederbord (die je onders windows moet installeren).

15. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    dus er zijn ook drivers voor je moederbord..dus wat ik net heb gedownload vand ie medion site is alleen een update van de bios...nu moet ik dus ook nog moederbord driver?

16. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Google eerst een beetje, er zijn ontzettend veel websites te vinden die je uitleggen wat al die termen betekenen. Want je hoort de bel luiden maar de klepel he... ;)

Deel Deze Pagina