Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb een vraagje, ik heb soms dat ventjes rustig door mijn verdediging kunnen lopen, paar tips om dat te voorkomen?? want als je een sliding inzet heb je geel :mad:
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb geen tips nodig. Sta op 75** zoveel punten dus ik weet wel hoe het werkt hoor ;)

    Heb met Adriano goals gemaakt dat wil je niet weten, maar ik vind het te makkelijk om met Adriano te spelen dus daarom zet ik liever Crespo en Ibra in de basis. Vinden je tegenstanders je ook meteen een stuk sympathieker ;)
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zlatan veeeeel beter dan adriano, maar je bent sowieso een beetje jammer als je met inter speelt.
    Ik hoorde trouwens wel iemand zeggen dat ie de stats van adriano tegenover die van henry had gezet... en Henry was beter :p
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, maar Zlatan is toch ook gewoon goed...? :{

    Triest als je met Inter speelt? En wat vind je van Chelsea, Barça en Madrid dan? Of Brazilië?

    En wat moet je dan als Interfan?
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde er zelf eerst ook de hele tijd mee, maar ze zijn gewoon beter dan de rest.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Onzin. De verdediging van Chelsea is beter. Het middenveld van Chelsea is beter en de aanval van Inter is beter. Chelsea is dus al minstens net zo goed.

    En oh ja, ik speel meestal 4-4-2 met de volgende mensen:

    Julio Cesar
    Maicon Materazzi Burdisso Maxwell
    Vieira
    Zanetti Stankovic Cambiasso
    Zlatan Crespo

    Dus het is nou niet echt het sterkst denkbare elftal. Eerder het elftal dat in realiteit het vaakst speelt...

    Ik wil het wel eens zien, of Barça, Madrid en Manchester zoveel slechter zijn dan Inter. En hoe dan ook IS Inter gewoon een van de sterkste elftallen ter wereld. Het is nou eenmaal een realistisch spel.

    Niet zo zeiken. Moet je je er maar beter tegen wapenen of met een gelijkwaardig team spelen.
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik versla ze altijd, en ik mag best zeggen dat ik je een lafbek vind als je met inter speelt, jij moet niet zo zeiken, lullig fannetje
     
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pak meestal chelsea of manchester
    en met nationale clubs dan pak ik Ned, of Argentinie
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    maar jij bent ook zo goed :)
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tijdje met ado online gespeeld, maar werkte toch niet lekker. Dus nu ben ik weer met chelsea. Vind het jammer dat als je op ADO gaat staan niemand zo symphatiek is om een iets mindere club te nemen. Won af en toe wel met wedstrijdjes tegen inter enzo maar het was schaars. Nu dan maar weer met chelsea, gaat een stuk beter!
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2007
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    beter dan jij :thumbs: :{ ;)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Echt niet.
     
  14. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je niet je heb nog nooit tegen me gespeeld
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:


    \o/
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat mag je best zeggen ja. Met wie speel jij dan?

    En wat op hoeveel punten sta je online?

    Wil best een keer tegen je spelen hoor ;) Zullen we het zien.

    Heb ook heel lang met Ajax online gespeeld. Daarmee versloeg ik ook vrijwel iedereen. Inderdaad jammer dat bijna niemand zich aanpast, maargoed, wat maakt dat uit als je toch alsnog wint...
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu vooral vaak met Italie, Roma en af en toe is een keer een chelsea of ac milan.

    Punten weet ik niet uit mijn hoofd, maar ben ook gestopt met Ranked matches i.v.m. cheaten.
    Heb een tijd lang in de top 100 gestaan met hoogste ranking van 81

    Maar voeg me maar toe hoor gt: Killingsupreme
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu 5 dagen en het bevalt me zeer goed. Wat ik alleen niet snap is waarom iedereen in het begin liep te zeiken op de game. Dat die te moeilijk was enzo, ik vind dat echt meevallen. Wel nep natuurlijk hoe goed Adriano is maar ook wel weer grappig eigenlijk. Als iemand Brazilië neemt neem ik Inter. Laatst was Adrie in topvorm en hij pegelde ze vanuit alle hoeken strak de kruising in. Wel droog. Met Inter speel ik btw zo.

    Toldo (GK)
    Cordoba (RB), Materazzi (CB), Samuel (CB), Zanneti (LB)
    Vieira (CMF), Solari (CMF of AMF), Stankovic (CMF)
    Ibra (RWF), Crespo (CF), Adriano (LWF)

    Enige nadeel is dat ik geen echt goede man heb voor vrije trappen, maar met Figo kan ik echt niet spelen en met linkspoten gaan de vrije trappen er nooit in. Solari is ook opvallend goed, een stuk beter dan Figo iig!

    Verder vind ik AC echt relaxt spelen en valt van Persie me alleszins mee. Gewoon een toffe game. Voeg me maar toe als je zin hebt in een potje, sta rond de 5500-6000 punten. Daaf NL2 is mijn gamertag.
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    als je met Inter speelt neem dan de vrije trappen met bv Recoba
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb juist het tegenovergestelde! Ik speel wel eens met PSV, maar niemand waar je dan tegen gaat bedenkt om een beter team te kiezen.. En dan krijg je zo'n saaie eenzijdige wedstrijd: PSV-Chelsea, ik bedoel kom op, dat win ik nog met 2 vingers in m'n neus :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina