Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja die was er ook Grand Raid Offroad (http://www.xboxyde.com/game_521_en.html) genaamd, alleen daar is het nu angstvallig stil over. Jammer want die game heeft zeker potentie op een succes, aangezien het concept er nog niet is in andere dakar/rally games. Maar zoiets moet je niet verwachten in Colin want daar draait het gewoon om stages.
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally is toch altijd van punt A naar B 8)
    What the heck free roaming, mischien in een Dakar game maar niet in Rally ...
    just my 2 cents
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nou ja, ze zouden bijvoorbeeld meerdere routes naar de eindstreep kunnen maken. Bijvoorbeeld een verharde weg waarop je flink kunt gassen maar die wel veel langer is en een weg binnendoor (door de akkers, bos- en modderwegen whatever), veel gevaarlijker en langzamer, maar wel uiteindelijk korter. Aan jou dan de keus om een zo'n verstandig mogelijk route te kiezen. Stel, je wagen is al flink beschadigd (je had te weinig tijd over voor de proef om alles te fixen), dan kan ik me voorstellen dat je die hobbelweg door het bos overslaat.

    Hoe langer ik erover nadenk, hoe beter het idee klinkt. Maakt het spel ook een stukje strategischer en avontuurlijker.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij nfs zitten alle racelocaties in dezelfde stad. In een rally game ga je toch de halve wereld rond dus lijkt me idd niet zo geschikt :+
    Klinkt misschien leuk maar tegelijkertijd doe je wel afbreuk aan het hele concept dat rally nu eenmaal is ;) In een open woestijnrace kan het wel lukken.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Inderdaad, maar ik kan mij voorstellen dat je daar weer niet veel variaties in het landschap hebt.:cool:

    Ach ja, we zien wel wat ze met DIRT van plan zijn.

    (DIRT... ZAND>>> misschien krijg ik dan toch wel gelijk! *) )
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is al iets wat in de echte rally niet mag, en word dan afgestraft dus zorgt voor onrealisme. Bij RSC kon je een stuk buiten de baan (in iedergeval verder als bij Colin) , en werd je als je echt te ver eraf ging netjes weer op het parcour gezet. Dit hebben ze gedaan om frustraties in het heetst van de strijd te verkomen, want reken maar als ze een rally game freeroaming maken dat veel mensen gaan zeuren dat het te moeilijk word, omdat je overal heen kan en de weg niet meer kan vinden als je bijvoorbeeld in de jungle een verkeerd weggetje hebt genomen :+
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Modder, eigenlijk
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Okee okee... ik geef op! :)
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.codemasters.co.uk/press/?showarticle=9534

    Primeur! Nieuwe screenshots! \o/

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Krijgt de 360 hét antwoord op Motorstorm? :D
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vet zeg :eek:
     
  11. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er ook hummers in H1 mischien?
     
  12. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dámn zeg. Deze game wordt huge. :D
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat denk ik ook dat ie huge word, persoonlijk spreekt rally mij veel meer aan als bijvoorbeeld Forza of Gran Turismo. En dat komt dan weer doordat rally teminste afwisseling heeft in parcoursen, ik zie mij niet weer voor de 20ste keer hetzelfde parcour doen in Forza/Gran Turismo, die games ontbreekt het gewoon kwa variatie in level design, okeej ze mogen dan wel allemaal realistische parcoursen hebben, maar ik heb liever wat niet bestaande parcoursen erbij zodat er meer te beleven is.

    Erg mooie screens weer, dit word voor mij de reden om een 360 te halen. :)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb erg zin gekregen om deze racetopper samen met FM2 te kunnen spelen!!! Een free-roaming rallyspel zou ik persoonlijk niet erg top vinden. Dat zou wel een beetje raar worden met de trials/stages enzovoorts. Voor free-roaming pak ik wel Test Drive Unlimited!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit begint een beetje op Rallisport Challenge te lijken, gelet op de rallycross mode.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hmm moet het echt nog zien, dit kan nog alle kanten op gaan. Ze nemen zoveel hooi op hun vork, dat moet haast wel mis gaan...
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe gamespot preview van de 360 versie ..

    http://www.gamespot.com/xbox360/driving/cmr07/news.html?sid=6167783&tag=topslot;title;1

    Force Feedback .. Rumble .. BRING IT ON! :9
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nice vooral de 55 tracks doet me goed! De damage is niet echt iets nieuws maargoed want RSC had ook al een full damage, maar altijd relaxt dat Colin het nu ook heeft.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit...nog een must-have :9
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    H1 lijkt me sterk, de H3 lijkt me waarschijnlijker
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina