DiGital DominaTion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 17 jan 2007.

1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nouja ik heb het Sander gezegd maar ze spelen zovaak GRAW2 en ik speel niet meer vaak met ze samen en we zijn alle 3 lui dus... :9

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed genoeg bent kun je best wel bij een clan joinen denk ik. Maar blijf jij GoW spelen of ga je ook GRAW 2 spelen?

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik blijf GoW spelen -> WCG. Laatste tijd speel ik kut omdat ik denk ik teveel zit te kloten :9 maarja ik ga weer serieus spelen :)

4. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    pine ik ben toch druk op school ik schrijf je dat ik van het weekend weer clanmatches kan doen. Als je de clan wil verlaten wat ik niet snap gaan suprodigy en ik gewoon verder met D2. Dat jij nou geen graw hebt. Waarom doe je zo? Ga recruiten inplaats van zeuren. We hebben alle toernooien met een 4e reserve speler gespeeld en nog nooit verslagen, doe eens lief Dikke gaay heb ik ook nog een shooter plaatje

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dikke gay kom op msn met je sexy plaatje.

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie zijn beide Sexy ;) ieeellllll

7. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook ook sexy zijn :) :) :)

Maar ik vind jullie heel sexy vooral pino! :9 :9

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Sander Mitch morgen 3v3 tegen Replay Legends (RL)??? Zaterdag.

9. Wie zijn de Replay Legends nou weer?

10. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    @pine Ik heb me gisteren gruwelijk geƫrgerd aan het Host voordeel van hlh, dat heeft voor mij de hele match verziekt.
    Zelf host ik een room waar ik met een shot gekilled word en als anderen hosten schiet je ze helemaal vol en ze gaan nog niet dood.
    Schijtziek word ik van zulke matches. Ik verwijt mensen met een kutconnectie niets, maar speel dan geen clanmatch. Het slaat gewoon nergens op!
    Clanmatches worden door de host-gek*t compleet verziekt. Ik kan zo niet relaxt spelen en lig alleen maar te "zeuren". Het liefst wil ik de room verlaten.
    Dus ik weet niet of ik wel zin heb in een clanmatch.
    Misschien als het een friendly match is of ranking waar men niet ligt te K*tten met de host wil ik nog wel spelen, anders vind ik er geen flikker meer aan om dit spel nog te spelen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    w00t w00t, we moeten ales op onze eigen host gewoon winnen zodat de tegenstander geen voordeel heeft en dan op hun host moeten door teamwork winnen wat wel had moeten gebeuren als we gewoon beter naar elkaar geluisterd hadden inplaats van gierig zijn voor een kill of tog zeike over hostvoordeel of tog nog ff dat doen.

12. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    RL = DKS
    tenminste een member van DKS genaamd DKS Element heet nu RL Element

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

nee hoor, DKS wesmaster is nu RL gestart met Element en er zijn nog wat mensen (eXoD en MASTA) heengegaan geloof ik ..

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ze vroegen voor clanmatch toen zei ik kom eerst maar funwar, we gaan voor GB spelen na toernooi 3.0. Dus toen zouden we funwar spelen, en ik stuur hem allemaal messages en die noob reageert niet eens en hij was er ckr want eerst was hij in menu en toen aan het spelen :\ Ik denk niet dat hij pakkie kreeg.

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

och gut toch Pine

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Niet te stoer doen he GangstaH

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

report jij de loss nou maar .. xD

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als jij me vertelt hoe 8)

19. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij laten zeggen dat team D2 a.s. vrijdag een 'friendly'-match met team ROYAL heeft....?

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

ROYAL ik raad je ook aan zo snel mogelijk je in te schrijven op GameBattles. Je member uit te nodigen zodat je 'eligal' zijn, en dan gewoon een aantal clans uit te dagen die daar met 0 wins en 11 losses staan. Clans die jij in je eentje aan kunt tegen een team van 4.

Alleen op deze manier wordt je goed als team, je kunt natuurlijk ook friendly matches blijven spelen maar de teams waartegen je dat doet blijven dat niet doen ;-) Op een gegeven moment willen ze toch Gamebattles.

Deel Deze Pagina