Neej, ik ben niet echt arm maar je denkt tog zeker niet dat ik 800 MP ga uitgeven om mn naam te veranderen?
Tja de meeste goede clans verlangen dat toch van je, bij sommige wordt het voor je betaald maar lang niet bij alle. Het ziet er ook een stuk pro'er uit.
vage gaste, die van DMC. Speel je 2on2 tegen ze, ist rooftops, is de hammer (volgens MLG settings) vervangen voor de boom, gaan ze leave. Tsja gassies, leer de regels kenne
Ik zou eerder blij zijn, ben je tenminste van dat iritante wapen af.. En komt er een fijn wapen voor in de plaats.
Ja het was een funmatch en ik speelde belabberd zeg maar DMC Chysler was vast boos omdat hij best goed met de hammer is...
Ja je moet het zelf weten alleen dmc staat niet echt bekend als een eerlijke clan. Wedstrijden van qG en kS niet op hun site zetten. Wedstrijden van ic3 en QFP daarvan de uitslagen veranderen. Van qfp -dmc 0-2 lost klopt alleen die 0-1 is fucking nep
Ik had gehoord dat er 1 zo'n rotte appel bij zat ja die dat leuk vond. Volgens mij is hij nu uit de clan geflikkerd. DMC lijkt mij trouwens wel een vette clan XD Ik heb daar nog tegen gespeeld rond een uur of 10 's avonds
Wat wou je daarme zeggen dat dmc de enige clan is die in de avond online speeld. QFP speelde gisteren nog rond 1 uur snacht's.
Toen wij ze een keer geslacht hadden met PDZ, zeiden ze ook dat het geen clanmatch was, ik heb hem natuurlijk ook niet op hun site gezien