Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En Italië is niet zo goed wou je zeggen? Of Chelsea? Drogba is net zo sterk als Adriano en Shevchenko is een veel betere afmaker. Robben is verschrikkelijk goed, Lampard rost elk afstandschot er in, Joe Cole is fucking goed en de verdediging is helemaal ijzersterk.

    Ik speel ook alleen nog maar player matches trouwens. M'n broertje speelt nu alleen maar ranked en die heeft m'n score verneukt naar 69** nogwat :mad:

    Dat cheaten is echt zwaar en zwaar kut inderdaad. Het ergste is nog als die mongolen dan naar jou gaan sturen dat JIJ de cheater bent.

    Echt, doodmaken die hap.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik dus niet met je eens, Inter is gewoon het beste team.. Klaar... Ik zei al dat ik er op het begin ook zelf mee speelde, maar ik vond het niet leuk meer. Daarnaast merkte je ook al dat de tegenstanders het ook niet echt konden waarderen.

    En wat je nou allemaal zegt over de spelers van Chelsea kan ik dubbel en dwars zeggen over die van Inter, maar daar heb ik geen zin in
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja? Ga eens de vijfhoek grafieken maar eens vergelijken dan ;)

    Chelsea is net zo goed. Barça ook, Madrid nét niet zo goed, Manchester scheelt ook bijna niks.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je neits op baseren... Italie ziet er ook slechter uit dan Brazilie.. maar toch is het me nog nooit voorgekomen ooit daarvan te verliezen. Ik heb bijv. meer moeite met een Engeland.

    Dit komt gewoon omdat de spelers individueel beter zijn, meer sterretjes hebben enz.

    Maar ik word erg moe van deze discussie want jij wilt, in tegenstelling tot 95% van de pessers, niet toegeven dat Inter te goed is gemaakt.

    ik zal dus ook niet meer ingaan op een of ander slap verhaal weer.

    later
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    het is maar een spel jongetjes ;)
    bovendien heb ik geen moeite met inter, behalve adriano die als een magneet aan de bal blijft plakken, maarja die moet je dan extra goed dekken.
    Ik heb veel meer moeite met barca.
    Anyway iedereen mag toch zijn eigen team kiezen. Ja inter is zeer goed in het spel, maar in het echt toch ook. Op dit moment een van de beste ploegen ter wereld.
    Het enige wat ik zou willen zien is dat je meer punten krijgt als je inter weet te verslaan met een kleine team. En andersom dat je minder punten krijgt als je wint met grote teams. Dit zou voorkomen dat je steeds tegen inter, barca, chelsea of brazillie speelt. En zou het gezeik dat je sterke teams kiest meteen stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd pech :mad:

    sta ik voor verlies ik nog :mad: en altijd van die lucky goaltjes tegen
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Amen.

    Ze moeten gewoon dat hele puntensysteem weggooien of veranderen. Je krijgt voor elke overwinning 100 punten en voor verlies 100 punten in de min. Anders schiet het totaal niet op.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het idee om men punten te geven door middel van de ploeg waarmee ze spelen vind ik nog niet eens zo slecht.
    Zo blijft de keuze voor de speler, om met een TOP team te zorgen dat hij regelmatig wint en zo zijn punten bij elkaar sprokkelt.
    Of dat iemand juist als ervaren PES speler, voor een minder goed team kiest en zo ook snel een hoop punten kan scoren.
    Maar natuurlijk het risico loopt, weg gespeeld te worden door een top ploeg.
     
  9. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Op zich wel een goed idee, maar dan moet je per team verhouding dus een punten aantal krijgen enzo.. tenminste elk team verschilt wel een beetje..

    Mja sta bijna in de top 1000 sta nu iets van 1300e ofzo. ;p gaat wel lekker, heb iets van 7200 punten.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Over zo' n puntensysteem had ik het laatst ook. Maar niet dat het per team verscheelt, maar per klasse ofzo. Alle clubs worden verdeeld onder klasse a t/m e. Daar kunnen ze makkelijk een puntensysteem aan maken!
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat kan niet gaan, want dan zou je E(of A wat het hoogste is) nog verschil krijgen, want je gaat natuurlijk met Brazil en Inter als het A/E is..
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Het gaat erom dat je minder punten krijgt als je een met een beter team wint. Dus je kunt wel de hele tijd de hoogste categorie kiezen dan, maar dan win je dus relatief weinig per wedstrijd..
     
  13. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie eerlijk willen pro evo willen spelen dan moeten jullie onderling online afspreken, dan kunnen jullie afspreken om dan gelijke teams te pakken. Ik pas me altijd aan, het is leuker om gelijkwaardige teams te hebben.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker belangrijk. Laat TumTumTum en Nerazzurri het lekker op het digitale veld uitvechten. Fok dat gelul van gastjes die claimen nog nooit van een bepaald team verloren te hebben. Wat een geouwehoer is dat zeg. Ik kan van ieder team verliezen, als de speler erachter beter is dan ik. Dat geldt voor iedereen.

    Ja, Inter is het team met de beste spelers, maar niet het beste team. Ik speel nooit met Inter, omdat ik niets kan met Adriano. Geef mij maar Van the Man of Rooney. Daarmee leg ik ze er voor je in. Er zijn zoveel teams met zeer goede spelers en sterke teams. Inter is wel sterk maar van een gelijkwaardige speler zal ik er niet meer van gaan verliezen als hij met Inter gaat en ik met ManU. Het gaat om de skills van de speler achter de controller.
     
  15. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Deportivo la Coruna in de master league. K heb altijd een zwak gehad voor deze ploeg, weet eigenlijk niet waarom. Vooral het team van jaren geleden met Valeron, Tristan, Fran enz vond ik echt geweldig. Anyway, k sta nu 6de op het hoogste niveau met ploegen als Real, Barca , Milan, Lyon en nog meer van dat niveau. Ik heb veel spelers na het eerste seizoen verkocht en ook een paar gekocht. Dit is nu mn opstelling:

    Jose Ramon

    Barragan Collocini Andrade Alcantara

    Antonio Tomas

    Bangura Valeron (c)


    Gabi

    Castillo
    Pauleta


    En dan heb ik nog een een aardige bank met namen als: Arbeloa, De la Pena, Romagnoli, Verdu. De hele verdediging + tomas+ valeron is nog van het originele team.
    Ja k weet het: Waarom pauleta kopen, een spits van 35. Nou simpel eigenlijk: hij scoort gewoon heel veel en simpel. Bovendien keert op deze manier terug bij zn oude ploeg en dat vind ik zelf wel leuk eigenlijk.:) Een echte meevoetballer is het niet, maar Castillo zorgt voor de snelheid en levert de ballen zo bij Pauleta zodat deze m vaak alleen nog maar hoeft in te tikken. Volgend seizoen hoop ik spelers als Iniesta, Aimar of Luis Garcia.

    Maarre k ga nu weer verder spelen. PES 6 rules!!
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    stoere grote meneer :)
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft gewoon de breedste selectie, daarom is dat het beste team. Barca heeft een te zwak middenveld, Milan mist eigenlijk een echte topspits, Arsenal heeft weer een wat zwakkere verdediging. Chelsea en United komen dan nog in de buurt maar het feit dat die Adriano zo ontiegelijk goed is zorgt er gewoon voor dat Inter het beste team is.

    Dan kan je wel zeggen dat het realistisch is maar Adriano bakt er al een jaar lang niks van. Zlatan en Crespo zijn de mannen in vorm, zelfs Cruz bakt er meer van dan Adriano. Inter speelt verder gewoon superrelaxt met al die bikkels achterin en een middenveld dat eigenlijk op alle mogelijke manieren kan spelen.

    Ik ga nu iig even Pessen, Daaf NL2 is de gamertag mocht je zin hebben..
     
  18. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft inderdaad het beste team klaar. Barca een te zwak middenveld ? Xavi, Deco en evnt. Messi/Ronaldinho dit zijn toch niet de minste. Arsenal's verdediging is iddniet zo goed en in het echt is dat ook zo. Ik vind wel dat Henry te goed is , evengoed als Adriano, zoniet beter. En Chelsea en Manchester, dat zijn allebij op alle linie wel redelijke topteams. Ik speel het liefst met Real, of Man. United
     
  19. notfield

    notfield Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd Brazilie vanwege Adriano en Ronaldihno en Ronaldo ( alleen jammer dat hij na 1 helft vaak al dood en dood moe is)en als ik met een Club speel neem ik Chelsea of Real, met Ruud scoor ik echt heel veel en makkelijk en ook met drogba.Robben om de goals voor te bereiden.Ik baal wel vaak dat mijn beste speler na 10 minuten per brancard afgevoerd wordt en de dader niet eens geel krijgt, daarom doe ik tegenwoordig Injury: NO!!!
    Ook vind ik het zwaar balen dat je soms niet eens op een knopje drukt en dat je speler toch een sliding maakt en een rode kaart krijgt en-/of een strafschop veroorzaakt.
    Dan even over het cheaten, daar wordt ik echt doodziek van, ook als je in de top 10 van de ranglijst kijkt, staan daar veel cheaters.ProxxScotsman staat bovenaan met een gemiddelde van geloof ik 3.3 voor en 0.0 tegen en nu gebruikt hij wel topteams maar voorheen niet, ook heeft hij 0 disconnects...dit KAN NIET is onmogelijk, nu staat hij er maar 1x in, voorheen stond hij eerste en 6e of zo????...heel vreemd.Nu staat er ook iemand in de top 10 die ook 3 voor en 0 tegen gemiddeld heeft en met NEC speelt...yeah Right
    Maar voor de rest topspel!!!
    Alleen wordt
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    Precies de redend dat ik nu alleen maar player matches speel. geen vastlopers, geen zeikerds, geen kleine kinders, maar jammer genoeg wel replay-jerk-offs
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina