World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Als ik me niet vergis is gamebattles van MLG?
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    yup
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook maar hier worden geen ''grote'' toernooien met prijzengeld gehouden. :'-( :'-(
     
  4. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    in nederland worden sowizo (bijna) geen xbox 360 lan's gehouden
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een minpunt van ons kikkerland. ;)

    lol
     
  6. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk wel ja :9

    zeker als je ziet dat er toch nog een aantal goede lans voor de PC gehouden worden.. maarja, als je een lan wilt houden met de games GoW, GRAW2, CoD3, R6V, zie dan maar eens van elk 16 teams te krijgen.. en te onderhouden :)

    nadeel van het kikkerlandje, er zijn toch echt heel wat minder diehard console gamers als diehard pc gamers ;)
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Wat maakt het uit dat we niet zoveel lans hebben? Je kunt toch over live spelen als je sociale vlak in de digitale wereld wilt aanspekken. Oh wacht, op live kun je geen prijzen winnen enzo. Joh met game hoef je je geld niet te verdiene, da doen die amerikanen wel. Die spelen 24/7 1 spel. Gelukkig zijn wij over het algemeen een stuk slimmer, is marihuana legaal en een goed prostitutiebeleid:thumbs: ... Enigste nadeel vind ik dan weer dat het weer vaak kut,regen,wind is....
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    PRIJZEN PRIJZEN IK WIL PRIJZEN!!!!!!!!!!!1111!!!
     
  9. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal weken geleden heb ik een voorstel gedaan over een LAN/Toernooi in Utrecht of omstreken. Het probleem is inderdaad dat niet genoeg mensen willen/kunnen komen. De bekendste opmerking hierbij is dan ook: "het gaat je toch niet lukken."
    Spijtig, want als er iets super gezellig is, dan zijn het wel LAN-Party's
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, iedereen. Wat is er beter dan geld verdienen met je hobby?

    Lukt wel. Zorg dat er een mooie prijs is en goed georganiseert.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Ja maar hoelang kun je je hobby serieus nemen. Als je ouder bent heb je wel wat meer aan je hoofd dan hele dag gamen achter de xbox. Want dat moet je eenmaal doen als je er geld mee wilt verdienen.
     
  12. Pro-Gamen doe je ook niet tot je pensioen ofzo..
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Nee maar je hebt wel gozertjes die denken rijk te worden met een game, ten gevolge dat ze hun leve buiten het game verkutten. Beter zorg je dus voor goede resultaten op school en houd je gamen voor de plezier ipv storten op het gamen zelf.
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijk worden met gamen. Was het maar waar. :'-( Nee, ik doe me best op school. En ik game hardcore :thumbs:
     
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    School neemt een groot deel van de dag in bezit, maar als je uit bent hoef je alleen nog maar een kwartiertje huiswerk te doen (bij mij) en al het school gebeure is af. Dat is het nadeel als er bijvoorbeeld een nieuwe game uitkomt, dan is het lastig om het beste te worden want er zijn altijd wel mensen van 20 die geen werk en geen school hebben en elke dag en nacht alleen maar gamen.
     
  16. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven zitten en niet naar de leraar luisteren, wat wou hij doen?

    PS: Ik d8 al lkkr veel te gaan trainen met die TW demo, maar als ik vrij van school heb, zit er wel iemand anders achter die PC.. De hotkeys gaan zelfs nog maar voor 90% vanzelf..
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou rector enzo en dan word ik van school gestuurd :)
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dit gevonden? Ik heb op de site gekeken maar ik zag allenmaar 4v4 veder niks over de settings..
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je hebt geregistreerd op de wcg site dan heb je een mailtje gekregen waarin een link staat waar je kan stemmen voor de regels van de spellen. En als je dan op die van gow klikt komt er ook te staan wat de voorlopige settings zijn
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    bumpie

    Ik wil hier ff op terug komen, want lannen is zoooooooooooo veel beter en leuker dan Live ooit kan zijn, en als je het over een lan hebt, betekent niet er gelijk prijzen zijn. Lans zijn leuk om te houde :9, ik wil na CE's hier weer een LAN organiseren, met sandkeeper, maestro, kamach raymster enso, word echt vet. al die dwergen
     

Deel Deze Pagina